Gå til innhold

Hvordan man vinner penger på mail


lilko

Anbefalte innlegg

Jaaaaa:D:D:D:D

 

Jeg vant 10 mill!!!!

 

Må bare overføre 27% inntektsskatt, fylle ut litt papirer og så er 10 mill på kontoen min. Sykt! :D

 

edit: Var fra et utelandsk lotteri, som jeg ikke har deltatt i engang, så de må ha gjort ett eller annet feil, men det kommer jeg ikke til å si ifra om!

 

 

hehe, vell jeg får ca premier for 300 000 000 i året via spam-mail. ikke for å vere en funnkliller, men du har neppe vunnet 10 000 000

 

 

Ifølge Prince Naween Abusu av Royal Empire Of Kongo så skal jeg få 27 millioner $ av han, må bare sette inn noen penger til noen gebyrer eller noe, så er det i boks :w00t:

 

 

Ifølge Prince Naween Abusu av Royal Empire Of Kongo så skal jeg få 27 millioner $ av han, må bare sette inn noen penger til noen gebyrer eller noe, så er det i boks :w00t:

Hmm, det ville jeg vært svært skeptisk til om jeg var deg! Har hørt det er mye svindelforsøk via internett fra afrikanske land, og situasjonen Kongo er i nå gjør det ikke bedre.

 

:hmm:

 

 

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cannot find funneh.

 

 

Failed to locate funny.

Hver gang jeg leser slikt har jeg lyst til å plukke ut øyeeplene mine og erstatte dem med testiklene til mamma. DET ER SÅ JÆVLIG OPPBRUKT.

 

Mora di er jævlig oppbrukt. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...