antex Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 hei, pc'n min henger seg hver gang jeg går inn i cs. er kun det spiller det skjer på og jeg må restarte for og komme in på pc'n igjen. noen som vet hva som er galt?
Exxia Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 PC-specs? Det står i signaturen hans. Høres ut som et merkelig problem. Pc'n din skal jo kunne takle Cs bra.
antex Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 den burde ikke hatt noe problem med og takle det nei jeg kjørte cs i vindu, da funka det og game i en halv times tid.
antex Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 jeg har nå orøvd og formatere, har samme problemer forstsjatt på san andreas multiplayer. har ikke fått lastet ned cs enda men regner med at det er samme problemet der fortsjatt :S enten så blir det masse små firkanter rundt på skjermen, eller så blir det stripete med forsjellige nyanser i f.eks grønt eller rosa. så blir skjermen sort og jeg må bruke rs knappen noen som vet hva det kan være?
Exxia Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Kan alltids hende det er dataen din det er noe galt med?
antex Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 har sett litt på nettet og det er vist ikke bare jeg som har problemet. mange med 4870 kort har det
Exxia Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Merklig. Oppdatert drivere? Har samme kort jeg og.
antex Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 har testa nye drivere gamle drivere osv. er det sapphire kort du har da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå