Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Omkrets på penis


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her står det mye om penisstørrelse.

Der står det ikke hva som er gjennomsnittlig omkrets på en penis i Norge :p

 

Edit: leif

Joda.

 

The typical girth or circumference is approximately 12.3 cm (4.85 in) when fully erect

Står ikke ett sted at dette er i Norge (folk kan si hva de vil om forskjellen mellom land og utstyr, det finnes alltid en forskjell)

 

Dog ligger den innenfor omkretsen til norske peniser, som jeg allerede har sagt er 10-13 cm :) Vi får uansett aldri et eksakt nummer før alle verdig vokste, erigerte peniser i hele Norge måles. Never gonna happen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

er 16 i lengde og 2cm i tykkelse bra nok jeg er bare 15 år ?

 

16 cm i lengde er over gjennomsnittet og er en bra lengde. Vi pleier å måle omkrets og ikke diameter, ettersom penis ikke er helt rund (og det er lettere å måle). 2cm diameter burde tilsvare ca 12.5 cm rundt, så det er også en ganske typisk diameter.

 

Ta det med ro, utstyret fungerer. Praktisk talt ingen jenter vil reagere på penis størrelsen din uansett (med mindre man er abnormalt liten, type <10cm). For stor penis kan også være et stort problem, ingenting er verre enn å ikke kunne ha sex fordi man ikke får den inn. Til tross for at de med veldig stor penis liker å bruke det som et slags surrogat for ekte prestasjoner :p

Lenke til kommentar

Gjennomsnittet på en vagina er 16cm dyp har jeg hørt, så mer en 16cm lang penis er jo stress.

 

"Spørsmål:

 

hei klara.

 

hva er gjennomsnitts dybden på en vagina?

 

hilsen d0ta

(Jenters underliv)

Svar:

 

Hei!

 

Gjennomsnittsdybden på skjeden er bortimot ti cm.

 

Hilsen helsesøster"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...