Gå til innhold

Spotify-favoritter av Diskusjon.no


akamond

Anbefalte innlegg

The mighty mighty bosstones - The impression that I get

 

AAAAAAAHHHHHHH! NEVER HAD TO KNOCK ON WOOD! BUT I MET SOMEONE HAS! WHICH MAKES ME WONDER IF I COULD. IT MAKES ME WONDER IF I... NEVER HAD TO KNOCK ON WOOD! AND I'M GLAD I HAVEN'T YET. BECAUSE MY SUGAR ISN'T GOOD. THAT'S THE IMPRESSION THAT I GET!

 

Verdens beste refreng! Og kanskje verdens beste sang!

Endret av saftpresser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner... så man kan antakeligvis fortsette å bruke kontoen, men man mister tilgangen til endel av den norske musikken som ligger ute. Er det noen spesielle andre ulemper med engelsk konto?

 

Dessuten får vel de som har engelsk konto ganske fort invites som de kan dele ut selv, da er det vel strengt tatt bare å benytte en av de til å lage en ny konto....

 

 

Jeg gjorde det. Altså denne kontoen som laget spillelisten diskusjon.no har blitt slettet. Fikk advarsel og etter 14 dager ble kontoen slettet. Men sendte invite til en annen e-post adresse, og registrerte meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Når man får beskjed om at man ikke kan være på reisefot i mer enn 14 dager, så går man bare inn på Spotify.com og endrer bosted fra England til Norge, og da skal alt være i sinn skjønneste orden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen som var så "smarte" at de forutså dette? (overførte til egen/annen playlist eller liknende?)

 

Men det er vel strengt tatt bare å begynne på denne listen på nytt...

Så da legger jeg til fem sanger:

01. Rachael Yamagata - 1963

02. The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke remix)

03. Mojave 3 - Bluebird of Happiness

04. Xploding Plastix - Dona Matic

05. Ryuichi Sakamoto - Bibo No Aozora/04

 

Ikke "all over favoritter", men noen av de sangene jeg har foretrukket å høre mest på den siste tiden. Og 3ndy: Takker for den listen!

Endret av macros.
Lenke til kommentar

Synd at den gamle ble slettet før jeg fikk tak på den :/ Får vel legge inn 5 sanger jeg også, og får vel også prøve å spre meg litt over flere sjangre:

 

1. Porcupine Tree - Sentimental

2. Tool - Right in Two

3. The Smashing Pumpkins - Zero

4. Opeth - Bleak

5. Radiohead - Knives Out

 

Dette representerer vel greit det jeg hører mest på for tia.

Lenke til kommentar

Litt mer innstillinger på playlistene hadde vært fint. Savner også muligheten til å legge til flere kolonner, som når albumet kom ut, sjanger ect. Og da hadde en egen kolonne for hvem som har lagt til sangen, slik Hille skriver, vært supert.

 

Men på en annen side er det at programmet er en skikkelig lettvekter en bra ting. Putter de inn for mye kan det vel raskt begynne å gå tregere (eller?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...