Gå til innhold

Brothers In Arms vs. COD5?


binko

Anbefalte innlegg

Heisann. Julen nærmer seg, og ønskelister skal skrives.

 

Jeg er en stor fan av action FPS, og har det meste innenfor sjangeren (på PC). Med innmarsjen av online 360, er jeg utrolig usikker på dette;

 

Brothers In Arms: Hells Highway eller Call of Duty 5 på 360? Tenker da i første rekke på onlinespilling, ikke singeplayerdelen. Husk at det spillet jeg ikke skaffer 360, skaffer jeg sannsynligvis til pc - ta dette i betraktning. ;)

 

Andre forslag til FPS på 360 av nyere dato, eller bare andre spill jeg burde ha? Har ikke så mye, men har spilt det meste, fra GTA IV til Bad Company.

 

Takk for svar og anbefalinger altså! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Har kikka litt grundig på begge nå, og tror det beste er COD 5 på 360, basert på aktivitet og spillbarhet, selv om det taktiske spillet i BiA er typisk konsollmateriale. (Strøk det helt fra listen, flere reviews og kommentarer som klager på lyd og dårlig opplevelser, så..)

 

Mens jeg har dere her da. Er det noen andre som har noen anbefalinger? GTA har jeg spilt, Bad Company har jeg spilt. Saints Row er uaktuelt, Fallout 3 er skrevet opp...

 

Er ikke så lett det her. :)

Lenke til kommentar

COD:WaW uten tvil... Brothers in Arms har den mest bedritne multiplayeren jeg har sett på LENGE!!. .Den er fullstendig horribel.. Single Playeren er bra, dog.. Men som sagt.. COD:WaW gir deg langt mer valuta for pengene, og fungerer som en fin aveksling fra det overlegne COD4.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Synest ikke COD:WaW var så vanskelig på Veteran, for å være ærlig.. Eneste missionet jeg brukte LANG tid på, var neste siste mission, hvor en skal ta ut de tyske 84mm kanonene. Der ble det bannet og steiket en rimelig lang tid, før jeg omsider klarte det.. På det meste, så fikk jeg 12 granater samtidig på granat-inndikatoren min.. Det var helt sykt hvor mye granater det regnet..

 

Jeg holder fremdeles COD3 som det vanskeligste på Veteran.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Synest ikke COD:WaW var så vanskelig på Veteran, for å være ærlig.. Eneste missionet jeg brukte LANG tid på, var neste siste mission, hvor en skal ta ut de tyske 84mm kanonene. Der ble det bannet og steiket en rimelig lang tid, før jeg omsider klarte det.. På det meste, så fikk jeg 12 granater samtidig på granat-inndikatoren min.. Det var helt sykt hvor mye granater det regnet..

 

Jeg holder fremdeles COD3 som det vanskeligste på Veteran.

 

 

Har ikke testet cod 3 på veteran. Men må si cod 5 var lettere enn cod 4.

Men gruer meg til jeg kommer til nest siste og siste brett.

 

Pluss det siste amerikanske brettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...