Gå til innhold

ps3 spill til ungene (5/8år)


gwh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

little big planet er et spill du kanskje burde se litt på.

Der kan man spille opp til 4 spillere sammen.

Det kan godt hende det faller i smak hos 38åringen, men ikke minst barna.

Mulig det kan bli litt vanskelig får dem. men anbefalt aldersgrense er fra 7 år og oppover.

Jeg er selv 21år, å elsker little big planet.

 

Hvis ikke er jo Lego spillene kanskje noe å se på.

ratchet & clank. Har ikke spilt det selv, men det skal vere bra.

 

Det er nok flere spill også, men det er de spillene jeg kommer på i farten som passer barn

 

Bilspill har du jo Gran turismo 5 prolouge. som er realistisk.

Et godt tips. Styr unna need for speed undercover. Her ble det lagt på hylla etter 10 min!

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar

LittleBigPlanet er digg, men vanskelig..

 

Lego Star Wars, Lego Indiana Jones og Lego Batman er SINNSYKT populært blant brødrene mine! brødrene mine er faktisk 8 og 5 år gamle..

 

Spillene MYE lettere enn LBP ettersom du aldri blir gameover på et brett, de elsker de spillene rett og slett.. Preiker om Star Wars og Indiana jones hele veien, men har aldri sett filmene :)

 

Lover deg at LEGO spillene er 100% sikker vinner, samme med ratchet&clank, men LEGO er coop... Til deg selv er som Viul sier Gran Turismo 5prologue det med best realisme, om du vil ha litt mer fart og arcade har du Race Driver: GRID.

Lenke til kommentar

Ratchet & Clank og LittleBigPlanet er sikre vinnere blandt ungene. Men pass på! Du har to R&C-spill! Et lengre hovedspill uten undertittel som er enern, og et kortere "1.5'er" som danner broen mellom enern og to'ern som kommer til høsten 09.

 

Bunout Paradise har ikke veldig med realisme, men det er ufattelig morro! Når du begynner å kjøre vil du fort finne at kontrollene virker veldig naturlige og logiske, og man trenger ikke tenke på at man må kompansere e.l. hele tiden. Det er rett og slett gøy på hjul!

Lenke til kommentar

Mange som har foreslått Ratchet & Clank: Tools of Destruction her, og jeg må si meg enig med dem. Nå har det også kommet på Platinum, så koster deg ikke skjorta heller.

Det er også et spill du kan ha det mye morro med.

 

Sonic Unleashed kommer 19. Desember. Hadde mye morro med Sonic når jeg var yngre.

 

Så har det jo kommet 3 Lego-spill. Lego Batman, Lego Indiana Jones og Lego Star Wars. Har ikke prøvd disse, men de skal jo være bra barnespill.

 

Likte de filmen, kan jo Madagascar: Escape 2 Africa være et bra spill.(kommer 22. Desember)

 

Ellers har man Sonic the Hedgehog, Surfs Up, WALL-E, Kung Fu Panda

Lenke til kommentar

Wall-e og Kung fu panda holder vi oss til blåstråle versjonen, da undertegnede har særs blandet erfaring med film-->spill.

Takker for alle gode forslag så langt.

 

Når det gjelder bilkjøring, blir det desverre ikke noe ratt i denne omgang.

Men er det da best med sixaxis eller dualshock controller?

Lenke til kommentar

Barnespill:

 

 

The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon

 

Lego: Star Wars

 

Lego: Batman, the videogame.

 

Lego: Indiana Jones.

 

Singstar? Kusina mi på 8 liker iallefall dette, og ps3 støtter nå alle ps2 singstar spill.

 

LittleBigPlanet. ( Kanskje litt vanskelig, men morsomt!

 

Ratchet & Clank: Tools of destruction ( flott plattformspill)

 

Wall-E ( har de sett filmen, kommer de til å elske spillet. Sånn er det med unge barn.)

 

Madagascar: Escape 2 Africa.

 

Sonic Unleashed.

 

Ratchet & Clank: Queest for booty. ( kan kjøpes via psn, er en slags oppfølger til TOD)

 

Spider Man: Web of Shadows ( gutta elsker det, garantert.)

 

Buzz: Quiz tv.

 

Guitar hero 3?

 

Kung fu Panda.

 

Til deg:

 

Burnout: Paradise.

Race Driver: Grid

Gran Turismo: Prolouge.

 

Andre bilspill:

 

Need for speed: Uncercover ( vill ikke ha kjøpt deg, mener jeg, men alternative er der)

Midnight Club: Los Angeles.

Need for speed: ProStreet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For sixaxis/dualshock, er vel shocken best mtp. vibrering, hvilket sixaxis ikke har, men ellers er det lite forskjell. Shocke'n er selvfølgelig litt tyngre.

 

Samtidig er den kanskje litt tung for spinkle barnehender, men anbefales for far! :thumbup:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

må bare nok en gang få oppfordre deg til å kjøpe Lego Spillene.. helt suverene for barn... De digger Lego, du kan ikke bli game over slik at brett må restartes og mja.. de er rett og slett veldig veldig gjennomførte :)

 

Dama mi digger dem forøvrig også, hun har kjøpt alle 3 og spillt gjennom samtlige, skal innrømme at det har blitt litt coop-spilling med meg også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...