Gå til innhold

Jeg fikk et radeon 9500 pro av mpx :)


Anbefalte innlegg

hei sann... jeg bestilte ny pc til bruderen her i forje uke, bestilt da med et hovedkort som hadde agp 8x (v3), fant frem et skjermkort som var billig og hadde agp 8x det oxo. Det ble et radeon 9100 til 662,00 kr. det stod på webshoppen at det hadde agp 8x, men 2 dager senere når jeg skulle sette isammen alt sammen så ser jeg på pakken til skjermkortet at det var bare 2/4x agp. Så jeg ringte tilbake og de fant fort ut at det var en skrivefeil på websiden deres, men siden jeg hadde vært så uheldig så skulle jeg bare sende det skjermkortet tilbake, jeg betalte portoen (55 kr). Og de tok et skjermkort som hadde agp 8x som de hadde inne på kontoret og sendte det med "Bedriftspakke Dør - Dør" dette var et radeon 9500 pro kort til mange penger :) som jeg fikk, siden det var deres feil..

 

 

Veldig bra gjort.. vi alle kan gjøre feil, men det er veldig få som gjør det opp på en sann bra måte.

 

Jeg skal handle der neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kammerat av meg som handler en del pc utstyr gjennom jobben bruker uten untak MPX, og han er av den typen som totalt kan snu jorda opp ned hvis han ikke er fornøyd...

 

Det er en ganske god anbefaling spør du meg!

 

Ellers så er det jo meget bra at det tidvis kommer meldinger om positive erfaringer fra nettbutikker. Det har vært mye negativt.

 

Dr3

Lenke til kommentar

MPX ble jo beste web-shop ved siste utedeling, så det tyder jo bra. Når vi også får flere gode faktiske bevis her, så skulle det være duket for en oppgangs-periode hos mpx.

Vet ikke helt hvor de ligger i pris, men etter en skandale med en viss datasjappe, har jeg gått over til de med SERVICE++ istedet for å ligge 200 kroner under andre i pris. (For å ta ett tall)

Lenke til kommentar
de slo jo databutkken.com så det holdt i siste webshoptesten til hw.no

 

Alle BANKER databutikken på service. Priser derimot er databutikken rimelig gode på. Men det har jeg som sagt sluttet å bry såå mye om. Det er bedre å betale litt mer, for å kunne stole på at returer etc. går smertefritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...