Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

har kommet inn på playstation store!!!!!!!!!! .........................................men ingen home

 

Les tråden før du skriver.... DET KOMMER IKKE PÅ PSSTORE

 

 

 

uum.. i have been reading the forum you moron.. I was just letting people know the store was back on

Du ble et offer for forhastet irritasjon og frustrasjon:-)

 

Thats what sex dolls are for my frustrated friend :!: jokes.. all good man!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en på vennelista mi som er inne nå. Jeg laster ned 1,03 nå og har en nedlasting som venter etter det. Kan det være Home Open Beta eller er det en oppdatering etter 1,03 som alle som hadde Betaen må laste ned?

 

Tviler på han har logget seg inn på Home. Det står at man spiller Home når man klikker på ikonet. Så han er sikkert på loginskjermen til Home.

 

Patch 1.03 ble gjort tilgjengelig tidligere i dag da serverne ble tatt ned. Patchen oppdaterer Homeklienten slik at den jobber mot de nye serverne de har satt opp i dag.

 

Edit: Nå fikk jeg en annen feilmelding enn tidligere i dag. Mulig det skjer ting nå.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jeg kommer ikke inn med 1.03 ihvertfall får network error

 

Det er fordi serverne ikke er oppe enda. Får network error jeg også, men en annen feilmelding enn det jeg fikk tidligere i dag. Kan jo bety at det skjer noe.

 

får du noe med D570xxx?

Lenke til kommentar
Er en på vennelista mi som er inne nå. Jeg laster ned 1,03 nå og har en nedlasting som venter etter det. Kan det være Home Open Beta eller er det en oppdatering etter 1,03 som alle som hadde Betaen må laste ned?

 

Tviler på han har logget seg inn på Home. Det står at man spiller Home når man klikker på ikonet. Så han er sikkert på loginskjermen til Home.

 

Patch 1.03 ble gjort tilgjengelig tidligere i dag da serverne ble tatt ned. Patchen oppdaterer Homeklienten slik at den jobber mot de nye serverne de har satt opp i dag.

 

Edit: Nå fikk jeg en annen feilmelding enn tidligere i dag. Mulig det skjer ting nå.

Spiller vel ikke så stor rolle hva som skjer nå? Var det ikke akkurat noen som sa at Sony hadde utsatt den til etter midnatt?

Lenke til kommentar
jeg kommer ikke inn med 1.03 ihvertfall får network error

 

Det er fordi serverne ikke er oppe enda. Får network error jeg også, men en annen feilmelding enn det jeg fikk tidligere i dag. Kan jo bety at det skjer noe.

 

får du noe med D570xxx?

 

Prøvde en gang til og fikk den du nevner igjen nå. Er den jeg har fått i hele dag med unntak av et par forsøk for 10 minutt siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...