Gå til innhold

Hva er det beste spille du har spillt i 2008 for xbox 360

Imbakenneth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen :) jeg starta denne tråden for å høra hva ditt beste spill i 2008 er :) mitt er bf bad company får det er det eneste spille jeg har :p ( har kjøpt 360 får ca 3 månder siden :p )

hvorfor jeg starta tråden er fordi jeg ville høre hva som er bra i 2008 :) kanskje jeg kan se litt nermere på spillene å se om det er noe for meg :) jeg har jo bf bad company og jeg vill jo finne et spill som jeg kan kose meg med lenge som jeg kan ønske meg til jul ;)

Endret av Imbakenneth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste spill som jeg har spilt i år til 360, oi, det er vanskelig å single ut en men favorittene er (ikke i noe spesifikk rekkefølge)

Lost Oddysey, Race Driver Grid, Fable2, Gears Of War 2, Banjo Kajozee Nuts and bolts, GTA IV og Prince of Persia er høydepunktene for min del dette året for oss 360 eiere.

Skrevet

Gears of War 2. Strålende gameplay, bra historie, genial action og en super online-del.

Forresten burde trådstarter be om en begrunnelse, hvis ikke blir tråden stengt.

Skrevet

siden jeg ikke har starta på hverken fallout 3,fable 2 (såvidt da) eller left4dead, må jeg nok svare half life 2, dead space og gears of war 2... faen jeg er glad i boxen min :grin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...