Gå til innhold

special forces problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nesten akurat prøvd å legge inn special forces,men det gikk ikke så bra som jeg hadde på.får når jeg la det inn,så fikk jeg plutseli ikke opp en eneste server??hva kommer det av??selv om jeg skulle prøve å spille vanli battlefield,så fikk jeg ikke opp servere,så jeg må slette spillet å legge det inn på nytt:(kan noen plis hjelpe meg med dette!ps..jeg la inn det patchen som var på cd`en til special forces...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du installerer Special Forces tar den automagisk å patcher spillet ditt til versjon 1.1 om jeg ikke husker feil, selv om du tidligere har patchet spillet til en nyere versjon.

Så du må patche spillet en gang til, men da med 1.41-versjonen, som er siste versjon.

Skrevet

Var det ikke det som var problemet?

Serverne har aldri blitt borte. Du har vel krysset av for 'Same version' som filter som de fleste av oss andre - og da vises bare servere med samme versjon som det du har.

Skrevet

Som jeg skrev i forrige innlegg så er ingen servere borte. Dersom du har satt filteret slik at bare de serverne som har samme versjon som deg skal vises, så er det det som skjer. Versjon 1.41 er siste offisielle versjon og 99% (grovt estimat) av serverne kjører denne versjonen. Mao. hvis du legger inn 1.41 så vil du (i teorien) få listet opp 99% av alle serverne. Så, nei, serverne vil ikke bli borte.

Skrevet

la inn den nyeste patchen i går,ingen servere ble borte nå...jeg fikk faktisk flere servere..grunnen til jeg har lurt på dette her,er at jeg har hadde problem med det før.at servere har blitt bort pga jeg har lagt inn nyeste patchen...men funker bra nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...