Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den dukker opp i samme fane som der Life er. Om jeg leste/husker riktig.

nei, der Store er og account management

Ah, min feil da. Bra at noen passer på =)

Edit: Og hva er det folk griner for? Har dere aldri vært borti en launch av et MMO før? Er bare å regne med at ting tar lengre tid enn hva som er ventet. Så er bare å smøre seg med tålmodighet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Service should be back up everywhere early PM UK time although theres no specific time as theres a long list of actions being worked through in Europe, America, Asia and Japan

* New comers to the service will find the Home icon on their XMB once we activate it. You wont have to look for it, it will be easy to spot and will appear under PlayStation®Network. However, if you are online on your PS3 when we activate it you will need to restart your PS3 for it to appear. Watch these forums for news on when that is. It will work like Folding@Home in that the icon will be there and you'll download the service when you first select it.

**Edit 5:55**

Apologies for the delay in an update, you may have noticed a PSN outage in the last hour. Things seem back on track now although the outage delayed us a little we are moving again. Hope to have another update soon.

LINK

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
har kommet inn på playstation store!!!!!!!!!! .........................................men ingen home

Les tråden før du skriver.... DET KOMMER IKKE PÅ PSSTORE

uum.. i have been reading the forum you moron.. I was just letting people know the store was back on

Du ble et offer for forhastet irritasjon og frustrasjon:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...