Gå til innhold

Bestillingstyveri?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest artikkelen, men D40 og tyveri er det eneste jeg fikk med meg. :p

Det jeg mener, er at om en tyv var i en butikk om natta og skulle stjele seg et kamera eller 3, burde ikke D40 være førstevalget.

Han kunne også tatt noen skikkelige objektiver, som canon 70-20mm f2.8 eller noe sånt. Hvorfor tok de bare relativt billige ting?

Skrevet
Jeg har lest artikkelen, men D40 og tyveri er det eneste jeg fikk med meg. :p

Det jeg mener, er at om en tyv var i en butikk om natta og skulle stjele seg et kamera eller 3, burde ikke D40 være førstevalget.

Han kunne også tatt noen skikkelige objektiver, som canon 70-20mm f2.8 eller noe sånt. Hvorfor tok de bare relativt billige ting?

Fordi Lefdal selger kun relativt billig foto-utstyr, kanskje ?

Tom

Skrevet (endret)

Det var ikke mye bra utstyr som ble tatt, men det alikvel utstyr for mange penger. Mon tro hvor dette utstyret er på vei..

Kanskje på tide å passe seg, slik at man ikke kjøper noe av dette.

Endret av kornelen
Skrevet

Hahahahaha.

Fra spøk til revolver (eller annen spøk, egentlig...)

Vi på JP begynte å gå tomme på lager... og det kan vi jo ikke ha noe av rundt juletider!

Skrevet

Vi har nettopp motatt følgende email fra lefdal, og listen over det stjålne utstyret er derfor fjernet fra artikkelen.

Politiet og sikkerhetssjefen vår mener at det kan skade videre etterforkning å ha varelisten liggende på nett. Får du fjernet listen over de objektivene som ble stjålet?
  • Opprett ny...