Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FYEFAENSFJELLGEIT! NÅ HAR JEG FAEN MALT DET JEG FØRST BLE BEDT TIL Å GJØRE, MEN HVA? ER DET MER JOBB NÅ JA... DRA TIL HELVETTEEEEEE JEG ER SÅ JÆVLA GLAD JEG ER IKKE ER MALER!!!

 

JEG SKAL AAAAAAAAAAAAAALDRI MALE I HELE MITT LIV ETTER DETTE FOR SATAN. HUSET MITT SKAL VÆRE I BETONG, STEIN OG FLIS. FUCK OFFFFF JEG HAR FERIEE!!!!!!!

Lenke til kommentar
OOOG jeg er piss forbanna på den jævla eksen min som ALDRI kan la meg være i fred! SKAFF DEG EN NY TYPE!!! BLI LESBISK!!! samma faen for meg, bare du LAR meg være i fred for faen!!!

 

Akkurat nå er jeg så utrolig enig med deg. Hun klarer ikke å holde seg unna, uansett hva jeg sier. Kan jo ikke si "dra til helvete" til henne heller :/

 

OG HVORFOR I SVARTE FAEN SKAL JEG FÅ KJEFT FOR DÅRLIG EN MALINGSJOBB?

 

Hvis det er jobben din bør du jo gjøre den ordentlig? :)

 

Argh! Faen! Kan ikke den jævla baggen være 97cm lang!!! Eller 96! Hva som helst! Bare jeg får den fordømte stanga nedi!!!!

 

Stanga? Håper ikke du mener den stanga jeg tenker på :ermm:

 

 

JEG BLIR DIREKTE FORBANNA AV DE FITTEREKLAMENE PÅ SPOTIFY MELLOM HVER FDUCKINGS SANG, SERIØST. 2-3 REKLAMER FOR HVER SANG, KUKSUGENDES HORE. HERREGUD.

 

Wimp :thumbup:

 

FAEN, JEG BLIR SÅ JÆLIG FORBANNA IRRITERT PÅ ALLE DE HELVETTES KJÆRRINGE SOM SKAL VÆRE SÅ JÆVLIG VANSKELIGE. :realmad::wallbash::realmad:

 

+1

Lenke til kommentar

Alle de patetiske kuksugerdrittungene av noen skinkeridende lowlifes som ringer fra forskjellige 500-xxx-xx nummer, og tror de kan lure penger fra folk ved å si de er fra forskjellige firmaer osv, kan brenne godt og lenge inne i det innerste, svartsvidde helvete!!

Er vel noen av disse som benytter sommerferien til å finne ut om folk er hjemme, og hvor de bor for å kunne gjøre innbrudd, men skal love de at hvis noen dukker opp uanmeldt på døra her, vil de stirre rett inn i en ladd hagle, evt. få den trøkt ned i kjeften!

 

Har for faen meg viktigere ting å gjøre enn å skjelle ut disse jævla utskudda med større fritidsproblemer enn tillatt!!! (selv om det er litt gøy, men alt med måte)

 

Håper faen meg snuten gjør NOE fornuftig snart, og buster disse fordømte taperne og gir dem en bot som svir på kontoen!!

 

Takk.

Lenke til kommentar

CUNT BUCKET! FUCK

 

SKULLE FOR FAEN SE TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN MED EN 'KOMPIS' I DAG, MEN SELVSAGT FANT HAN DET FOR GODT Å "MISTE" MOBILEN OG RETT OG SLETT IKKE VÆRE MULIG Å KONTAKTE. FILMEN HAR ALLEREDE BEGYNT, OG HER SITTER JEG, FUCK!!!

 

NÅR JEG FINNER HAN SKAL JEG FAEN MEG TA MED MEG BALLTREET OG KNUSE TRYNET SÅ MYE AT SELV BYGGMESTER MOTHERFUCKINGS BOB IKKE VILLE HA KLART Å FIKSE DET! DA ER DET ILLE, FOR FAEN!!!!!

 

NÅR JEG ER FERDIG MED TRYNET HANS, KOMMER MORA HANS FAEN MEG TIL Å SPØRRE HVA I HELVETE WHOOPI GOLDBERG GJØR FORAN DØRA HENNES!!

 

 

 

ALT JEG VILLE VAR Å SE MEGAN FOX PÅ STORSKJERM :wallbash:

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar
Beklager, visste ikke at det var en konkurranse om flest banneord skjønner du :)

 

JEG VINNER :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Abar. Abarifa. Abba. Abbabeundrer. Abbadabbabillevalle. Abbadull. Abbafanatiker. Abbafitte. Abbaidiot. Abbakle. Abbamedlem. Abbanerd. Abbapuler. Abbaselsker. Abbefaen. Abbehelvete. Abbetiker. Abbis. Abbisafaen. Abbor puler. Abborfaen. Abborfitte. Abborgangster. Abborkukk. Abborsspy. Abbortekstikkel. Abborvagina. Abdi. Abdullafitte. Abdullakanon. Abelort. Ablegøye. Aborpular. Abortkleshenger. Abortmotstander. Aborttilhenger. Aborttryne. Absolutt fitte. Absoluttbich. Absolutthomo. Absorberendedrittstøvvel. Absorberendetoalettslikker. Abstinenser. Abstinænsvrak. Acetontryne. Acnetryne = kvisetryne. Adapterhode. Adapterhore. Adaptiv dritt. Adaptive ape. Adaptive utjevner. Addis. Adolf hitler. Adolfus. Adopsjonspøkk. Advokat. Advokatdjevel. Advokatfaen. Advokatfitte. Advokatjækel. Advokatjævel. Advokatsuger. Advoktahore. Affe. Affis. Affroanalslikker. Afgahnistanelskar. Afganer. Afghani. Afrikatryne. Afro. Afrodite. Afrofitte. Afroindianer. Afrokukk. Afrokveg. Afroman. Afromus. Afropikk. Afropung. Afrorass. Afroteit. Afrotøs. Aggrohøl. Agroromantiker. Agurk. Agurkfaen. Agurk-faen. Agurkfitte. Agurkfittefaensknuller. Agurkhomo. Agurkpikk. Agurksalatfitte. Agurksexuele dritsekk. ahue. Aiaiai. Aids-faen. Aids-fitte. Aidshomse. Aidspille. Airhead. Akebrettmekaniker. Akerass. Akk og ve. Akkar. Akkarabakkara. Akkarburger. Akkarfitte. Akkarpung. Akkarskoilt. Akkarslim. Akkartryne. Akkarvagina. Akkbarkødd. Akrobatronker. Aksjemegler. Aktergast. Akuma. Akvarieslange. Akvasipastor. Albaner. Albatrossnisse. Albatrostfitte. Albino. Albino fitte. Albinofitte. Albinopuller. Albino-uer. Alen. Alenehorelespemamma. Alfabet rass. Alfabetfitte. Alfabetkjeks. Alfanett. Alfare. Alfatiss. Alibabakebabhore. Alien. Alienpikk suger. Alkefittefett. Alkis. Alkisfittehøl. Alkistryne. Alkoholiker. Alkoholmissbruker. Allabagitta. Allaballeslikker. Allah me balla. Allahmedballa. Allemanns hore. Allmennjævel. Almen hore. Almennpraktikant. Almennpraktiker. Almesnog. Alpinfitte. Alsvågindianar. Altaværing. Altermongo. Alvanal. Alvepikk. Alverass. Alverett. Always bind lukter. Alzheimerjævel. Amaldus. Amatør. Amatørblære. Amatørnisse. Ambasadefitte. Ambasadörkuk. Ambolten. Amerikadigger. Amerikaner. Amerikasympatisør. Amfibie. Ammo. Amo. Amoniakfitte. Amputerte kukhore. Amøbe. Amøbe dysenteri faen. Amøbeaspirant. Amøbeefitte. Amøbefitte. Amøbehjerne. Amøbejævel. Amøbekukk. Amøberektum. Amøbetryne. Anabole kylling. Anakonda pikk. Anal. Anal dritt. Anal freser. Anal jeger. Anal kvise. Anal pudding. Anal rensker. Anal rompe. Anal vorte. Anal ånde. Analakrobat. Analalfabet. Analantismitist. Analbacon. Analballong. Analbanan. Analbanditt. Analbarn. Analbart. Anal-bleie. Analbolepikktryneronk. Anal-bolle. Anal-bonde. Analborer. Analbuse. Analbøg. Anal-cowboy. Analdamp. Analdesperado. Analdildo. Analdronning. Anale dritt. Anale faen. Analfabet. Anal-fabet. Analfabetetissemann. Analfabetiske sperm klump. Analfaen. Anal-faen. Analfetisj. Analfister. Analfisting. Analfitte. Analfittesleikar. Analfittetryne. Analfjert. Analflass. Analflærr. Analfreser. Analfrest. Analfreste løk. Analfresær. Analfrisør. Analfrosk. Anal-fræsar. Analfræser. Analfsbetesvenskehelvette. Anal-fuck. Analføde. Analgjørme. Analgourmet. Analgraver. Anal-grotte. Analgrums. Analgrumsspiser. Analgøgge. Analhelt. Analhode. Analhomo. Analhore. Anal-hore. Analhorejævel. Analhue. Analhøl. Analhårsamlær. Analinntrenger. Analinnvandrer. Analintruder. Analiserte analsuger. Analisinntrenger. Analistryne. Analjager. Analjeger. Analjens = powehomse. Analjesus. Analjævel. Analjåle. Analkakao. Analkanal. Analkanalfreser. Analkanyle. Analkjertel. Analknullerfaenskap. Analkonge. Analkrampe. Analkrampe-ludder. Analkuk. Analkukksprutergjøk. Analkule. Analkuse. Anallapp. Anal-liker. Anallist. Analludder. Analløk. Analmaterieeter. Analmåltid. Analnisse. Anal-nisse. Analoman. Analonanist. Analost. Analoter. Analpadde. Analpapir. Analparasitt. Analpasta. Analpenetrator. Analpenetrerenderævkjører. Analpenetrerer. Analpenisring. Analpikk. Analpirker. Analplugg. Anal-plugg. Analplugger. Analpong. Analprobe. Analpuffer. Analpuler. Analpulte homo. Analpung. Analrasshøl. Analratifiseringskompressor. Analringer. Analringsoper. Analrocker. Analronk. Analrotte. Anal-rotte. Anal-rusk. Analrytter. Analræv. Analsaft. Analsalami. Analsame. Anal-same. Analsau. Analsaus. Analsekk. Analskapte tøffelhore. Analskitdytter. Analskjender. Analskraper. Anal-slark. Analsleikehomotryne. Analsleiker. Analslikker. Analslimslikker. Analslurpar. Analslurper. Anal-slævj. Analsmultring. Analsnifer. Analsniffer. Analsnorker. Analsnorkler. Analsokk. Analsopp. Analsprekk. Analsprenger. Analspretter. Analsprut. Analspræng. Analspæder. Analsslikker. Analstaker. Analstamper. Analstang. Anal-stang. Analstikker. Anal-stimulator. Analstreptokokker. Analsuger. Analsuppe. Analsurfer. Analsvette. Analsvettefett. Analsvettefitte. Analsvin. Analsørpe. Analtampong. Analteoretiker. Analterrorist. Analtre. Analtroll. Analtrykker. Analtryne. Analtrønder. Analturist. Analtyv. Analtåre. Analvalkesekretdigger. Analvorte. Anal-vorte. Analvrengtepungrotte. Analyse. Analåpner. Ananfræsar. Anap. Andedritt. Ando. Angelboy. Angoradaddel. Angorahøl. Anil. Anisfitte. Anispadde. Ankerfitte. Annalfrezer. Anonym alkoholiker. Anoreksiaofer. Anorektiker. Anti rasist. Antialkoholiker. Antianalhuggu. Antifeminist. Antihelt. Antimarsvin. Antirasist. Antiståtiss. Antitapre politikerbølle. Anus. Anus hater. Anusanalytiker. Anusape. Anusbacon. Anusbob. Anusdigger. Anusdilter. Anusfitta. Anusfittefeiker. Anusfittefett. Anusfittesleiker. Anusfres. Anusfreser. Anusgomler. Anusjævel. Anusknuller. Anuskvise. Anuslukt. Anusnisse. Anuspamp. Anusplugg. Anus-ring. Anusskalle. Anus-skjegg. Anusslikker. Anussniffer. Anussuger. Anustryne. Anusvalke. Anusvorte. Anusåpning. Apa. Apanal. Ape. Ape pikk. Ape runk. Ape slikker. Apeanus. Apeanusslikker. Apeballe. Apefaen. Apefitte. Apefrø. Apefaan. Apehjerne. Apehomojævel. Apehue. Apekatt. Apeklatt. Apeknullihælvete. Apeknulling. Apekuk. Apeloff. Apelorttryne. Apenakke. Apenes konge. Apepikk. Apepong(kiwi frukten). Apepung. Aperonk. Aperull. Aperunk. Aperunker. Aperunksuger. Aperævskjeggbørster. Apeshit. Apetiss. Apetryne. Apetå. Apo. Appelsin. Appelsinkuk. Appelsinronker. Appelsinræv. Aprikos hjerne. Apronk. Arakata. Arbedsnarkoman. Arbeider. Arbeiderpartiet. Arbeiderpartimann. Arbeidskåte homo. Arbeidsnarkoman. Arendalitt. Arg. Argamai. Arier. Arkitektrass. Arne. Arnegråpolakkpuler. Arnt. Arse. Arsenikk-troll. Arsle. Arslehøl. Artic cat. Asbest troll. Asel. Asfaltpynt. Asfaltskraper. Asfaltslikker. Asfalttryne. Asfaltør. Ashtray. Asjettjeger (anal). Asjlakken. Askar. Askebeger. Askefisen. Askepeller. Askepott. Asle. Aslefittehøl. Aslet. Asosiale snørrsuger. Asosiale t-bane ludder. Aspargesfitte. Aspargis puler. Ass. Ass hole. Assbanger. Assfucker. Asshole. Ass-hole. Asslakk. Asslord. Assmaster. Assmunc. Assraper. Assrider. Assronk. Asswipe. Asterixfeiten. Astralrunker. Astranomisk jalla. Astronomiklyse. Asyl. Asylfitte. Asylhue. Asylkuserompeløk. Asylmadrass. At = ahstray. Atal. Atlehauge. Atomkraft. Atompikk. Atompikkare (atompikk på svensk). Attans. Aunbøgdning. Austafjesing. Austefjording. Autofil. Autovern. Avførings pose. Avføringsdritt. Avføringsjævel. Avføringsmanøver. Avføringsmøring. Avføringsspiser. Avgiftsdritt. Avgiftsfitte. Avholdshomo. Avholdsmann. Avis. Avlusingsfitte. Avløser. Avokado jævel. Avokadofaen. Avokadokukk. Avokadorass. Avrat. Avrusavåtserviet. Avspring. Babb. Babbe. Babble. Bablekuk. Babyface. Babyfittesniffer. Babygulpkaster. Back stick. Backstickboy. Backstickboys. Backstreet boy. Backstreetboys. Backstreetboyshomo. Baconfite. Baconfitte. Baconklump. Baconpikk. Baconrytter. Baconræv. Baconrævhøl. Baconspoo. Bacontryne. Bad ass. Bad mutherfucker. Badass. Badeand. Badedrakt. Badegjest. Baden. Badetiss. Badmongo. Baf. Bafse. Bag. Bagdad dildo. Baggis. Baillan. Baille. Baillesvette. Baillhyse. Baillkatt. Bajas. Bajkatsillo = samisk bannskapsord, råænketsissa. Bajs. Bajsfetisjist. Bajsfaan. Bakbonde. Bakbønne. Bakdørsdytter. Bakdørsindianer. Bakfitta. Bakfot. Bakfraknuller. Bakfreser. Bakglatte tulling (= homofile tulling). Bakgårdshomo. Bakgårdstrønder. Bakholdsindianer. Bakknuller. Bakmann. Bakrusfis. Baksetefjortis. Baksnakker. Bakstapper. Bakstrever. Bakstræver. Bakstukar. Bakterie. Bale. Balkanbøg. Balkangutt. Balkong ræv. Balkongkuk. Ball. Ballahår. Ballalaikafaen. Ballastrutt. Balle. Balle klorin. Balle tryne. Ballebiter. Ballefaen. Ballefant. Ballefeste. Ballefittakuken. Ballefitte. Ballefittepikk. Balleflass. Ballefrans. Ballehaterlespe. Ballehenger. Balle-henger. Ballehore. Ballehue. Ballehår. Ballehårek. Ballehår-frisør. Ballehårkonge. Ballekalle. Ballekanon. Ballekladd. Balleklask. Balleklasker. Balleklorin. Ballekløe. Balleknusar. Balleknuser. Balleknut. Ballekrakk. Ballekræsj. Ballekukk. Ballekukkaluba. Ballekødd. Ballelo. Ballelus. Balleløs bygdehomo. Ballemos. Balleost. Ballepike. Ballepikk. Ballepose. Baller. Ballerask. Ballerompe. Balleronk. Ballerusk. Balleræv. Ballesaus. Balleshit. Ballesikle. Balleskalle. Balleskinn. Balleskrukk. Ballesleik. Ballesleikar. Ballesleiker. Balleslenger. Ballesleper. Balleslikker. Ballesnik. Ballesnuser. Ballespjæling. Ballespreng. Ballestang. Ballestank. Ballestein. Ballesteinsknuser. Ballesuger. Ballesvett. Ballesvette. Ballesvettesamler. Balletralle. Balletramp. Balletryne. Ballevæskespruter. Ballhanger. Ballhæst. Balljevaskar. Ballongfitte. Ballsfjoring. Balltre. Balltrefitte. Balsamrass. Balubanisse. Bambino. Bambinp. Bambling. Bamling. Bamse kuk. Bamsemoms. Bamseronk. Banal. Banale tulling. Banan. Banan boy. Banan bæsh. Banan mann. Bananakuk. Bananbøyer. Banandildo. Bananfaen. Bananfrelste skinkerytter. Bananfrø. Banangjøk. Bananhomo. Bananhore. Bananklatt. Bananknuller. Banankuk. Bananmisbruker. Bananpanne. Bananpikk. Bananplantasje loker. Bananplugg. Bananplukker. Bananpuler. Bananpupp. Banansjokolade. Bananskall. Bananskalle. Bananslengekuk. Banansplitt. Bananstå. Banantryne. Banditt. Banjokatt. Banna. Banna bein. Bannan. Bannankuk. Banostryne. Bappoo (bitch på kantonesisk). Barbar. Barbie. Barkebille. Barnefitte. Barneknull. Barnesodomist. Barrabass. Bart. Barta. Barterose. Bartesam. Bartetryne. Bartill. Basill. Basse. Bassilusk. Bastard. Batmanronker. Batteri. Batteripuler. Batterisyre. Bavian. Bavianbind. Baviankukk. Baviantryne. B-b-b-billig. Beanhead. Beast. Beboer. Bedreten. Bedriten. Bedritene lort. Befalshore. Begerbæsj. Beiarn. Beiarværing. Beinrangel. Beinronker. Beisa bergenser. Beist. Beizobitch. Belgen. Beliken. Belle. Bellyboy. Belsebubb. Bendel. Bendelorm. Bends. Beng. Benny bensin. Benzin. Bergenser. Berkåk. Bert. Berte. Bertemor. Bertheussen. Bestefarknuller. Bestefartruse. Bestemor. Bestemorknuller. Bestesnilen. Besto. Betemarktiss. Betent ostesmule. Betongkraft. Betongnepe. Beverbajs. Beverdåse. Beverfitte. Beverkuk. Beverpatt. Beversæd. Bevertiss. Beyatch. Bia. Biatch. Bibelbille. Bibelfitte. Bibelkylling. Bibelkyndig. Bichassmotherfuckar. Biffgadiner. Biffgardiner. Bifil. Bifileanusjævel. Bifilsatan. Biful. Big nose. Bigbrotherhore. Bigfoot. Bigset. Bikinifitte. Bikkjepuler. Bikkjerunker. Bikkjesatan. Bil. Bilbølle. Bildesoper. Bilistfitte. Bilistkuk. Bilkjører. Bilkuk. Bill gates. Bille. Billepung. Billetryne. Billig. Billige fjortisshore. Bilpuler. Biltema-guru. Bilvasker. Bimbo. Bimbo fitte. Bimbo tillhenger. Bimbofitte. Bimboflæse. Bimbohore. Bimbot. Bindalinger. Bindestreks barn. Bindsuger. Bingotusj. Bipeskit. Bitch. Bitchefitte. Bitchslapper. Bitsjo. Bjarne. Bjarne betjent. Bjas. Bjaute. Bjekneshora. Bjelleku. Bjellemus. Bjoabu. Bjugning. Bjynn. Bjønn. Bjønnafitte. Bjønne. Bjønneballe. Bjønnefitte. Bjønnfett. Bjønnfitte. Bjønnfittlæppa. Bjønntæpp (bæsj). Bjørnefitte. Bjørnemoms. Bjørneånde. Blabbegris. Blackmetallist. Bladefitte. Bladehelvete. Bladeknuller. Blader. Bladeræv. Blafrefitte. Blakkskalle. Blasfemimotstander. Blast. Blastertøff. Blaudfeide rauhål. Blautfis. Blautfisk. Bleie. Bleiebæsj. Bleiekukk. Bleiemaker. Bleieskiftarbeider. Bleieskifter. Bleiesniffer. Bleiesuger. Bleikfaen. Bleikfeit. Bleikfeite bygdehomo. Bleikfeitebygdehomo. Bleikfeitehalvhomo. Bleikfet bygde homo. Bleiking. Bleiå. Blekansikt. Blekfete faen. Blesmefitta. Blikkpikk. Blitzer. Blockhead. Blodauge. Blodbart. Blodbuse. Blodbøg. Blodbøng. Blodfeit. Blodfis. Blodfitte. Blodharry. Blodhomo. Blodhora. Blodhore. Blodhysa. Blodigle. Blodkuk. Blodkukk. Blodludder. Blodmongo. Blodnerd. Blodpigg. Blodpromp. Blodrunk. Blodsklie. Blodsoper. Blodsprengtekuksuger. Blodsuger. Blodtarm. Blodtrompeten. Bloharry. Blokkfrossne auår. Blokkhode. Blokksberg. Blomhore. Blomsterguttsvette. Blomsterslikker. Blond. Blondi (med søt-ekkel stemme). Blondine. Blondinefaen. Blopromp. Bloslimse. Blotter. Blowtryne. Blubba. Blyhore. Blyræv. Blyskolt. Blæh. Blængdail. Blængdaill. Blære. Blærekatarr. Blærerompa polakk. Blæresuger. Blæutkussu. Bløffmaker. Bløsme. Blåbbærpluker. Blåblære. Blåbærtarm. Blånisse. Blårev. Blåsedåse. Blåsefitte. Blåser. Blåsjerm faen. Blåsyrehælvette. Bmw (bayrischer mist wagen = bayersk søppel bil). Bmw = bayerische makkwerken. Bob. Bobbeluskas. Bobbo. Bobby. Bobilhomo. Boblehore. Bobzilla. Bockomosj. Bodlahank. Bogensvine. Bohem. Bokfink. Boklærd. Bokmålsfjott. Bokmålshomse. Bokorm. Bokpuler. Bokseåpner. Bokstavtyv. Bole brum. Bolenerd. Boletryne. Bolke. Bolla feiten. Bolle. Bolle mus. Bolleball. Bollefitte. Bolleklippa nisse. Bolleman. Bollemus. Bollepikk. Bolletryne. Bolsjevik. Bolskjevik. Bolskjevikje. Bolundgrenur. Bomba horetryne. Bombetanna. Boms. Bomullsplukker. Bon jovi. Bonde. Bonde bøger. Bonde dritt. Bonde faen. Bondefaen. Bondefaenskap. Bondefitte. Bondegris. Bondehomo. Bondehore. Bondeknuller. Bondeknøl. Bondekukk. Bondepikk. Bondepop (pop musikk kulturen på bygda). Bondesokk. Bondesoper. Bondesuger. Bondetamp. Bondetryne. Bondetuppe. Bondevikdigger. Bone. Bonehead. Bonghole. Bonglehode. Bongo bob. Bongoboner. Bonjævel. Bonkuk. Bonlapp. Boobie. Bordell. Bordvifte. Borgbælmer. Borgfjæring. Bosj. Bosshore. Bossknullar. Bossmann. Bottolf (uttales båttålf). Bowlingbitch. Boy band fjert. Boy band skeiving. Boy band suger. Boy band tissemann. Boybandfan. Boybandwannabe. Boytoy. Braindead. Brakketryne. Brakkvannshai. Brakkvannskukk. Brann. Brannbil. Braut. Breadhead. Breaker. Breastfucker. Breial. Breiflabb. Breiflabbtryne. Breimning. Brekking. Brekkmiddel. Brems. Bremsespor. Bremsesporetende. Bremsesporsame. Brenne. Bretle. Brillebæsj. Brillefitte. Brillegjøk. Brillejehova. Brillejesus. Brillekøkki. Brilleslange. Brilletryne. Britney. Britney bein-sprik. Britney spears wannabe. Britneyfan. Britneyfitta. Britneywannabe. Broccolismurf. Brokkoli. Bronkittjævel. Bror. Brordin. Broregutt. Broylerfitte. Broylerhue. Brufjell. Brugle. Bruksing. Bruktbindforhandler. Bruktehomo hull. Brukthore. Brumlekuk. Brumpeguri. Brunbæsj. Brune ring rytter. Bruning. Brunost. Brunsaustryne. Brunsluse. Brunslusestuker. Brunstakar. Brunstaker. Brunstompjævel. Brunstukar. Bruntupp. Brunøye. Brunøyet. Brusekuse. Brusfiser. Brutus. Brutus okse. Bry. Brya. Brystpuler. Brytus. Brøboks. Brød. Brød jøk. Brød skallje. Brødbolle. Brødfitte. Brødgjøk. Brødhue. Brødhåvve (sies på stavangersk). Brødott. Brødrister. Brødræv. Brøfrø. Brøhue. Brølape. Brønnpisser. Brøstvortmygg. Bråkebøtte. Bråkmaker. Bubb. Bubbe. Bubbeline. Bubbelo. Budaling. Buddah. Buffalojævel. Buggert. Bukeryt. Buktaler. Bulimiker. Bullshit. Bulltwister. Bums. Bunghole. Bungwholebacon. Bunnpropp. Buorm. Burar. Burgerbæsj. Burkafitta. Burkfaen. Burobeng. Burugle. Buse. Busebrille. Busemann. Busemannspiser. Bush. Buskludder. Buskmann. Busktryne. Busmainnetar ( snørr spiser). Buss. Busshore. Bussjåfør. Busspuler. Bustehue. Butikkprisar. Butikktyv. Buttbuddy. Buttfister. Buttfuck. Buttmunch. Buttplug. Buttplugg. Buttplugger. Buvefaen. Byfis. Byfitte. Bygdebøg. Bygdehomo. Bygdetulling. Byklyse. Bynutsforkvakler. Bynæsing. Byråkrist. Byting. Bytting. Byvanker. Bæbæ. Bædi (sauesykdom der håre står rett opp og en går. Bæle. Bælg. Bælkefaen. Bæll. Bælling. Bællkatt. Bærseflens. Bærsj. Bærumssoss. Bæs. Bæsj. Bæsjdyttehomotryne. Bæsjdytter. Bæsj-dytter. Bæsjdyttslim. Bæsjebiter. Bæsjebleie. Bæsjebolle. Bæsjefant. Bæsjefis. Bæsjegomler. Bæsjehode. Bæsjehomo. Bæsjehår. Bæsjekake. Bæsjekladd. Bæsjeklatt. Bæsjeklump. Bæsjemiddag. Bæsjemongo. Bæsjemus. Bæsjepausen. Bæsjepromp. Bæsjerompe. Bæsjespiser. Bæsjesprut. Bæsjetiss. Bæsjetroll. Bæsjetryne. Bæsjeunge. Bæsjkladd. Bæsjklump. Bæsjomslag. Bæsjpuffer. Bæsj-puffer. Bæsjscooter. Bæsjspisetryne. Bæsjstapper. Bæsjtryne. Bæsjulf. Bæsjunge. Bæskuk. Bæssmørrdi. Bæstemortruse. Bæver. Bæver-fett. Bæverfetta. Bævert. Bøffelfitte. Bøffelhuet. Bøffelsaus. Bøg. Bög. Bög (homo på svensk). Bøg asle. Bøgarburger. Bøgelover. Bøger. Bøgetryne. Bøgfaen. Böghomo. Bøghue. Bøgis. Bøgjævel. Bøgpisst. Bøgpojk. Bøgpøkare. Bøler. Bølgehav. Bølle. Bøllefro. Bøllefrø. Bøllekødd. Bøllesvin. Bølletryne. Bølskrokke. Bømla faen. Bømling. Bønder. Bønna. Bønne. Bønnefitte. Bønnefrø. Bønner. Bønneronker. Bønnevrak. Børre. Børste. Børstofant. Børstofil. Børstonom. Børt. Børt (fjert). Bøse råner. Bøsse. Bøsse = dansk for homse. Bøsserøv (homse). Bøtte. Bøttefitte. Bøtteknott. Bøttekott. Baab. Båll. Bållshit. Bållåx. Bålslikker. Bårgfjæring. Cablegay. Cableguy. Cablejunkie. Cackzakka. Cadillackukk. Cadillacpølse. Cambat. Camper. Canabishore. Cantrofitte. Carl i hagen. Cartman. Casanova. Catulg. Celeronhjerne. Celluit hore. Cellulitt-tryne. Celsuistryne. Celulitt. Celvinhuggu. Cerwin. Cesar pung. Cesarpung. Chabrilkuk. Champispupp. Chap-chap. Cheaterfaen. Cheesdoodle-kukk. Cheesehead. Chicken. Chicken shit. Chilla. Chipmonk. Chipsbrenner. Chipsfetta. Chipsræv. Choti. Chuck norris. Chuckern. Chæst. Chåti. Clock-fucker. Clovn. Co2-rasshøl. Cock. Cockmaster. Cockrider. Cockrocket. Cocksucker. Coffeenose. Cognactryne. Colahatere. Colakuk. Cola-misbruker. Colapimp. Collargoll. Compupuler. Containerunge. Cool. Cornflakes kuk. Corva (polsk for hore). Cosmosfitte (har pult alt ). Countrytulling. Cowboy-jævel. Crack. Crackbitch. Crackhead. Crack-hode. Crackhore. Crackwhore. Credo. Credo svin. Creep. Cronic. C'sar fitte. C'sar kuk. Cum eater. Cum sucker. Cumguzzler. Cumtryne. Cunt. Currystanker. Cyruzhora. Cæmpinginnavltater. Dabb. Dabba. Dabbeklyse. Dabbtask. Dadd. Daddel. Daddelslikk. Daddelslikker. Daddelsuger. Daddy fucker. Daffelkuk. Dag diesel. Dagdriver. Dagdrømmer. Dagern. Daggi. Dagmammaslikker. Dagorm. Dagros. Dagrospulre. Dagrunker. Daimkryss. Daler. Dalgrav. Damper. Dangelber. Dangelbær. Dangelbær tryne. Dangelfett. Dangle kuk. Danglebær. Danglebær spiser. Danglebærb. Danglebæreter. Danglebærfarm. Danglebærgodt. Danglebærmodell. Danglebærsamler. Danglebærslikker. Danglebærspiser. Danglebærsprekken. Dangledass. Dangledrops. Danglefitte. Danketryne. Dansedildo. Danske. Danskebåt. Danskefister. Danskepølsa. Danskepølse. Dansker. Danståle. Darn. Daskefitte. Daskeladd. Daskeladden. Daskeslikksuger. Dass. Dass draug. Dass hue. Dass sleiker. Dassape. Dassbacon. Dassbørsteugle. Dassgurgler. Dasshjerne. Dasshore. Dasshøl. Dasskjører. Dasskuk. Dasslarve. Dasslempær. Dasslokk. Dasslokkrunker. Dasslukt. Dassmeng. Dassmikkel. Dassmisbruker. Dassmort. Dassmurt. Dassmus. Dasspapir. Dasspuler. Dasspøls. Dassring. Dassronken. Dassrull. Dassrunker. Dassrør. Dasstryne. Dasstømmer. Dasstømmær. Dassvorte. Dassødelegger. Data. Data freak. Data nerd. Data puler. Datanerd. Dataronker. Datasnok. Deezee. Deffen. Degenerert romperacer. Degodass. Degos. Degosfaen. Degoskukhode. Deig. Deigape. Deigfø. Deigklomp. Deisekølle. Delillos. Deltakukk. Deltids homo. Deltids hore. Demanding. Dementiker. Dendrofil. Desertør. Desperado. Destillasjonsræv. Detoneringsbjelle. Dett dass. Di huv. Di kokte næpa. Diabetiker. Diare. Diaré. Diarè-klomp. Diarepromp. Diarésuper. Diaretryne. Dick. Dickface. Dickhead. Dickhead lover. Dickweed. Didlehomogissegiss. Didrik. Diegos. Dieseldritt. Dieselpompa. Dieseltiss. Dieseltryne. Dikkelidose. Dikkhode. Diktator. Dilba. Dilderer. Dildo. Dildo forer. Dildo saus. Dildobruker. Dildodås. Dildofanatiker. Dildofitte. Dildohjerne. Dildohode. Dildonæpe. Dildoprodusent. Dildopropan. Dildorasshøl. Dildosatan. Dildoskinke. Dildosleiker. Dildosvin. Dildotryne. Dildotrynet. Dildovokalist. Diltar. Diltefaen. Diltelurk. Diltelurken. Dinglebjelle. Dinglebær. Dinglebæsj. Dingledure. Dingle-fitte. Dinglehue. Dinglepikk. Dinglepung. Dingo-drit. Dingopikk. Dingopuler. Dinosaurfitte med krem. Discogås. Discopuddel. Disco-puddel. Disko donald. Disko fitte. Disko-doje. Diskokule. Diskosfaen. Disneyfigur. Dissedasser. Disserompe. Disskusting. Dittfitte. Dittkake. Dj. Djevel. Djevel fitte. Djevel kuk. Djevel-dyrker. Djevelens venstre hånd. Djevelkuk. Djidde. Djifka (hore på polsk). Djika. Djønne. Dobbelsidige rævballje slikkar. Dobørstedildo. Dobørstestaker. Dobøtte. Dodraug. Dodraugdås. Dodraugen. Dofa. Doffa. Doffen. Dog. Doje. Doktor faen. Dolla. Dolle. Dolott. Dom. Dommen. Dommerjævel. Domming. Domo. Dompap. Dompaphemmo. Donaldpuler. Donaldtiss. Dondaren. Dongblåser. Dongsuger. Donkey head. Dood. Doofy. Dopapirsleiker. Doper. Dophode. Dophue. Dopkanin. Doptryne. Dopvrak. Dork. Dorrhi. Dortiss. Dorull. Dosete. Doslikker. Dott. Dottape. Dottetryne. Dotømmer. Dovendyr. Dovendyrdildo. Dovrefitte. Dovreflens. Dovring. Drallen. Drammenser. Dranker. Draug. Draugfetta. Dravlegalte. Dretvått. Driitskjærapissunge. Drink. Drit å dra. Dritar. Dritdytter. Driter`n. Driteter. Dritfitte. Dritiut. Dritjævelfaen. Dritney. Drit-og-dra. Dritskubber. Dritskuvar. Dritslafser. Dritstanger. Dritt. Dritt pusher. Dritt tryne. Drittdjevel. Drittette. Drittfaen. Drittfitte. Drittfittebikkje. Dritthane. Dritthore. Dritthøna. Drittjager. Drittjævel. Drittkjerring. Drittkjærring. Drittklomp. Drittkonge. Drittlukt. Drittonge. Drittpikk. Drittpiss. Drittruller. Drittrynet. Drittræv. Drittsekk. Drittskyver. Drittslikker. Drittspiser. Drittstauker. Drittstøvel. Drittunge. Dritøyra. Drivpuler. Drolt. Droltastøytar (homo). Dropout. Drueballe. Druekuk. Druetråkker. Drukkenbolt. Druselort. Drusesmeller. Drævhål. Drømfettlugge. Drømmer. Drøn. Drøvtyggertiss. Drålt. Dude. Dudleif. Duebæsj. Duekuk. Dufs, midt i mellom tufs og dust. Duldefis. Dullard. Dumbo. Dummen. Dummenikk. Dummie. Dumming. Dummpapprunker. Dumrian. Dumskalle. Dumstygge. Dumstøggebygdeslugge. Dumtryne. Dun på kuken. Dunderkukk. Dunderlefse. Dunderpung. Dundre. Dunhode. Dunskalle. Dunungen. Dup sko. Durexballong. Duronhue. Dusj homo. Dusj-ronk. Dust. Dustehue. Dustemikkel. Dustemongis. Dusteonanerepenis. Dustepung. Dusteronk. Dust-hurpe. Dusting. Dvaskefaen. Dverg. Dverg pjekker. Dvergelg. Dvergkuk. Dverglokke. Dverglokker. Dvergpikk. Dvergpirat. Dvergpung. Dvergsopp. Dværgsame. Dymamokukk. Dyr. Dyrehater. Dyremishandler. Dyreplager. Dyrepuler. Dyrespiser. Dyslekktikkertryne. Dyttebæsjkamerat. Dyzzo. Dæffen. Dæger'n. Dæo`me. Dæsen. Dæskotten. Dæspikken. Dæven. Dæven døtte. Dæven sprette. Dødskalle. Døgenikt. Døgg. Døgnflue. Dølaprutt. Døling. Dølla. Dølle. Dølling. Dønglebæsj. Dønker. Dørvakt. Døsmerø. Dådyrfårehuepikk. Daadyrsmalahove. Dåfa. Dåre. Dåse. Dåse dasker. Dåsedrikker. Dåsekake. Dåsekari. Dåsemikkel. Dåsemor. Dåsetryner. Ebolahuggu. Edderkopptiss. Edru. Edruhelvete. Egg. Eggdildo. Egge dildo. Eggemannen. Eggeplugg. Eggerøre. Eggesem. Eggfitte. Egghead. Egghue. Eggkuk. Eggpuler. Eggstokk. Eggstokkfaen. Eggstokkfinger (langemann). Eggstokkiler. Eggstokklirker. Ego. Ego maradonna. Egofjott. Egoist. Egoistjævel. Egolespe. Eifeltårn. Eikeplugg (vaskedame på gammelnorsk). Eiketre. Einstøing. Eintarmsknaskar. Eiterkveis. Eiterpåle. Eitrane. Ejakulert badefitte. Ekle blære. Ekling. Ekorntispe. Eksamensfaen. Eksamenskuk. Ekskrementfetisjistfaen. Ekskrementsslurper. Eksosfjott. Eksospikk. Eksospotteslikker. Eksosrype. Ekstremblotter. Ekstremfjott. El gringo. Elefant tiss. Elefantfitte. Elefantkuk. Elefantlort. Elefantpikk. Elefantrumpe. Elefantrytter. Elefantsuger. Elektrikkere. Elektroniker. Elevknuller. Elg. Elgbaill. Elgballe. Elgebæsj. Elgeeggstokk. Elgefitte. Elgekuk. Elgemoser. Elgepikk. Elgesuger. Elgetiss. Elgfitte. Elgknuller. Elgkuk. Elgkølle. Elgpuler. Elgtryne. Elgtråkker. Elgunge. Elitehore. Eliterompis. Eliteskolepuler. Ellvis. Elveblest. Elvis. Elvisfaen. Elvishjerne. Eminem. Enballe. Endebanker. Endetarm. Endetarm misbruker. Endetarm slikker. Endetarmsbakterie. Endetarmsleiketryne. Endetarmspilot. Endetarmsrytter. Endetarmsutlegger. Endetarmsvoldtekt. Energihoms. Engangsdildo. Engangsgrill. Engangshore. Engangskuk. Engangsperson. Engel. Entarming (markabygding). Epatraktor. Epa-traktor. Eple. Eple ræv. Eplefitte. Epleforpultelatsæb. Eplehjerne. Eplejokk. Eplejukk. Eplekaster. Eplemos. Epleskrott. Epletiss. Epletøff. er. Erazer. Ereksjon. Eremitt. Eriksenfarbjørntore. Eriksenfittesomtorsteinslikker. Erkefjols. Erkefjomp. Erkeræv. Ermekratter. Errortryne. Ertefjert. Ertesuppedrømmefanatikerdasshore. Ert-hjerne. Esel. Esel rass. Eselfaen. Eselfitte. Eselnese. Eselpikk. Eselpuler. Eselruke. Eselrunk. Eselsadosuger. Eselsperm. Eselstaker. Eseltiss. Eseltryne. Eskespræller. Eskimo. Eskimopuler. Eskimoræv. Esselukt. Essoen. Estupido. Etniske mongomann. Ettebyrd. Eventyret (rompehullet). Facker. Faderen. Faderjakop. Faderullan. Faen. Faen i helvede. Faen i helvete. Faen i hælvette. Faenbacon. Faendildo. Faenihælvete. Faenjævel. Faenlaban. Faenmongo. Faens. Faenshomo. Faenskap. Faenskjæra. Faenslaktepule. Faenslikk. Faensteike. Fag. Faget(soper). Fagforeningsfaen. Fagg. Fagget. Faggis. Faggit. Faggort. Faggot. Faggotlovah. Fagot. Fagottbacon. Fakerten. Fakudr. Fallos. Fan. Fanatiker. Fanatiskflyndresuger. Fanatiskklippegeitpuler. Fanden. Fanifitta. Fanistullen. Fanken. Fankern. Fansmakt. Fantasifoster. Fantasimonster. Fanteladd. Fantpeis. Fardin. Farim. Farin heller. Fariseer. Farmi. Farrang. Farsken. Fartsdompfitte (bollemus). Fasan. Fasen. Fat ass. Fatoppen. Fatso. Fattigfaen. Fattigfjøl. Fattiglus. Fattigpakk. Feberfis. Feberfitte. Feck. Feda. Fegg. Feggis. Fehau. Fehode. Fehue. Feiefaen. Feierstamper. Feit. Feita. Feitehorebokk. Feiten. Feitfitte. Feitran. Feitthau. Fele. Felegnikker. Felles. Fellesdespo. Fellesfisering. Fellesfitta ( x'en min). Fellesfitte. Felleshull. Felleshøl. Felleskjøp rånar. Felleskjøpet-tilhenger. Felleskukmottaker. Felltmadrass. Felthore (kvinnebefal). Feltmadrass. Femidodd. Femidott. Femifjott. Femiklatt. Feminist. Feministhore. Femirævsleikerhomsejævel. Fenalår. Fengselsfrisør. Fengselsfugl. Fenrik. Ferbainna grislæst. Ferpinnade. Fesagneist. Feskar. Feskefetta. Feskfætte. Feskhau. Feskslo. Feskånde. Fesosprekken. Fessan. Festbrems. Fete fittelepper. Fethund. Fetishhomse. Fetishjævel. Fetling. Fett helvete. Fett unger. Fetta. Fetta i london. Fettabrøst. Fettafeis. Fettape. Fettberg. Fettbøg. Fettbølge. Fette. Fette på boks. Fetteleppe. Fetter. Fetter anton. Fettesaus. Fettetryne. Fettfaen. Fettfis. Fettfitte. Fettfjøl. Fetthaug. Fetthoinn. Fettholl. Fetthora. Fetthore. Fetthue. Fetthællvett. Fetthøl. Fetthål. Fettjassorgeltone. Fettjhuggu. Fettjævel. Fettkake. Fettkjærring. Fettklatt. Fettklompbrøst. Fettklump. Fettknagg. Fettkuk. Fettkuken. Fettkul. Fettlass. Fettlasset. Fettleppe. Fettloff. Fettlokt. Fettlort. Fettlugg. Fettlukt. Fettlæfs. Fettlæms. Fettlørken. Fettlørv. Fettlørva. Fettlørve. Fettmidd. Fettmitt. Fettmongo. Fettmund. Fettnakke. Fettnaust. Fettnek. Fettnøye. Fettoter. Fett-oter. Fettpeis. Fettpikk. Fettpong. Fettpuler. Fettpulte same pikk. Fettpupp. Fettrikk. Fettronk. Fettræva. Fettsaft grønn. Fettsaftfattigekonkurshoræ. Fettskalle. Fettskinspølse. Fettskit. Fettskræv. Fettskvetten. Fettslaps. Fettslefs. Fettsleikar. Fettsleiker. Fettslog. Fettstaur. Fettsup. Fettsvett. Fett-tjuv. Fettunge. Fettutslæpp. Fettvått. Fettøre. Fiberfis. Fifyfofum. Fikenbløder. Fiksjonspølse. Fikus. Filatelist. Fillebotte. Fillefitte. Fillefjott. Fillefrans. Fillegutt. Filler`n. Filleren. Fillerina. Fillern. Filler'n. Finansminister. Fingre. Fingre idiot. Fingredokke. Fingrepuler. Fining. Finn haugen. Finnfaen. Finnfettkommeladd. Finnjævel. Finnmarking. Finske jævel. Finskehorer. Firkanta. Firkantfitte. Firkantmutter. Fis. Fis knaller. Fis sprekk. Fisask. Fise ring. Fise ringen. Fisebæsj. Fisedamp. Fisefemi. Fisefin. Fisefing. Fisefitte. Fisefjert. Fisekladd. Fiseladd. Fiselort. Fiselukter. Fisenbacon. Fisenisse. Fisepung. Fiseridder. Fisering. Fisering assistent. Fisering slikker. Fisering sprenger. Fiseringen. Fiseringstryne. Fisetiss. Fisetryne. Fisfuck. Fisiltut. Fisk. Fiskebolle. Fiskefinger. Fiskefitte. Fiskefitteslikker. Fiskeflette. Fiskehode. Fiskehomper. Fiskehore. Fiskekake. Fiskeklesplagg. Fiskeknuller. Fiskekukk. Fiskelarre. Fiskelarren. Fiskelukt. Fiskeola. Fiskepikk. Fiskepudding. Fiskepuler. Fiskepung. Fiskepære. Fisker. Fiskeronkerfaen. Fisketrutsuger. Fisketryne. Fislefitte. Fislepitt. Fisletryne. Fislugg. Fislukter. Fispung. Fisring. Fisringsprenger. Fissa. Fisse. Fissfasan. Fissniffer. Fisteidiot. Fister. Fistfucker. Fitesleiker. Fitjar. Fitt. Fitta. Fitta feis. Fitta fjong. Fitta flattbrø. Fitta i skogen. Fitta me løk. Fittakylling. Fitte. Fitte faen. Fitte haiker. Fitte kalv. Fitte kjerring. Fitte krem. Fitte kuk. Fitte magnet. Fitte med løk. Fitte mongis. Fitte på boks. Fitte på hjul. Fitte skin. Fitte slim. Fitte tryne. Fitte tryner. Fitteautomat. Fittebacon. Fitte-banan. Fittebarberer. Fitteborrer. Fittebrenner. Fittebukser. Fittebæsj. Fittecock. Fitte-deilig-ronking. Fittedott. Fittedrit. Fittedritersleikerkuk. Fittedritt. Fitteelsker. Fittefaen. Fittefaenkuk. Fittefaenskap. Fittefaensskikker. Fittefett. Fittefis. Fittefitte. Fittefjert. Fittefjes. Fitteflass. Fitteflesk. Fitteforvrenger. Fitteforvrengtefittelus. Fitteforvrengteflatlushår. Fittefrans. Fittefrisør. Fittefrø. Fittefuck. Fittegjeit. Fittegjøk. Fittegnistor. Fittegnom. Fittegnukk. Fittegnukker. Fittegransker. Fittegrateng. Fittegulper. Fittegutt. Fitteguttknullsleiker. Fittehater. Fittehau. Fittehol. Fittehomo. Fittehomokuk. Fittehomouteligger. Fittehomsejævel. Fittehore. Fittehorefaeskap. Fittehorenegerfiskekukkponghorealfaromeopikktryneh. Fittehorepikksugerfittedaase. Fittehue. Fittehull. Fittehumper. Fittehælvette. Fittehøl. Fittehølrøvslim. Fittehår. Fittehårikuken. Fittehårnapper. Fittejeger. Fittejoz. Fittejuice. Fittejus. Fittejævel. Fittejøs. Fittejøz. Fittekake. Fitte-kjeks. Fittekjerring. Fittekjærring. Fittekjører. Fitteklikker. Fitteklut. Fitteknark. Fitteknasker. Fitteknott. Fitteknuller. Fitteknuser. Fittekrapyl. Fittekrukkan. Fittekruspersielle. Fittekuk. Fittekukk. Fittekukkehomojævelskap. Fittekuse. Fittekvise. Fittekviseklemmar. Fittekviseklemmer. Fittelefse. Fitteleppe. Fitteliker. Fittelim. Fittelimbo. Fittelippeskinn. Fittelo. Fitteloff. Fittelokt. Fittelurv. Fittelus. Fittemagnet. Fittemanet. Fittemark. Fittemaskin. Fittemasturbering. Fittemelk. Fittemensen. Fittemos. Fittemotstander. Fitten. Fitten fes. Fittenasker. Fitteolje. Fitteoperant. Fitteorm. Fittepatron (tampong). Fittepels. Fittepikk. Fittepikkirævva. Fittepirker. Fittepjallar. Fitteplaster. Fittepreik. Fitteprins. Fittepryler. Fitteprylet. Fitteprylte. Fittepudding. Fittepuler. Fittepulerasshue. Fittepølse. Fitter. Fitterasper. Fitterenser. Fittering. Fitterips. Fitterister. Fitteronk. Fitterri. Fitterull. Fitterunke. Fitterusk. Fitteræv. Fitterævhølslim. Fitteråner. Fittes. Fittesaft. Fittesalve. Fittesau. Fittesaus. Fittesekk. Fittesjit. Fitteskalk. Fitteskall. Fitteskau. Fitteskinn. Fitteskogen. Fitteskorpe. Fitteskrell. Fitteskritt. Fitteskrokk. Fittesku. Fitteskum. Fitteslafse. Fitteslafser. Fitteslam. Fitteslams. Fitteslaps. Fitteslave. Fittesleik. Fittesleikar. Fittesleiker. Fittesleikertulling. Fittesleipner. Fittesleng. Fitteslengkyss. Fitteslikk. Fitteslikker. Fitteslim. Fitteslintra. Fitteslire. Fitteslurp. Fitteslus. Fittesmell. Fittesmuss. Fittesmørbrød. Fittesnerk. Fittesnerke. Fittesnik. Fittesnobb. Fittesnuser. Fittesnørr. Fittesopp. Fittespaden. Fittesperm. Fittespiser. Fittestativ. Fittesteikehoresugeri. Fittestreng. Fittesuger. Fittesus. Fittesvamp. Fittetampong. Fittetjafs. Fittetjuv. Fittetroll. Fittetryne. Fitte-tryne. Fittetrynebollemus. Fittetrynemann. Fittetrynesleiker. Fittetåke. Fitteutslett. Fittevakum. Fittevrak. Fitteyougurt. Fitteøksa. Fitteørn. Fittfaen. Fitthelvete. Fitthode. Fitthårrå. Fittihælvette. Fittisslikkar. Fittjass. Fittjatu. Fittjævel. Fittkjerring. Fittkjæring. Fittkjærring. Fittkladd. Fittknuller. Fittladd. Fittlipp. Fittlurven. Fittmus. Fittniss. Fittometer. Fittsaft. Fittsame. Fittskinn. Fittsleikar. Fittslem. Fittsme. Fittsmøring. Fittsnerk. Fittsnik. Fittstim. Fittunge. Fittus. Fizze. Fjagg. Fjall. Fjalletant. Fjase. Fjaseball. Fjaspong. Fjaurin. Fjell. Fjellape. Fjellbacon. Fjellbæsj. Fjellfetape. Fjellfinn. Fjellfitte. Fjellfurufinnfettfaan. Fjellgeit. Fjellgeitfitte. Fjellgeitpuler. Fjellgeitpulver. Fjellgjet. Fjellgorilla. Fjellhomo. Fjellhore. Fjellkuk. Fjellnerd. Fjellpikk. Fjellræv. Fjellsame. Fjellsvin. Fjert. Fjertebank (sauer med diaree). Fjertebert. Fjertemunk. Fjertulf. Fjesing. Fjoddenisse. Fjoddetryne. Fjolla. Fjolle. Fjolletryne. Fjols. Fjome. Fjomp. Fjompeis. Fjompenisse. Fjompetiss. Fjompiss. Fjomtiss. Fjon. Fjong. Fjontiss. Fjontryne. Fjordfitte. Fjording. Fjortis. Fjortisfitte. Fjortishelvete. Fjortishore. Fjortiskonge. Fjortispuler. Fjortisraper. Fjortiss. Fjortissberte. Fjortisse. Fjortissfjert. Fjortissunderlag. Fjortistøs. Fjott. Fjottball. Fjottkuk. Fjottleif. Fjottola. Fjottpeis. Fjottplugg. Fjottpong. Fjærfitte. Fjærkre. Fjærskalle. Fjært. Fjæsing. Fjølballe. Fjølfis. Fjøsfaen. Fjøsfetta. Fjøsfitte. Fjøs-fitte. Fjøsgufs. Fjøskall. Fjøskongen. Fjøslykt. Fjøsne (fjøsnisse på gammelnorsk). Fjøsnisse. Fjøspotte. Fjøspuck. Fjøspuler. Fjøspøsin. Fjøsraner. Fjålete. Fjått. Fjåtthau. Flabbapa. Flabbedask. Flabbefjes. Flabrefitte. Flaggerdåse. Flaggermus. Flaggermus=dinglefitte. Flaggermusbæsj. Flaggermusfitte. Flaggermusfittejævel. Flagghomse. Flaggrekuk. Flaggremus. Flaggstang. Flaggstangsuger. Flagremus. Flaprerass. Flaske hore. Flaskefitte. Flaskehomo. Flaskeknuller. Flaskepuler. Flaskesamler. Flasketryne. Flass spiser. Flassbacon. Flassfisbruna. Flassfitte. Flatbanker. Flate. Flate pannekake. Flathuggu. Flatkuk. Flatlus. Flatlusk. Flatlusklaskar. Flatlustryne. Flatmusklasker. Flatpanna minusvariant. Flattpikk. Flatty. Fleinsopp. Fleinsoppspiser. Flekkefjording. Fleksi-kukk. Flens. Flensnapper. Flensost. Flenspimper. Flensplukker. Flenstryne. Flergangshore. Flerkulturel. Flerkulturell. Fleske fitte. Fleske fjell. Fleskeberg. Fleskefaen. Fleskefetisj. Fleskefin (søt overvektig dame). Fleskefitte. Fleskefjell. Fleskefjes. Fleskekuk. Fleskelass. Fleskenakke. Fleskepikk. Fleskepompe. Fleskepudding. Fleskepupp. Fleskepølse. Fleskeronk. Fleskerytter. Fleskeræva. Fleskeskinke. Fleskespor. Fleskesvor. Flesketryne. Fleskfia. Flesknes. Fleskskalle. Flesost. Flinnskalle. Flintbiff. Flintis. Flintkuk. Flis. Flisa. Flisespikker. Fliskuk. Flodbjørn. Flodhest. Flodhestfitte. Flodhestforhud. Flodhestpuler. Flodhæstkuk. Flogfitte. Flogmerr. Flogo. Flomoffer. Flopp. Florøværing. Flubba. Fluefitte. Fluekuk. Fluepenis. Fluffer. Fluxpikk. Flyfette. Flyfille. Flyhore. Flykræsj. Flyndre. Flyndrefitte. Flyndrefjes. Flyndrehamster. Flyndrepikk. Flystyrter. Flyttebil. Flyttsame. Flækkhyse. Flæse. Flæsekuse. Flæskejævel. Flæskepølsa. Flæskføkkar. Flæskkaill. Fløienkuk. Flørtepuz. Fløtepus. Fløytelurken. Flåfitte. Flåga. Flåse. Flåsedott. Flåværing. Fnask. Fnat. Fnoglefonni. Fnys. Fokk. Fokk it. Fole. Folikkel. Folkefiende. Fomlefitte. Fomlepikk. Fomlepung. Fomme. Fommel. For pokker. Forbainna. Forbainna felleshull. Forbanna. Forbanna blåbærplukker. Forbanna gakk gakk slikker. Forbanna hestkuk. Forbanna latsabb. Forbanna rap. Forbanna tispe. Forbannade akkar jævel. Forbannade hekselort. Forbannelse. Forbannikum. Forbarta. Forbarta bartiot. Forbruksvare. Forbruksvarefitte. Forbryter. Fordeier. Fordfaan. Fordømte. Fordømte faen. Forfatterfitte. Forgassergynekolog. Forgifta røyk-fitte. Forhud. Forhudjeger. Forhudsokker. Forknullede. Forknøflede. Formfett. Formørka oter. Forpokker. Forpult. Forpult sado mosjonist. Forpulte fitte faen. Forpulte grøftoter. Forpulte hest. Forpulte homotass. Forpulte høne bæsj. Forpulte jævel. Forpulte ostepop. Forpulte sau. Forpulte sosialist. Forpulte søplatryne. Forpultebladefitte. Forpultefethund. Forsikringsagent. Forsker. Forskerfaen. Forstua rauhål. Forvirrede vegglus. Forvitra fjottefaen. Forvokste trefjøl. Forvrengte rauahål. Forvridde-apelort. Fostersaustryne. Fotballnerd. Fotballspiller. Fotballspiller (folk som er hekta på fotball). Fotballsupporter. Fotballtryne. Fotfetisjist. Fotoblokk. Fotoroffe. Fotslave. Fotsopp. Fotze ( fitte på tysk ). Fra. Fraglefaen. Fraglefitte. Frakjørte trønder. Frankensteinfitte. Franskesløtt. Fraukjeller. Freak. Freaker. Freakmonster. Fregnerompe. Fregnetryne. Frelle. Frening. Fres meg i fitte smør. Frese. Fresefitte. Frik. Frille. Fritidsproblemfyr. Frityrstekte gristryne. Frolakk. Frolending. Frolis. Frosk. Froskeanal. Froskedritt. Froskefaen. Froskefittepuler. Froskekake. Frosketryne. Frp kandidat. Frukt. Fruktfitte. Fruktknuller. Frynsefredrik. Frynsetryne. Frækkskit. Frænball. Fræning. Frøbrød. Frøloff. Frøloffen. ftkul. Fttehue. Fu. Fubar. Fubu. Fuck. Fuck off. Fuck you. Fuckdrit. Fuckdritt. Fuckefitte. Fucker. Fuckface. Fuckin. Fuckoffunger (drittunger). Fucktryne. Fuckup. Fudge packer (homo). Fuga. Fuggeer. Fugl. Fuglefjert. Fuglekasse. Fuglenek. Fuglepikk. Fugleskremsel. Fuglesuger. Fuhål. Fuitbooter = rulleskøyte freak. Fulk. Fulltidsstripper. Fulo. Funder. Fungis. Fungusfjes. Funk`n elg. Funkis. Funksjonsskadd. Funny. Furufreak (gla` i natur`n). Furunisse. Fusentast. Fusimaker. Fuskemaker. Futhark. Fy druen. Fy feite. Fy fela. Fy fillern. Fy hælvete. Fy kanari. Fy pokker. Fy veldig. Fyfaen. Fyfaenseskinn. Fylla. Fylle jævel. Fyllebæsj. Fyllediare. Fyllefaen. Fyllefitte. Fyllehemmis. Fyllekjører. Fylleprump. Fyllesvin. Fyllesyk. Fylletryne. Fyllik. Fyllikk. Fylo. Fyrstikkballer. Fysak. Fyse. Fysitron. Fysjom. Fystunge. Fytte faen. Fytte grisen. Fyttedæven. Fyttekule. Fytti fackern. Fytti hengern. Fytti katta. Fyttifaen. Fyttifisen. Fyttygrisen. Fæget. Fæget (staves egentlig faggot). Fægg. Fæggis. Fælg. Fæling. Fællesbeite. Færbannare student. Fæsjåfitte. Fæskar. Fætt homo. Fættehælvete. Fætthøl. Fættkall. Fætto. Fættsjit. Fævlekuk. Føballe. Fødefitte. Føgge (bitch). Føk. Føkk. Føkke. Føkker. Føkketifyttihælvete. Førkja. Førkje. Førpulte hestkuk. Førrbainna homohællvett. Førrmørka òter. Førrpulte hore. Førrpulte søringfan. Fåck. Faaen. Fåhol. Fåkkas. Fåkkfæjs. Fåkkhål. Fåkkmådder. Faan. Faanihelveteskukjævel. Faan's pikksleiker. Faansmakt. Får i kål. Fårefitte. Fårepung. Fåreskalle. Gabbas. Gadofa. Gaffa. Gaffahoms. Gaffelkid. Gaffelmorder. Gaffelnørd. Gaffelrompe. Gaffeltruck. Gakkorikaill. Gakkorikall. Galatipp. Galehus. Galematias. Galkasadd. Galleballe. Galleblære. Gallefitte. Gallepung. Galleritispe. Gallery. Gallesleiker. Gallesmøring. Gallestein. Galning. Galte. Gamal. Gambomus. Gameboynerd. Gamla. Gamle faen. Gamle fascist. Gamle gris. Gamle skinn. Gamle skrokk. Gamle skurtresker. Gamling. Gammalhorefitte. Gammel faen. Gammel gris. Gammelfitte. Gammelsuinj. Gammeronker. Gammling. Gamp. Gamparæv. Gamperæv. Gamperæva. Gamst. Ganda hora. Gando. Ganerunker. Gangsta. Gangster. Gapamus. Gaptjern. Gardinfitte. Gardkjerring. Garningen. Garnisonmadrass. Garp. Gartnerfaen. Gartnerpikk. Gassgrillknuller. Gassræv. Gasstarm. Gatebarn. Gategutt. Gateskate. Gaudaost. Gauder. Gauderfæsja. Gauk. Gauke. Gaure. Gaustad-klump. Gay. Gaybear. Gayfart. Gaylord. Gaylord focker. Gaylud. Gayluder. Gebissjævel. Gedofa. Geek. Geisha. Geit. Geitebukk. Geitefis. Geitehelvete. Geitemus. Geitepuler. Geiterass. Geiteræv. Geiteslask. Geitesmeller. Geitfetta. Geitpung. Gelepadde. Gemene fjott. Generalbæsj. Geni med iq-sperre. Geolåg fitte. ger. Geriljaoffer. germongohomofaen. Geschtapo-hore. Gesell. Gestapo lærer. Gestehrokk. Ghetto. Ghettopromp. Ghettosmurf. Giftmorder. Giggolofaen. Gigolo. Gigolofitte. Gimboid. Giraff. Gissegiss. Gitar jævel. Gitar puler. Gjeddeglis. Gjeddekukk. Gjeddesperm. Gjeiterævballeslikker. Gjeiterøvballeslikker. Gjeitsjettfetta. Gjellaver. Gjerrigknark. Gjesme. Gjødselskru. Gjøk. Gjøkhore. Gjøkunge. Gjøkur. Gjønnetryne. Gjørmehue. Gjørmemajones. Gjørmhyse. Gjøsterdall. Glaner. Glanytt. Glassfiberkukk. Gledesdreper. Glefitte. Glifitte. Glis. Globalburre. Globuskukk. Glont. Glontespruter. Glosalte. Glufse. Glufse fitte. Glufsefjes. Glufsegørte. Glufselefse. Glufsesnerk. Glye. Glyfsa. Glyfse. Gløfse (sunnmørsk synonym for kvinnelig kjønnsorga. Gløtte. Gnafsing. Gnagsår. Gnagsårpular. Gnaillkuk. Gnaling. Gnaurtykjen. Gneldra. Gneldrebikkje. Gneldrefitte. Gnifersjnje. Gniff. Gnifleflibb. Gnoll. Gnom. Gnomball. Gnompung. Gnomskolt. Gnomtell. Gnosse. Gnu. Gnugg. Gnukkebitch. Gnukkefant. Gnukkefitte. Gnukkehore. Gnukkestang. Gnukkleif. Gnukuk. Gnurekuk. Gnurk. Gnurke. Goa. Goatfucker. Gocartfitte. God venn. Godisfabriket (må ropes høyt på svensk). Godzilla. Gofetta. Gogut. Goikis. Goinkis. Gokk. Gokkelokk. Gokkepong. Gokkleif. Goldpush. Gomlemann. Gomleunge. Gommjokk. Gommjokk(ar). Gomp. Gomsepikk. Gomslork. Go'musa. Gongukktiss. Gonore. Gonoreaspreder. Gonorébefengt. Gonorebæsj. Gonorègnafser. Gonoreinfiserte rektum. Gonoréslim. Gook. Goon. Goremamma. Gorilla. Gorilla ronk. Gorilla tekstikkel. Gorilla vrengtryne. Gorillarumpesnuser. Gorillaræv. Gorillavreng tryne. Gorillavrengtryne. Gorilla-vreng-tryne-oppned. Gorilla-vrengtryne-oppned. Gormslork. Gorpeklokkar. Gorrfetta. Gorrhelvete. Gorrhysa. Gorrhyse. Gorrlapp. Gorrpeis. Gorrpong. Gorrsvinhore. Gorumpa. Gospelhomse. Graffitijævel. Grafitte. Grafsegrufsen. Grakuk. Granada. Granadasjåfør. Granatoffer. Grandiosahumper. Granprix-deltager. Granskauen. Grantre. Granum. Grapeis. Graps. Grapung. Grasbonde. Grasjur. Grasmakk. Grasnaut. Graspåla. Grasrotkonge. Gratisligg. Gratisstopp. Gratteselle. Graut homse. Grautepuler. Grautfjes. Grautgramse. Grauthode. Grauthue. Grautkuk. Grautnisse. Grautpung. Grautpøker. Grautskalle. Grautskolt. Grauttryne. Gravpeis. Grellbøg. Grellfette. Grellkuk. Gressklipper. Grevling. Grevlingtarm. Grillbamse. Grillben. Grilldressmisbruker. Grillete blinklys. Grillfitte. Grillpung. Grillpølse. Grimm. Grimma. Grimmen. Grinatus. Grinebiter. Gris. Grisaklave. Grisebinge. Grisefeiten. Grisefitte. Grisefittefaen. Grisegutt. Griseguttgrissegris. Grisehjere. Grisehomse. Grisehore. Grisehue. Grisemøkk. Grisepikk. Grisepromp. Grisepular. Grisepuler. Grisepungslikker. Griseruler. Griseræv. Griserævslikker. Griseslafs. Grisestygg. Grisestøgg. Grisesuger. Grisetarm. Grisetiss. Grisetryne. Grisgrendt. Grisjävel. Grisrasskjører. Grisunge. Gromræv. Groms. Gronsaxs. Grusekuse. Grusgjøk. Grusnisse. Grusommegabriel. Grusskraper. Gruveludder. Grynte. Gryterett. Grytulv. Græss kaill. Grævling. Grævlingsæd. Grøftebærer. Grøftegraver. Grøftekjører. Grøfteknuller. Grøftepuler. Grøfterunkar. Grøftesnobb. Grøftesøyle. Grøftesøyler. Grøftoter. Grøftsame. Grønlandshore. Grønne jævel. Grønneste granskauen. Grønnjævel. Grønnjævelig. Grønnjævlig. Grønnsak. Grønnsaksrumpe. Grønnsaksrunk. Grønnsalte. Grønnskalle. Grønnskasfitte. Grønnskodde tykjeræva. Grønnskolling. Grønnskålling. Grøsja. Grøthue. Grøtnisse. Grøtpong. Grøtpung. Grøv. Gråstein. Guano fitte. Gubbibas. Guffeknull. Guioyløm. Gulerotfitte. Guling. Gullballehår. Gullerot. Gullet. Gullfiskballe. Gullkuk. Gullrothue. Gulpe-tryne. Gulrot. Gulsott. Gummi anton. Gummiape. Gummibåt. Gummikuk. Gummistøvelfitte. Gummitarzan. Gummitryne. Gunhildfeita. Gurimalla. Gurkehomse. Gurkhode. Gurpehuggu. Gurujævel. Gussi. Gutt. Gutte fitte. Guttefitta. Guttefitte. Guttefittesaft. Guttegøy. Guttehore. Gutter. Gutteslikk. Gutvott. Gylbert. Gyle. Gædd. Gædost. Gæff. Gæmpeføkka. Gær. Gærkøse. Gærning. Gøli-gøli. Gørrhysa. Gørrhål. Gørr-ræv. Gørrtryne. Gørt. Gørvelte. Gøtte. Gålv-fille. Gåmen. Gårdbruker. Gårrhys. Gårrkuk. Gås. Gåsemor. Ha. Habakuk. Habakukk. Habarævhomo. Habjakk. Habusnaben. Haddal. Haffi. Hagegnom. Hagendisippel. Hagga. Haipikk. Haipikkgrøt. Hakkebøff. Hakkemat. Haldenser. Hallebygding. Hallfasan. Hallik. Hallikfaen. Hallikhomo. Hallikhomse. Halliklem. Hallikrompe. Hallikronker. Haltepink. Haltpink. Halv ape. Halvape. Halvdød frosk. Halvfeit kuk. Halvfeite bonde. Halvfeite bondehomo. Halvfeite fjellhomo. Halvfeite homo. Halvfemtesansing. Halvhjerne. Halvhjernet sau. Halvhomo. Halvhore. Halvidiot. Halvjærne. Halvneger. Halvspiste beverrompe. Halvsvenske. Halvtomsing. Hamalabamala. Hamburgerfitte. Hammerpikk. Hammerværing. Hamster. Hamsterfetta. Hamsterkuk. Hamsterpuler. Hamstervoldtatte ballefjon. Han tykje. Hanakuk. Handtaktryne. Hanepikk. Hank. Hanky boy. Hanky panky. Hanndjevel. Hannludder. Hap. Happjakk. Hardhomo. Harelort. Harikkefåttno. Harley-davidson-fitte. Harley-hore. Harpikshode. Harry. Harrytass. Harryulf. Harsfjølfett. Hasjis. Hasjrøv. Hasjutdeler. Hassagadd. Hasselnøtt. Hatelespe. Hattekjører. Hattemaker. Hattfjelldaling. Hattifnatt. Havrenakke. Haxor. Hedning. Hefalump. Heffalump. Heggedøl. Heimdaling. Heimføding. Heimføing. Heireheisj. Heite. Heitfjert. Hekkan pekkan. Hekkans rasstud. Hekkefjes. Hekkeløper. Hekkfjell. Hekkjha. Hekktråler. Heks. Heksefaen. Hekseludder. Heksetrynet. Helgeroa. Helgespruter. Helgette. Heliumfitt. Heliumhue. Helja. Heljelig. Hellaren. Hellesylter. Hellvete. Helmelk. Helsike. Helsike hælvette. Helskoten. Helt johan. Helt nils. Helvete. Helvete heller. Helvetes. Helvett. Helvetta. Helvette. Helvettes kuksodd. Helårs fitte. Hemling. Hemma. Hemmaball. Hemmakødd. Hemmalåid. Hemmis. Hemmoridehenger. Hemmoride-ræv. Hemo. Hemoridder. Hemoride graut. Hemoride jager. Hemoridebank. Hemoride-betrengte rompestaker. Hemoridefitte. Hemoridefreser. Hemoridefyltekjønsjukdom. Hemoridegnikker. Hemoridehaiker. Hemoridejort. Hemorideklase. Hemorideknuller. Hemorideslikker. Hemoridesuger. Hemoridetryne. Hemoroide pute. Hemoroidefreser. Hemoroidetryne. Henge. Hengebrøst. Hengebøost. Hengefetta. Hengefitte. Hengekuk. Hengekukk. Hengekuse. Hengekølle. Hengemyr. Hengepikk. Hengepung. Hengepupp. Hengern. Hengerumpe. Hengeræv. Herbarium. Herbariumsgjendstand. Herkules. Hermegås. Hermetikk. Heroinhomo. Heroinhore. Heroinslimfitte. Heroinvrak. Herpes. Herpes unge. Herpestroll. Herpestryne. Herre gud. Herrefaen. Herregud. Herregårdsfitte. Heskeso. Hespetre. Hest. Hest kuk. Hestahåve. Hestapære. Heste fitte. Hesteballe. Hesteblære. Hestebæsj. Hestefetta. Hestefitte. Hestefjes. Hestehjerne. Hestehomo. Hestehore. Hestehove. Hestekjeft. Hestekuk. Hestekukk. Hestekuksuger. Hestemøkk. Hesten. Hestepeis. Hestepikk. Hestepuler. Hestepungslever. Hesterass. Hesterompe. Hesteronker. Hesteræv. Hestesuger. Hestesæd-drikker. Hestesædslikker. Hestetryne. Hestetyggendekamelkjerring. Hesteurin. Hesthore. Hestkuk. Hestkukk. Hestpeis. Hestpuler. Hetero. Heterofil. Heterohore. Heterosexuell. Hetrofil. Hettepungklatremus. Hevlete. Hiawatha. Hikkefaen. Hikkup. Hilvitte. Himalaya. Himla. Himmaglopp. Himmelen. Himmelhund. Himmlingspikk. Himmlingspille. Hindukebab. Hinky pinky. Hinteføn. Hippe hore. Hipphopper. Hippie. Hippiehomo. Hippiekuk. Hippieråner. Hippisatan. Hiroshimablekk. Hiskar. Hissigpropp. Hitech fitte. Hitler brakke (mercedes). Hitler elsker. Hitler fitte. Hitlerkuk. Hivpositiv. Hivtryne. Hjelleman. Hjelm. Hjemmegutt. Hjernekukkburger. Hjortefittefett. Hjulbeinte skjettskrev. Hjulmand. Hobbitknuller. Hobby. Hobby blondine. Hobby homo. Hobby hore. Hobby melankoliker. Hobby onanerer. Hobby runker. Hobby trønder. Hobbyalkoholiker. Hobbyalkohoyalkoholiker. Hobbyelsker. Hobbyfitte. Hobbyhomo. Hobbyhore. Hobbyklager. Hobbykverrulant. Hobbymongo. Hobbypuler. Hobbyronker. Hobbyrunker. Hobøl. Hockeypuck. Hockeytryne. Hockyhåve. Hodepinesaus. Hoe. Hoe in one. Hogger. Hokkelimokkeli. Hokker. Hol. Holmehippie. Holmenkoll soss. Holmesau. Holmestrandsgreker. Holmestrandspakk. Holymakkaroni. Holymalony. Homlepong. Homlepung. Homletass. Hommatittur. Hommelpong. Hommelpung. Hommlepung. Homo. Homo fitte. Homo jævel. Homobacon. Homobassist. Homobassistiparacetfaen. Homobeist. Homobil (bil som ligger for langt opp i ræva på bi. Homodått. Homoelsker. Homofil. Homofile bæsjdyttar. Homofile dildomisbruker. Homofilepikksuger. Homofisfaen. Homofittebatteripuler. Homofob. Homofoil. Homofaaan. Homogenisertelettmajones. Homohaterlespe. Homohockeybassist. Homohore. Homokanin. Homoknuller. Homokonge. Homokuk. Homo-light. Homoliste. Homonisse. Homononne. Homopat. Homopest. Homoprins. Homorasshølpuler. Homorektiker. Homoroid. Homorumpeslikker. Homorune. Homorunk. Homo-rytter. Homosaus. Homoseksuelle batteripuler. Homoseksuellefitteknuller. Homoskusape. Homoslikkere. Homosutra. Homosvin. Homosækk. Homotapp. Homotass. Homotiss. Homotorpedo. Homotrynekastoryne. Homoultra. Homo-ultra. Hompisrompis. Hompækk. Homse. Homse djevel. Homse knullær. Homsebæsj. Homsedall. Homseelsker. Homsefaen. Homsefitte. Homseguling. Homsegutt. Homsehode. Homsehue. Homsehøvding. Homsehåve. Homsejeger. Homsejævel. Homsejævelkukk. Homsekonteiner. Homsekuk. Homsekukejævel. Homsekukkslikker. Homsekukskalle. Homseladd. Homselaidd. Homseporno. Homsepung. Homsesatan. Homsetass. Homsetroll. Homsetryne. Homseunge. Honda. Hondsvott. Honjære. Hoon. Hopper. Hoppesniffer. Hor. Hora. Hora i helvette. Horabanan. Horafettasæd. Hore. Hore balle. Hore fitte. Hore fitte sæd. Hore kjerring. Horeball. Horeballefittefan. Horeballihælvete. Horebol. Horebukk. Horebukksæd. Horefaen. Horefette. Horefitta. Horefitte. Horefitteballesleiker. Horefittefaen. Horefittefaenskap. Horefittehår. Horefittekukbæskfresar. Horefittetryne. Horegral. Horehest. Horehomo. Horehue. Horehus. Horehælvete. Horejakke. Horejukker. Horejævel. Horeknuller. Horekuk. Horekukk. Horekukkeskalle. Horekukmenneske. Horekunde. Horekunderævslikker. Horelabb. Horelepper i fittesaus. Horelespe. Horelespemamma. Horelest. Horeludder. Horemadonna. Horemamma. Horemann. Horemerr. Horemisbruker. Horemore. Horemøkk. Horepappa. Horepikk. Horepjask. Horepolitikk. Horepung. Hore-pung. Horepupp. Horepåtvfitte. Horer. Horer og halm. Horeri. Horeronkjævel. Horeskinn. Horeslikking. Horesvigermor. Horesønn. Horetellefon. Horetryne. Horetrynet. Horetøs. Horeunge. Horfjøl (laget av mafian i omsundet). Horhund. Hornist. Horntiss. Horntisspe. Horoman. Horpegrov. Horrepong. Horunge. Horus. Horval. Horå. Hotdogpikk. Hotel cæsar. Hotel cæsar-digger. Hottentott. Housenerd. Houser. Hovshing. Hower. Hr kapitalist. Hubba blubba. Hubbepular. Hudfis. Hudruller. Hue. Huff. Hugling. Huju. Hulder. Hulder-forfører. Hulderkuse. Hulderpupp. Huldra. Huleboer. Hulemann. Huleutforsker. Humbaj. Humbug. Humle pung. Humlepong. Humlepung. Humlepung (utt homlepong). Humletass (homo). Hummertull. Hump. Humpejente. Humpeltuss. Humplepung. Hund. Hundebæsj. Hundedildo. Hundepikk. Hundepuler. Hundesleiker. Hundsvott. Hurdalshore. Huriheitehelveta. Hurke. Hurpa. Hurpe. Hurperass. Hurpesatan. Hurramongo. Hurre. Hurrurfaen. Hvalkukkiræva. Hvalp. Hvalross. Hvalross pikk. Hveserotte. Hvite skit. Hvitefaen. Hviting. Hvitkukk. Hvitløksbombe. Hvitløkstryne. Hybel. Hybelhore. Hybelkanin. Hybelkaninsuger. Hykjelj. Hyperbelstygg. Hys. Hyse. Hysefilet. Hysefitte. Hysehaud. Hysekuk. Hysepilker. Hysetrynet. Hysfette. Hyshelvet. Hægis. Hækk homo. Hækktråler. Hælle dussen. Hællvettes kukskailli = kristoffer hansen. Hælvet. Hælvete. Hælvetesmakt. Hælvetesræva. Hælvett. Hælvette. Hælvettes forpulte kebab-sau. Hælvettes moskuskuk. Hælvettes quisling. Hælvettesyngel. Hæmmis. Hængkuk. Hængpupp. Hængræv. Hærpesfitte. Hærrk. Hærting. Hæst kuk. Hæstballesleiker. Hæsteræv. Hæstesleiker. Hæstfette. Hæstkuk. Hæstkuuk. Hæstpedadings. Hæstpeis. Hæstpikk. Hæstræva. Hævv. Hævven. Høggorm. Høifødt. Høkkert. Høl. Hølkefitte. Hølsvin. Hømbe. Høne. Hønepuler. Hønhau. Hønse homo. Hønseballe. Hønsehjerne. Hønsehode. Hønsepuler. Hønserytter. Hønskuk. Hønsprekk. Høntiss. Høppelskrøtt. Høy kølle. Høyball. Høyesterettsjustitiarius. Høyfødt. Håbu. Håkstaur. Hål. Håndjagern. Hånnå. Hånstaur. Håntre. Hånåronk. Hårbaill. Hårball. Hårballballemunnjævel. Hårballer. Hårbeist. Hårbiff. Hårdott. Hårek. Håres. Hårfitte. Hårreheitede. Hårrå. Hårråpess. Hårsleiker. Hårvått. Håwased. Ibo. Ibro. Icy bitch. Icyman. Idde. Iddjott. Idiot. Idiot dritt. Idiote faen. Idioten. Idioter. Idiotkjøring. Idiotknuller. Ifaludder. Igle. Ignorant. Iguandropping. Ikkjegluping. Ilderpikk. Illepersille. Ilse mærr. Imbesil. Imbesile. Imbisilejævel. Imperalistpønker. Impotensedildo. Impotentedassoter. Indate. Inder i lake. Indianerkuk. Indoeuropeer. Indremisjonshore. Industriarbeider. Infanteristlus. Infantil. Infernalske suppegækk. Infidel. Ingeniør. Inhale. Inkompetent. Inkompotente elpekake. Innavel. Innavl. Innavlet. Innavlsabort. Innigranskauen. Innihampen. Innjævlig. Innlandsjævel. Innlandssame. Innoverpikk. Innpult. Innskrumpa esel pikk. Innslikker. Innst i røde ramfjord. Innsuger. Inntørka dassrull. Inntørka rævkjøtt-etar. Innvandrer. Innvandrere. Innvollsorm. Innvrengte kukkhue. Insestanalkuleelsker. Inskrumpa babykuk. Inst i rævhålet. Insulin. Interburre. Intergalaktiske tulling. Internett freak. Internettadressenerd. Interntryne. Invalid. Invalide hesterasspuler. Invandrer. Iq brems. Iq sperre. IQ-brems. Iq-dott. Iq-fresar. IQ-høvding. IQ-troll. Iraker. Irchore. Ircoman. Irc-tryne. Irdrettsfægg. Iris. Irlikrohom. Is. Isbit. Iskvinnen. Islamabadinnbygger. Islending. Isoporjævel. Ispikk. Ispinne. Ittelramkel. Jabbahuggu. Jabbar. Jack ass. Jackass. Jadda. Jagland. Jaguarfitte. Jailbreak. Jakka. Jakkeltask. Jakkis. Jalalabad. Jalapenopikk. Jalla. Jallaballa. Jallabananfaen. Jallafaen. Jallahore. Jallakuk. Jallalabadsame. Jallapikk. Jallaposhe. Jallarumpe. Jallasame. Jantegriner. Januarfitte. Jappe. Jappsekugfitte. Japse. Japsesame. Jassiras. Jausegokker. Java people. Javaslave. Javel. Jazzkuk. Jeezez. Jeger. Jehov. Jehuk. Jelkeab. Jerk. Jerkoff. Jernbinder. Jernbinner. Jernlespe. Jervekødd. Jesus. Jesus freak. Jesusfaen. Jesuspikk. Jesus-runker. Jesustilhenger. Jetfjert. Jetjagerstakar. Jettekorv. Jevel. Jevelsame. Jevla apekatt. Jevlakug. Joddfettargnadd. Jodepest. Jodlefaen. Jodlekuk. Jodlepeis. Jodler. Jodpinne. Joffe. Joikabolle. Joikabølle. Joikakake. Joikakaker. Joikakakerelsker. Joikakuk. Joikapuler. Joikasæd. Joike-kuk. Joikesatan. Jokk. Jokkafittasædimen. Jokkameister. Jokke. Jokkeballe. Jokkeblakken. Jokke-bæsj. Jokkedust. Jokkekonge. Jokkemann. Jokker. Jokkesatan. Jokkesokk. Jokketitten. Jokketryne. Jokkmokk. Jokmokk. Jollamiu. Jolleramp. Jollerfettnæpa. Jollyyatzy. Jomfru. Jomfrufitte. Jomfruhinnepuler. Jomfruhore. Jompelanger. Jonki. Jonkis. Jordbærplukker. Jordbærplukker (kan kun brukes om bønder). Jordbærplukker (kan kun brukes om polakker). Jordbærtryne. Jordmor. Jossamann. Jossball. Jotunheimjokk. Joystick. Jubb. Jubelfitte. Jubelkuk. Jubow. Judas. Jude. Judejævel. Jugepave. Jugoslaver. Juicebetjent. Jukkemaker. Juksegud. Jukselapp. Juksemake. Juksemaker. Juksepikk. Jukse-tryne. Julatre. Julefeiten. Julefitte. Julegjøk. Julehomo. Julekake. Juleknull. Juleknuller. Julekuk. Julekukk. Julenisse-knøller. Julenissekuk. Juletiss. Juletrepuler. Juletrepyntpuler. Juletrerister. Juling. Jungeldyr. Jungelhore. Jungelpung. Jungeltelegraf. Jungeltruse. Jungeltryne. Jurist. Jurk. Jursuger. Jurull. Jus. Jusstudent. Juvenile. Jækel. Jækelunge. Jäklar. Jæklær. Jæla. Jæmmla. Jæsen. Jæskla. Jæsla. Jævel. Jævela. Jævelhelvete. Jævelhåve. Jævelpikkhore. Jævelpudding. Jævelsnack. Jævelsnusk. Jævelsopar. Jævelsprett. Jævelunge. Jæven. Jävlare. Jødde. Jøgler. Jøglerpeis. Jøk. Jølle. Jøller. Jønhøse. Jønnbinder. Jønnbinner. Jønnpikk. Jønnsleikær. Jørmkuk. Jøsse faen. Jøssing. Jøssingfis. Jøsskens. Jøttskalle. Jøtul. Jådlegås. Jåle. Jåskuk. Jåspung. Jåt. Ka. Kabal nerd. Kabel. Kabel etar. Kabel legger. Kabeldass. Kabeldritt. Kabelfis. Kabelfitte. Kabelgrotte. Kabelholder. Kabelkamerat. Kabelknarker. Kabelkuk. Kabelmajones. Kabelsatan. Kabelskakkejævel. Kabelsklie. Kabelsleiker. Kabelslurper. Kabelsnabel. Kabelsniffer. Kabelspiser. Kabelterrorist. Kabeltryne. Kadaver. Kadettjævel. Kaeck (uttales kækk). Kaffer. Kaffesatan. Kaffeslurper. Kaflan. Kaite. Kakaostamper. Kakefitte. Kakehode. Kakekuk. Kakelort. Kakemonster. Kakesnerk. Kakkelakk. Kakkelakkballe. Kakkelrompe. Kakklattehore. Kaklalkakal. Kakse. Kaktusfette. Kaktuspikk. Kaktuspuler. Kaktusrompe. Kaldkuk. Kaldkukkhore. Kaldpårompa. Kalkun. Kalkunamøbe. Kalkunkuk. Kalkuntryne. Kalle kanin. Kalle klorin. Kalle klovn. Kalleklovn. Kallepung. Kalori-bombe. Kalterkuk. Kalvbeinte ku. Kalvbinge. Kalvefitte. Kalvejokk. Kamelballer. Kamelbæsj. Kameldåse. Kamelfitte. Kameljockey. Kamelkabel. Kamelklasker. Kamelknuller. Kamelkukk. Kamelkuruke. Kamelleppe. Kamelpong. Kamelprosjekt. Kamelpukkelkuse. Kamelronker. Kamelsatan. Kamelsvette. Kameltask. Kameltiss. Kameltråkker. Kamelvenn. Kamikazetestflyger. Kamil. Kammar. Kammohore. Kamp råtte. Kanakk. Kanakkpuler. Kanalhue. Kanarifetta. Kanarifuglpuler. Kaneløye. Kanibal. Kanibaljævel. Kanibalkuk. Kanin knuller. Kaninfitte. Kaninjokk. Kaninkoker. Kaninkødd. Kaninkølle. Kaninpuler. Kaninsau. Kaninviagra. Kannibal knuller. Kannonfitte. Kanoknull. Kanonfjert. Kanonføde. Kanonkuk. Kanonkyle. Kanonrytter. Kanontryne. Kanopadler. Kantinearbeider. Kanukk. Kapitalhomo. Kapitalist. Kapitalist faen. Kapitalistjævel. Kapitalistsvin. Kapteinsabelkuk. Karaffel. Karamelhore. Karatekuka. Karatenerd. Karbonadefaan. Karbonfitte. Karjævel. Karmøybonde. Karnøffelkuk. Karskfis. Kartrunker. Karåtskjit. Kasinorektum. Kasserolleposepikk. Kastmaretj. Kastrertepungdyr. Kataloghomse. Katalysatorronker. Katastrofe. Katetersamler. Katt. Kattalepe. Katte. Kattedildo. Kattedritt. Kattefitte. Kattefittesleiker. Kattehår. Kattekjerringfittefaen. Kattekrek. Kattekuk. Kattekvinne. Kattemunn. Kattepine. Kattepiss. Kattepuler. Kattesleiker. Kattfan. Kattfetta. Kattkuk. Kattpikk. Kattpikk(fransk hot dog). Kauk. Kaukhaue. Kauring. Kaut. Kauto-fitte. Kautokeinolapp. Kautokeinomann. Kavatt. Kaviarkrysset. Kaviarrumpe. Kaviartaske. Kebab. Kebab monster. Kebab pimp. Kebabbhoresleiker. Kebabfaen. Kebabfitte. Kebabfittefaen. Kebabhore. Kebabhue. Kebabkabel. Kebabkoker. Kebab-koker. Kebabkokk. Kebab-kokk. Kebabkuk. Kebabkødd. Kebablanger. Kebabpuler. Kebab-racer (bmw 3 serie). Kebabrull. Kebabruller. Kebabræv. Kebabsmugler -klasse 1. Kebab-soper. Kebabspiser. Kebabsvarten. Kebabsvarting. Kebabtroll. Kebabtryne. Kebapakis. Kefir. Kefir bonde. Kelnerbjelle. Kemboamøbe. Kembobøg. Kembodritt. Kembohore. Kemboidiot. Kemborompe. Kembosatan. Kembotosk. Kemikaliekukk. Kemonpikk (kemon=liten). Kengerublære. Kengerufette. Kengu-jævel. Kengurupung. Keppis. Kers. Keyboardhomo. Kfaen. Kid. Kidnapper. Kidsa. Kikker. Kikkings amøbe. Kilering. Killabitch. Killalot. Kimelim. Kinapikk. Kinezerfitte. Kinky. Kinnskjegg. Kinsvinhore. Kiosk. Kipi. Kirsebærfitte. Kis. Kisøge. Kitty katt. Kjafsefitte. Kjakan. Kjedelig. Kjefse (horebukk på gammelnorsk). Kjeftesmelle. Kjegla. Kjelkekukk. Kjellerfittehore. Kjeltring. Kjelvettes juleape. Kjemibæsj. Kjempebæsj. Kjempedumming. Kjempepromp. Kjempesprossa (hestefitte). Kjendis. Kjepp hest. Kjerring. Kjerringboller. Kjerringfaen. Kjerringfaensfitte. Kjerringpuler. Kjerringsnurpe. Kjerringspy. Kjibing. Kjim. Kjipp-kjapp. Kjosknaskar. Kjuske. Kjæftsmelle. Kjæmpedilodo. Kjæreste. Kjærring. Kjærringhælvet. Kjærringhælvete. Kjævlebøtte. Kjøfslekule. Kjøkkenherskerinne. Kjøkkenkjørlefjes. Kjøkkenmødding. Kjønnape. Kjønnsfikserte pervosvin. Kjønnsfrosk. Kjønnshestkuk. Kjønnshårspiser. Kjønnslippefittesuppe. Kjønnsnisse. Kjønnssykdom. Kjønnstripper. Kjønnsvorte. Kjøphomo. Kjøter. Kjøterfitte. Kjøterkuk. Kjøttakake. Kjøttau. Kjøttberg. Kjøttdeig-jævel. Kjøttdverg. Kjøtte. Kjøtteter. Kjøttfitte. Kjøttfløyte (pikken). Kjøttfuck. Kjøtthau. Kjøtthore. Kjøtthue. Kjøtthul. Kjøttis. Kjøttkaka. Kjøttkake. Kjøttkakefittetryne. Kjøttkakekukk. Kjøttknallis. Kjøttkuk. Kjøttkvernknuller. Kjøttlokk. Kjøttløk. Kjøttmatros. Kjøttmeis. Kjøttmeispuler. Kjøttmus. Kjøttmåse. Kjøtt-oter. Kjøttpuck. Kjøttpøck. Kjøttpøkk. Kjøttpølsepung. Kjøttsatan. Kjøttsau. Kjøttskalle. Kjøttskolt. Kjøttspiser. Kjøtt-spleiser. Kjøtt-stapper. Kjøttstokk. Kjøttsveis. Kjøttulf. Kjøttunge. Kkk. Klabb. Klagelespe. Klammfattehoresneip. Klamydiafitte. Klamydiafjott. Klamydiakuse. Klantskalle. Klaskeert. Klaskepikk. Klasketass. Klatten. Kleiving. Klekkost. Kleks. Klengfis. Kleppe. Klepto. Kleptofaen. Kleptokrat. Kleptoman. Kleptomanpølse. Klespikk. Klessetryne. Klient. Klikkefitte. Klikkings amøbe. Klikødd. Klingon. Klinke tiss. Klisterkukk. Klitoris. Klitorisavkutter. Klitoris-helvett. Klitorismishandler. Klitorisp. Klitorisspy. Klitt. Klitt slikker. Klitta. Klittefitte. Klittofis. Klittoslire. Kloakk pølse. Kloakkfjert. Kloakkrotte. Kloakktryne. Kloakrotte. Kloakstakar (homse). Klodrik. Klokke. Klokker. Klomp. Klomperæv. Klompetryne. Klomp-jokk. Klompjævel. Kloms. Klondrian. Klossmajor. Klottryne. Klovn. Klovnasado. Klovnejokk. Klovnemøkk. Klovsyke jævel. Klump. Klumpen. Klumppromp. Klunskuk. Klut. Kluthue. Klutskalle. Klysa. Klyse. Klysetryne. Klysterspiser. Klystervenn. Klæving. Klævmo. Klødning. Kløftrytter. Kløg. Kløkuk. Kløna. Kløne. Kløtiss. Klåfinger. Knadd. Knagg. Knakkpølse. Knall. Knallbone. Knallipadden. Knallis. Knark. Knark hue. Knarker. Knarkfitte. Knarkpuler. Knarkærunge. Knarrfururadd. Knasker. Knebbehore. Knebue. Kneda. Knehomo. Knehøne. Kneippbrød. Knekkebrød fitte. Knekuk. Kneler. Knepikk. Kneppskalle. Knepuler. Kneskalle. Knips. Knipsvrak. Knirkefitte. Knirkefjert. Knirkekuk. Knirkfitte. Knokkelfitte. Knot. Knotepuler. Knothau. Knotkaill. Knotkuk. Knotkukk. Knotpeis. Knotpung. Knotpåle. Knotskalle. Knott. Knottahue. Knottar. Knottkuk. Knufleknuller. Knull. Knullebæsj. Knulledokke. Knullefaen. Knullefitte. Knullehora. Knulleknallert. Knullekunde. Knullemaskin. Knullendeku. Knuller. Knullerknuppistallfjos. Knullerullandei. Knulloman. Knulltraug. Knurv. Knutti. Knæppskalle. Knøfetta. Knøkuk. Knøl. Knølfaen. Knølfett. Knøttejævel. Knøttekukmenneske. Kobbekuk. Kobbekukhelvett. Kobbkuk. Kofferthue. Kokainslire. Kokaintroll. Kokatorsk. Kokhode. Kokkelimonke. Kokkelur. Kokkofaen. Kokkosballe. Koksprengare. Kolbekuk. Koljekødd. Kollektiv hora. Kollen hamster. Kombikjører. Kombinertløper. Komilafa. Komla. Komlekokar. Komlekug. Komling. Kommelhest. Kommelpong. Kommelpung. Kommunearbeider. Kommunetryne. Komodejokk. Komperlativ. Komposthaug. Kompressorfitte. Konditorhomse. Kondom. Kondometer. Kondomklitt. Kondomkoffert. Kondommisbrukendefitteslask. Kondomselger. Kondomskraper. Konduktør. Kong krutt. Kongekuk. Kongeløk. Kongereke. Kongesnok. Konglaps. Kongle. Konglekuk. Kongora. Kongsbergsau. Konker. Konodmrunker. Konstantinos. Konstruerings pøngle. Konsulent. Kop. Koppang beundrer. Koppangsing. Kork. Korka. Kornbonde. Kornflakekuk. Korprofag. Korwa. Kosebamse. Kosedyrknuller. Kosegutt. Koseklomp. Kosterompe. Kozepus. Krabat. Krabbekukk. Krabbespiser. Krabbesti. Kraftbusa. Kraftidiot. Kraftplugg. Krakilske fuglebæsj. Krakk. Krampe-kanin. Krampesmiler. Kranglefant. Kraniebrudd. Krapyl. Krater. Kratt same. Krattet. Krattfinn. Krattnisse. Kreatinklump. Kreditthore. Kredittkortbruker. Kreeimer. Kreft. Krefthode. Krefthore. Kreftkuk. Kreftkul. Kreftkølle. Kreftludder. Krek. Krem ape. Kremer. Kremfjes. Kremmer. Krempikk. Krepsludder. Kretiner. Kreturhore. Kreverinnelespe. Krigsmalingsbabe. Kristene satan. Kristenfis. Kristenfitte. Kristenjævel. Kristenkuk. Kristenpikk. Kristenpistenfisten. Kristenrocker. Krister borge fra oppsal. Kristne. Kristusnisse. Krobe. Krokannfaen. Krokodildo. Krokodilefitelipeskin. Krokodillefitte. Krokodillefittelippesuppe. Krokskogpanel. Kromelurk. Krompen. Kronblom. Kronemunk. Kronidiot. Kroniske onanist. Kronsting. Krudderkuk. Krumelure. Kruskakake. Krutongfitte. Krutthora. Kruttkukk. Kruttkuklammel. Kruttlapp. Krydder faen. Krydderfaen. Krydderfitte. Krydderpakk. Krydderpikk. Krydderskalle. Krykke. Krykkefaen. Krykkehalter. Kryp. Krypdyr. Kræpp. Kræser. Krøkka. Krølla. Krølle. Krøllpeis. Krølltang. Krølltopp. Krøllåffer. Kråke. Kråkebolle. Kråkedildo. Kråkefitte. Kråkeslott. Kråkeslottet. Kråkeslottetspion. Kråssåpong. Ku. Ku klux klan. Ku rompe. Ku velter. Kuballeskinn. Kubegris. Kubikkhue. Kubikkmeter. Kubåsfeier. Kudos. Kudritluktær. Kudritt. Kufitte. Kufittelapper. Kufittesleiker. Kufittetryne. Kug. Kugalskap. Kugernek. Kugutt. Kuhale. Kuhaleende. Kuhest. Kuhjerne. Kuhåve. Kujon. Kuk. Kuk i panna. Kuk i øyrå. Kuk koser. Kuk ost. Kuk skolt. Kuk svelger. Kukare. Kukbacon. Kukball. Kukbrødfilijokkavgift. Kukdiesel. Kukejævel. Kukelest. Kukeluk. Kukeluke. Kukelure. Kukemus. Kuken. Kukepikk. Kukeronker. Kukeskalle. Kuketer. Kuketryne. Kukfaen. Kukfaendildojævel. Kukfitte. Kukflåer. Kukforlenger. Kukfrelstegrisepuler. Kukfukk. Kukhans. Kukhau. Kukhaud. Kukhelvet. Kukhelvete. Kukhelvett. Kukhest. Kukhode. Kukhore. Kukhoresatan. Kukhovve. Kukhue. Kukhull. Kukhæksa. Kukhællvette. Kukhøl. Kukhøne. Kukhårrøyker. Kukhårsfrisør. Kukiskveite. Kukjævel. Kukk. Kukk i kano. Kukk på box. Kukk slager. Kukkefittefaen. Kukkellermonke. Kukkelurve. Kukkestad. Kukkfitte. Kukkfittehomo. Kukkhue. Kukkhuesalve. Kukkhuggumænn. Kukkifittesomfaen. Kukkjævel. Kukkjøper. Kukkmamma. Kukknese. Kukknusern. Kukkoman. Kukkonpræssor. Kukkost. Kukkostehøvel. Kukkostprodusent. Kukkring. Kukkrør. Kukkskalle. Kukkslask. Kukksleikerhomo. Kukksleiv. Kukkslikker. Kukk-slikker. Kukksluker. Kukksmurf. Kukksoppkoker. Kukkstrenggnager. Kukkstut. Kukkstøvvel. Kukksugenefaen. Kukksuger. Kukksugerhobbit. Kukksugermongohomofaen. Kukksugerske. Kukksvette. Kukkugle. Kukkulke. Kuklefse. Kukleif. Kuklest. Kuklister. Kuklæsst. Kuklæst. Kuklåda. Kukmajones. Kukmerr. Kukmiksmaster. Kuknisse. Kukoman. Kukometer. Kukonge. Kukongefittetryne. Kukorm. Kukos. Kukost. Kukosthore. Kukostprodusent. Kukostsuger. Kukosttryne. Kukpeisfitte. Kukplaster. Kukrabi. Kukrift. Kukrud. Kukræv. Kuk-råtte. Kuksaft. Kuksame. Kuksatan. Kuksatanist. Kukse. Kuksekk. Kuksekonge. Kukshot. Kukskall. Kukskalle. Kukskollt. Kukslam. Kukslarkslave. Kuksleik. Kukslenger. Kukslikk. Kukslikkar. Kukslikkendeanalbæsj. Kukslikker. Kukslim. Kukslire. Kuksliri. Kuksluker. Kuksme. Kuksmurf. Kuksmør. Kuksniffer. Kuksnitter. Kuksodd. Kuksokk. Kuksopp. Kuksoppfaen. Kukspade. Kukspikker. Kuksprenger. Kuksprut. Kukspøttonge. Kukstuk. Kukstælk. Kukstøvsuger. Kuksugare. Kuksugendenissejævel. Kuksuger. Kuksuger'n. Kuksugerske. Kuksvelger. Kuksvin. Kuktryne. Kukuk. Kukulempe. Kukulf. Kukunge. Kukus. Kukær. Kukånde. Kula. Kulehammar. Kulehæmmar. Kulltryne. Kulort. Kulsyregulping. Kumarsipan. Kumla. Kumlepudding. Kummunistpansjonist. Kumøkk. Kunde. Kuni. Kupikk. Kupongklipper. Kuppelhue. Kurcino. Kurompesuger. Kurrong utøver. Kursk. Kurt. Kuruke. Kuruketramper. Kurva (hore på tjekkisk). Kurytter. Kuræv. Kurævslikker. Kusdott. Kuse. Kusebiter. Kusedust. Kusehæl. Kusekamel. Kuseleif. Kusesaft. Kusesløser. Kusetroll. Kusetryne. Kusetøyte. Kusmaoffer. Kussa. Kusse. Kvakksalver. Kvalfetta. Kvallasam. Kvalrossfetta. Kvarthjerne. Kvartomslapp. Kvartpikk. Kveit fot. Kveitangel. Kveite; kveithau. Kveitekuse. Kveitepikk. Kveithau. Kveitkuk. Kveitræ. Kveitræv. Kveitskailli. Kveitskollt. Kvene. Kverrvill. Kverst. Kverulant. Kvestpulakuk. Kviga. Kvik. Kvindøl. Kvinnehjerne. Kvinnesakskvinne. Kvinnesakslespe. Kvinnfolk. Kvinnfolk elsker. Kvinnfolkpudding. Kvinnskinn (kjerring). Kvisa. Kvise. Kvisefar. Kvisefitte. Kviseguri. Kvisehau. Kvisehore. Kvisekuk. Kvisekukk. Kvisekuse. Kvisepikk. Kviserompe. Kviseromper. Kviseræv. Kvisesaftdrikker. Kviseslikker. Kvise-spiser. Kvisesuger. Kvisetiss. Kvisetryne. Kvisevorte. Kvisterider. Kvitekrist. Kviting. Kvællsskingle. Kvænsatan. Kylling. Kyllingfilet. Kyllingfitta. Kyllingkukk. Kyllingrompa. Kyss meg i ræva. Kækk. Kækkolf. Kækksuger. Kælven. Kø. Kødd. Kødderunk. Køddevrengær. Kødik. Køfitte. Køgunge. Køkk. Kølle. Køllebærsj. Køllefitte. Køllehode. Køllekjeiv. Køllekødd. Køllelus. Køllesnusker. Køllesuger. Kølletryne. Kønnt. Køntritulling. Køntryslyngel. Kørkje. Køsa. Køse. Køsebrød. Kådd. Kåfjor-faen. Kålhode. Kålhue. Kålmakk. Kålpære. Kålrotstappfe. Kåre. Kåre kuk. Kåt runkefitte. Kåte møkkakjærring. Kaategris. Kåtesatan. Kaatesvin. Kåtgnisser. Kåti. Kåting. KåtniKåting. Kåtnisse. Kåtpeis. Laban. Labanfitte. Labanhomo. Labankuk. Labansex. Labbadans. Labbetuss. Labbis. Laberfaen. Labine. Lada. Ladakjører. Ladaræv. Ladasjåfør. Ladd. Laddar. Laddis. Lagalyr. Lagersjef. Lagerslusk. Laguna. Lahaugfaen. Lakaboddl. Lakabodl. Lakaluris. Lakalødd. Lakatarm. Lakatarmsuger. Lakenbøg. Lakkalau. Lakkalaur. Lakkatarm. Lakksko feita. Lakkskosprett. Lakris. Lakrisbåt. Lakrisfitte. Lakrisoperatør. Lakrispanne. Lakrispulær. Laks. Laks i lefse. Lakseegg. Laksenapper. Laksepuler. Lakseskalle. Laksestryker. Laksetrynerånerjævel. Lallas. Lallebo. Lallefjes. Lama. Lamagunstapper. Lamah. Lamasuger. Lamatryne. Lambadabeskytter. Lame. Lameass. Lamer. Lamming. Lampekuk. Lampepuler. Lampesjåfør. Lampeskjerm. Landssvikar. Landssviker. Landsviker. Lang kuk. Langbeinpung. Langefitte. Langer. Langhåra metal hore. Langhåra pop faan. Langpanne. Langt oppi gamperæva. Langusterjokk. Laori. Lapdanser. Lapp. Lappeteppe. Lapphuggu. Lappjævel. Lappkuk. Lappsatan. Lappskausfitte. Laps. Lapskausfitte. Larhem. Larrisfan. Larve. Larve-ekskrement. Larvelem. Larvestaur. Lasagnebrekkmiddel. Lasagnerett. Lasagnetryne. Lasaron. Lassaron. Lassis. Lassoyste. Lata. Latexbitch. Latexhore. Lathans. Latsabb. Latsekk. Latstaur. Latterlig. Lattli. Lauk. Lauki. Laukis. Laurå. Lause korkeknuller. Lausfitte. Laushor. Lausunge. Lavpanna. Lavpanna eselsuger. Lavpanne. Lavpanning. Lavtrykksatan. Lazardernerd. Lazerkuk. Le fuhå. Leamikk. Lefse. Lefsefitte. Lefselofflaban. Lefseslask. Legohode. Leiebåtøstlending. Lekepuler. Lekmann. Lekmannanalfreser. Lekmannbæ. Lekmannelsker. Lekmannfis. Lekmannfreser. Lekmanngeit. Lekmanngeter. Lekmannknuller. Lekmannkræll. Lekmannkrøllefaen. Lekmannkrølltang. Lekmannkukk. Lekmannkødd. Lekmannlambi. Lekmannlesbing. Lekmannlover. Lekmannmisbruker. Lekmannrunker. Lekmannrytter. Lekmannrævslikker. Lekmannsau. Lekmannsuger. Lekmannteit. Lekmanntørkerull. Lekse. Lem. Lemb ( lesbe på svensk). Lemmeslikker. Lemonadefitte. Lemonlame. Leppa. Leppe (lesbisk). Leppeludder. Lesbe. Lesbefitte. Lesbehore. Lesbekuk. Lesbelespe. Lesbeludder. Lesbepikk. Lesbevaffel. Lesbisk. Lesbiske mannhater. Lesbiskehomo. Lesesalssex. Leskepose. Lespe. Lespeaids. Lespealenemor. Lespeavkom. Lespebaby. Lespebarn. Lespebidraaag. Lespeblad. Lespeblikk. Lespebok. Lespebryllup. Lespebyråkrat. Lespedritt. Lespedumt. Lespeego. Lespeegoisme. Lespeegoist. Lespeekkel. Lespeekkelt. Lespeelsker. Lespefag. Lespefamilie. Lespefar. Lespefeig. Lespefeil. Lespefeit. Lespefett. Lespefinnerinne. Lespefitte. Lespefjern. Lespefjes. Lespeflass. Lespeflau. Lespeforening. Lespeforslag. Lespefødsel. Lespego. Lespegris. Lespegrov. Lespegrusom. Lespegrå. Lespegråtthår. Lespehat. Lespehjelp. Lespehomomisunner. Lespehore. Lespehus. Lespehyl. Lespehån. Lespehår. Lespeinnviklet. Lespeirrasjonalitet. Lespeirrasjonell. Lespekatte. Lespekjerring. Lespeklager. Lespeklær. Lespeklør. Lespekrangel. Lespekrav. Lespekreverinne. Lespekriminalitet. Lespekriminell. Lespekropp. Lespekukhater. Lespekukmisunner. Lespekunst. Lespekvinnesjåvenist. Lespekviser. Lespekynisme. Lespelat. Lespelesbe. Lespelespe. Lespelukt. Lespeløgn. Lespeløgner. Lespemacho. Lespemafia. Lespemakatsyk. Lespemakt. Lespemaktsyk. Lespemamma. Lespemannehater. Lespemark. Lespemens. Lespemisunnelse. Lespemisunnerinner. Lespemor. Lespemote. Lespemusikk. Lespeoffer. Lespeond. Lespepartner. Lespepartnerskap. Lespepolitiker. Lespepolitikk. Lespepul. Lespepurke. Lesperynker. Lespesaksbehandler. Lespeselvsentrert. Lespesinke. Lespesjalusi. Lespeskap. Lespeskilsmisse. Lespeskitt. Lespeskole. Lespeslag. Lespeslagsmål. Lespeslem. Lespeslikk. Lespeslikker. Lespesnyler. Lespesnylte. Lespesnylter. Lespesosialkontor. Lespesosialkurator. Lespesosialsnyltermor. Lespespråk. Lespestolt. Lespestygg. Lespesvak. Lespesvik. Lespesvin. Lespesyke. Lespesyndrom. Lespetanke. Lespetaper. Lespetrend. Lespetro. Lespetrygd. Lespetåfis. Lespeuhyggelig. Lespeunge. Lespeutsugerinne. Lespevedtak. Lespevemmelig. Lespevemmelse. Lespeverden. Lespeverver. Lessa. Lewser. Lexe. Liggesår. Liggeunderlag. Likhuset. likker. Likonanist. Likpikk. Likpuler. Liksamler. Likspiser. Liljelespe. Lilla gumma. Lille fjert. Lille trille. Lillegutt. Lillemann. Limbofitte. Limer. Limfitte. Limskalle. Limsniffer. Linsebeskytter. Linselus. Linux. Linux bruker. Lippy. Listertryne. Litagokukk. Lmrik. Lobo. Lobotomitryne. Loddselger. Lodne fitte høl. Lodott. Loff. Loff hue. Loffelsker. Loffen. Loftsnisse. Logopedvoldtekt. Loid. Lokajente. Loker. Lolita. Loll. Lolliffe. Lollipopsugær. Lommedøl. Lommerusk. Lommetyv. Lompe. Lompetiss. Look-alike. Loomsleiker. Loppeflens. Loppefrø. Loppeus. Lortsamler. Loser. Loslitt. Lots hustru. Lucifer. Luddefaen. Ludder. Ludderbitch. Ludderhore. Ludderkonge. Ludderkongen. Ludderstump. Luddertøs. Ludderunge. Luder. Luftgitarentusiast. Lull. Lulle. Lumpen. Luniz. Lurefitte. Luremus. Lurendreier. Lurepikk. Lurifax. Lurk. Lurkdiltern. Lurum. Lurvefitte. Lurvetass. Lus. Lusefrakk. Lusegjeter. Lusepuler. Lusker. Lutafisk. Lutefisk. Lutfesk. Lutsuger. Luxushore. Lykkebo. Lykkeolga. Lykketroll. Lykkis. Lynolsniffer. Lysstolpe. Lystløyner. Læfs. Læfsfett. Lærarmus. Lærer. Lærer faen. Lærerfaen. Lærerfitte. Lærerhore. Lærerkuk. Lærerpuler. Lærerronker. Lærersosialistfaen. Lærerstinker. Lærersuger. Lærertiss-suger. Lærhomo. Lærhomse. Lærkuk. Lærlingikukifitte. Lø. Løddi. Løddimåsi. Løff. Løg. Løggi. Løgnhals. Løk. Løken. Løkfaen. Løkfis. Løkfitte. Løkhode. Løkhue. Løkis. Løkkis. Løkpølse. Løkpølsefitte. Løkrull. Løkskalle. Løktarm. Løktosk. Lømmel. Løpegutt. Lørje. Lørv. Lørvfitte. Løse fugl. Løs-fitte. Løstøs. Løven. Låvedør. Låvenisse. Mac. Machaut. Machodama. Machopode. Machosist. Macintosk-bruker. Mackie. Macrofag. Maddefakker. Maddepadde. Madrass. Madrass puler. Madrassbacon. Madrassfreser. Madrasspuler. Mafakka. Mafia. Magesyrealkis. Magesyredrikker. Magesår. Magfaan. Maisbønnetispefettpose. Maisjeger. Maismus. Majones. Majonesfitte. Majones-fitte. Majonesræv. Majonestryne. Majorameg. Makaroni. Makaveli. Make. Makk. Makkahål. Makrellkug. Makrellsalat. Malaria. Malariadritt. Malignant. Malmo. Mamma. Mammadalt. Mammadust. Mammafreser. Mammagutt. Mammakjører. Mammaknuller. Mammakuk. Mammamens. Mammapuler. Mammautbuss. Mammautjeger. Mammut. Mammutræv. Mammutånde. Mandarinkuk. Mangellapp = tilbakestående same. Mangoape. Mangotryne. Man-juice. Manky. Mann. Mannehaterlespe. Mannfettola. Mannfolk. Mannfolkpudding. Mannshode. Mannshore. Mannsjåvenist. Mannskit. Mannskjithora. Mantarevebjelle. Mappe. Mara. Marduk. Mareritt. Margaritatryne. Margsuger. Mark. Marrachaff. Marsboer. Marsvin på flaske. Marsvinpuler. Masa. Masekopp. Masekråka. Masekråke. Masetøs. Masfjording. Maskot. Massemorder. Massepuler. Massesuger. Mat moms. Matchobitch. Matmons. Matpakkekjører. Matrosfyllekalas. Matte. Mattefitteprøve. Mattefreak. Matti. Matvark. Matvrak. Maul. Maur. Maurhjerne. Maurmus. Maurpikk. Maurslikker. Maursluker. Maurtiss. Mazdasjåfør. Mcbacon. Mcmurder. Meco. Medhjelperen. Medisterfitte. Meffehue. Mega dott. Mega mongo. Megabimbo. Megadust. Megahertztryne. Megaman. Megamann. Megapikk. Megapikken. Megapromp. Megasoper. Megge. Megge-fitte. Megler. Megpøsin. Mehe. Mèhænkje. Meis. Meitemark. Meitran. Mekaniker. Mekkahue. Mekkar. Mekkisfaen. Mekkishore. Melbille. Melbuvott. Melk. Melkefitte. Melkemann. Melkemaskinist. Melkerulltryne. Melketryne. Mellomkjøtt. Melofonist. Melonhue. Melonpung. Melonskalle. Melonskvala. Meng. Mengele. Mengis. Menneske. Mensen. Mensen skorpe. Mensenbefengtefittetryne. Mensenblod. Mensenbløder. Mensenklump. Mensenkulmeper. Mensensuger. Mensentroll. Mensentrøl. Menser. Mensesaft. Mensetryne. Mensklatten. Menssleiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...