Gå til innhold

...Skal jeg kjøpe meg wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om jeg skal kjøpe meg wow og hvorfor?

Har egentlig alltid vært litt skeptisk når det gjelder det, men etter 2 av vennene mine begynte, så har jeg litt lyst...

Ok...

Har noen fler spm. :)

1. Er sikker på at jeg skal være horde, men hva?(worrior, paladin....) Har hør at det trengs tankers er veldig usikker :/

Og

2. Isåfall hvorfor :)

-Kristoffer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starten er ikke så ille om det er første gang man spiller, men det er KJEDELIG om man har gjort det 3-5 ganger, men sånn er det med alt nytt ;-)

Skrevet

Jeg har spilt en stund og tok ut en velfortjent pause etter litt raiding i Outlands(Burning Crusade), og en ting er sikkert: wow er farlig tidkrevende. Klart du kan spille litt og litt, men jo mer man spiller jo mer "fortjeneste" får du ut av det. Alt kommer anpå hvor hardcore du er. Jeg er i en situasjon hvor jeg ikke har tid til raids (økter på 4-6 timer flere kvelder i uka), men det skal vel la seg gjøre å være litt mer casual.

Gjør som de over sier og lag en trialaccount og spill gratis med vennene dine i 10 dager og avgjør etter det.

(Jeg er hakket fra å re-rolle (starte om igjen)) =) savner det litt..

Skrevet

Mitt råd, gjør deg opp din egen mening. Last ned trialen til WoW og se om dette er noe for deg. At enkelet maler avhengighetsfanden på veggen skal du bare se bort fra, har spillet i en god tid nå og er så langt fra avhengig som det lar seg gjøre.

Make up your own mind :)

Skrevet (endret)

Du må nok teste ut og gjøre opp din egen mening, det kan bli veldig gøy hvis du spiller med kompisene dine. Det er dog en fare for at du vil bli hekta og dette tar mer tid enn du trodde det ville. Det vil kunne, uten at du tenker over det, gå ut over andre aktiviteter og du vil kunne bli mindre kreativ angående hva du bruker tiden din på ... Dette merker du ikke før du har spilt endel og tenker deg nøye om. Men slik er det vel med veldig mye av nye ting man begynner med og liker, det kan ta mye tid og det kan forandre hverdagen din. Jeg har spilt en del og spiller litt den dag idag og mener du bør gå inn i wow universet med en tanke i bakhodet om at du bør sette grenser for spillinga fra begynnelsen.

huh nå følte jeg meg litt alvorlig her :)

Endret av kakesjef
Skrevet

Som alle andre sier..

Gå på wow-europe.com og last ned 10-dagers trial, og bestem deg etter det :)

Selv om du ikke kan levle over level 20 (eller er det forandret?) på trialversjonen, så er det en grei måte å se om det er noe for deg, men spillet starter virkelig ikke før du begynner å nerme deg topplevel.

synes jeg iallefall

Skrevet
men spillet starter virkelig ikke før du begynner å nerme deg topplevel.

synes jeg iallefall

Motsatt for min del, elsket å lvle i WoW, det er så mange steder å oppdage for første gang, det var veldig morsomt. Når jeg derimot kom til 60 så stoppet det opp fordi Blizzard var elendig på å lage noe endgame. Det var gøy å drepe Onyxia de første gangene, og å ta MC var greit de første ukene, men når man fikk alt på farming så var det ikke mer til spillet. Når BWL kom ut ble spillet morsomt igjen i et par uker, så ble instancen på farming og spillet ble kjedelig igjen.

Nå er det kommet enda mer content, nyt det mens du lvler, ikke rush deg opp til lvl 80 for å stå i IF resten av tida.

Skrevet

Det ingen andre som kan si hva du skal eller ikke. Derfor stiller jeg meg bak de andre om at trialen kunne være et bra utgangspunkt.

Om du velger å begynne, kan det være greit å bruke tiden. Ikke noe stress.

Birger :)

Skrevet

Wow var kjekkt det.

Syns spesielt det å levle med kamerater var goe greier.

Men, når dei blei Hardcore så blei det litt så som så med heile Wow'en.

Dette fordi Guilden måtte raide med andre og det var krav til å være med x-antall ganger i uka.

I tillegg så kommer alle ressursene som skal farmes.

Så eg blei stort sett med på "kjød&flesk", dvs når dei var i skikkelig beit for folk.

( fikk rulle på loot alikavel)

Etterkvart fant eg ut at PVP var kjekkt (var på PVE server) og spesielt Warsong BG. Med gode sponsorer i Guilden var det spesielt morsomt å twinke litt. Samt å kjøre sammen med heile Guilden i BG med Ventrilo på øyra.

Min erfaring: mange kjekke timer med venner og såkalte drunk-runs i helga. Likte veldig godt å levle avataren, men syns det blei litt mas med alt farmingen som må til. Raid 5 dager i uka frå 18:00-> var så absolutt ikkje min stil.

BG med venner: :w00t:

Dog, så tok WoW for mye tid for meg, og sluttet derfor av når BC kom.

Prøv og se om du liker det.

Skrevet

hmm ja har nå spilt trialen i 1 dag. I starten var det grusomt kjedelig, men etter lvl 5 så... ja.. det faktisk litt moro:). Alt går sakte, men nyter vært eneste sekund. Etter hva jeg har lest er jeg litt uskikker om det er mest gøy på starten eller slutten... Så langt håper jeg lvl 40+ er mer utfordrene og gøy

-Kristoffer

Skrevet

Min erfaring var at til level 20 var det litt vel kjedelig, ikke mange interesange abilities/spells og området virket litt platt. Så åpnet verden seg litt mer etter 20 og det ble straks mye mer interesangt.

Ikke stress deg gjennom levelingen, nyt det og utforsk vært område så godt du kan, er mye morsomt å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...