Gå til innhold

[GTA]Historiestopp etter "Diamonds are a girls best friend"


Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd at historien i GTA 4 stopper?

 

Jeg var nettopp ferdig med oppdraget: "Diamonds are a girls best friend"

og hadde en cirka 10-15 oppdrag igjen av spillet.

Jeg hadde ingen oppdrag som ventet på meg, men visste at jeg kom til å få en telefon som tok spillet videre i historien. Telefonen kom, jeg tok den, men før telefonsamtalen var slutt og jeg hadde fått oppdraget mitt, ble jeg truffet av en bil og samtalen ble avsluttet.

 

Jeg står nå igjen med et kart uten oppdrag eller oppdragsgivere, det eneste jeg kan gjøre er sidemissions som ikke tar meg noe videre i spillhistorien.

 

Var så idiot at jeg lagra alt på en save, så jeg kan ikke gå tilbake til en tidligere save.

Telefonen er heller ikke skrudd på slik at historen er pauset...

 

Er det noen som har opplevd dette? Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå rundt i byen og vent på å bli oppringt?

 

Har gjort det i mange timer spredd over flere dagers spilling. Jeg har mulighet for å gjøre sidemissions med folk jeg tilfeldig møter på, på gatehjørner og slikt + races, men jeg kommer ikke videre i selve storyen....:-/

Lenke til kommentar

 

Har til nå 56.61% total game

360k i lommeboka. Alle jeg har møtt til nå (som fremdeles er i live)har jeg 100% mission på..

Roman har 73,33%

Ray 83,33%

Gerry 60%

 

 

Jeg har også stoppet mission-progress. På 56% for min del..

Kjørt rundt i 'dagevis' (Liberty-time) ringt alle "kjente", vært på diverse sosiale aktiviteter, kjørt race..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har til nå 56.61% total game

360k i lommeboka. Alle jeg har møtt til nå (som fremdeles er i live)har jeg 100% mission på..

Roman har 73,33%

Ray 83,33%

Gerry 60%

 

 

Jeg har også stoppet mission-progress. På 56% for min del..

Kjørt rundt i 'dagevis' (Liberty-time) ringt alle "kjente", vært på diverse sosiale aktiviteter, kjørt race..

 

Jeg har også dette problemet. Har gjort unna 70% av spillet. Men nå er det ingenting som skjer, og nesten ingen igjen på telefon lista.

 

Tips mottas med takk! :)

Lenke til kommentar

Har til nå 56.61% total game

360k i lommeboka. Alle jeg har møtt til nå (som fremdeles er i live)har jeg 100% mission på..

Roman har 73,33%

Ray 83,33%

Gerry 60%

 

 

Jeg har også stoppet mission-progress. På 56% for min del..

Kjørt rundt i 'dagevis' (Liberty-time) ringt alle "kjente", vært på diverse sosiale aktiviteter, kjørt race..

 

Jeg har også dette problemet. Har gjort unna 70% av spillet. Men nå er det ingenting som skjer, og nesten ingen igjen på telefon lista.

 

Tips mottas med takk! :)

 

Har du gjort 70% av spillet er du nok ferdig med storydelen. Mister en del kontakter da, og ingenting som skjer uten at du gjør noe med det.

Lenke til kommentar

Har til nå 56.61% total game

360k i lommeboka. Alle jeg har møtt til nå (som fremdeles er i live)har jeg 100% mission på..

Roman har 73,33%

Ray 83,33%

Gerry 60%

 

 

Jeg har også stoppet mission-progress. På 56% for min del..

Kjørt rundt i 'dagevis' (Liberty-time) ringt alle "kjente", vært på diverse sosiale aktiviteter, kjørt race..

 

Jeg har også dette problemet. Har gjort unna 70% av spillet. Men nå er det ingenting som skjer, og nesten ingen igjen på telefon lista.

 

Tips mottas med takk! :)

 

Har du gjort 70% av spillet er du nok ferdig med storydelen. Mister en del kontakter da, og ingenting som skjer uten at du gjør noe med det.

 

Men hva kan jeg gjøre da? Blir jo litt lei av å spille bowling, dart, drikking og terge på seg polisen hele tiden å.

Lenke til kommentar

LØST!!!

 

Gå til "Jimmy's House". Når du kommer der vil den gule markøren (sirkelen) komme opp. Huset hans er nord på den tredje øya.

Søk på nettet for å finne huset på kartet.

 

Det er tydelig en bugs i xbox 360 spillet:-P

 

PS: Er på siste mission nå:-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...