Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avatar-greier koster penger altså.. Det er akkurat som i second life mao.

Syns det var morsomt å spille bowling. Håper det kommer mer som det snart.

Skrevet
Hvor mye koster penger i Home da? Og hvor mye koster ting? for eks. en TV? og klær?

Det er ikke "egne" penger for home. Klær koster vel rundt 4-5 kroner. Møbler tror jeg lå på 7. Hus og leiligheter kosta 40 kroner. Klubber kostet også 40 kroner å lage. Noe jeg synes er det dummeste jeg har hørt. Ihvertfall at dem skal begynne å ta månedspris på klubber i Mars.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja oh Home square er mye kulere, med musikk og romskip spill.

det er helt tragiskt at man må vente på tur for å spille inne i Home.

hva har de tenkt med? er jo helt på tryne..

Skrevet

Igår kveld\natt fikk jeg ikke logget på PS kontoen min.. Fikk bare dns server.. Er det hos meg det er noe feil? Har ikke prøvd nå idag.. Men igår fikk jeg bare dns server, feil med kommunikasjon med dns server eller hva det sto.. Bare jeg som fikk dette?

Skrevet
Ca. 3 GB

Den reserverer 3077 MB på disken din, men selve filen du først laster ned var på 77 MB. det som tar plass er rom du laster ned etter hvert som bowlingbane eller no. noen som har sett om home er oppe i dag?

Skrevet

Jippi, tror endelig jeg kom inn med min eu bruker. Klubbhusert jeg allerede har laget er der, og jeg måtte ikke betale noe. Er alt en har lastet ned i lukkede beta der fortsatt, uten å måtte betale? :)

Skrevet
Yess, jeg har alt det gamle stuffet fra den lukkede beteaen som f.eks sommerhuset som var gratis! :new_woot:

Nice :D

Gidder du legge meg til eller? Hadde vært nice å sjekka det sommerhuset..

Var selv med i den lukked betaen, men fikk ikke med meg alt som ble gratis dagen før :(

Hva heter klubbhuset du har? :D

Skrevet
Yess, jeg har alt det gamle stuffet fra den lukkede beteaen som f.eks sommerhuset som var gratis! :new_woot:

Nice :D

Gidder du legge meg til eller? Hadde vært nice å sjekka det sommerhuset..

Var selv med i den lukked betaen, men fikk ikke med meg alt som ble gratis dagen før :(

Hva heter klubbhuset du har? :D

Lagt deg til. Har ikke fått inredet sommerhuset noe særlig, men skal det etterpå.

Lagde et klubbhus, men det er nå borte... :dontgetit:

Skrevet (endret)

Snedig, jeg tror faktisk noen har vært og rydda i leiligheten min siden oppdateringen kom.

Redigeir! Twothousand baby!!!

Endret av Tharos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...