Gå til innhold

Uke 50mm - dag 3 (10.12.08)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig beskjed.

 

post-25194-1228961937_thumb.jpg

 

I dag ble det plutselig veldig kaldt. Jeg gikk sakte opp Elgesetergate mens jeg ventet på at riktig buss skulle kjøre forbi (ga meg selv en liten halvtime ekstra), og hadde totalt glemt hansker, sko med såle, tykke sokker og lue. Småsure 15 minus gjorde meg glad for at jeg ikke ankom dette tilsynelatende helt normale bussskuret med busslomme og alt for å vente på min buss..

 

Som før har jeg begrenset meg til f2.0 (det blir litt vel drømmeaktig på 1.7), ser i ettertid jeg kunne ha funnet en mer gavmild ISO enn 200, som ga 1/8sek lukkertid, noe i gråsonen med bare fingre :-)

Lenke til kommentar
EvilHomer: Som Jackie Stewart alltid sier - In those days motor racing was dangerous and sex was safe. Selv om jeg lærer barna mine at vi ikke liker helrøde biler i vår familie, så blir også jeg litt blank i øynene av en Ferrari 312...

Bildet dokumenterer min komplette F1-modell-samling. Etter mine preferanser skulle bilen helst vært fra 67 - altså uten noen form for vinger eller sponsormerking, og en Honda RA300 ...

Lenke til kommentar
....

Vel, her er dagens bilde. Egentlig en Aetius-idé, men det måtte testes likevel....

 

Stilig. Hva er det? Har du dusja kameraet?

...

firkantede dråper.. neppe dusj da.

LiveView og bilde av tv-skjermen?

 

Med andre ord digital feedback? :)

 

øhh.. tøysegutt.. :) he he..

Er det noe galt med å ta bilder utendørs, nå da? :innocent:

Endret av Trondster
Lenke til kommentar
Bildet dokumenterer min komplette F1-modell-samling. Etter mine preferanser skulle bilen helst vært fra 67 - altså uten noen form for vinger eller sponsormerking, og en Honda RA300 ...

Jeg vet ikke hva som ligger i en "komplett" F1-modell-samling, men det høres ut som noe jeg gjerne skulle hatt, og håper å se mer til... At RA300 var en usedvanlig vakker bil er udiskutabelt - eksosanlegget alene er ren kunst. Det er kanskje helligbrøde, men på tross av at jeg mener at det kun finnes én farge for ekte racerbiler - grønn - så syns jeg Lotus 49 med Gold Leaf-fargene er ganske herlig. Den er BRG under sponsorfargene. :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Bildet dokumenterer min komplette F1-modell-samling. Etter mine preferanser skulle bilen helst vært fra 67 - altså uten noen form for vinger eller sponsormerking, og en Honda RA300 ...

Jeg vet ikke hva som ligger i en "komplett" F1-modell-samling, men det høres ut som noe jeg gjerne skulle hatt, og håper å se mer til... [snip]

 

Ser at ordvalget kan lede til feiltolkning. Det jeg mente var at Ferrarien er den eneste F1-modellbilen jeg har ... Dessverre.

 

Hvis jeg ikke tar feil, Anew, pleide vi å kjøre pixelerte versjoner av disse bilene mot hverandre for en tid tilbake siden - jeg satt selvfølgelig i en RA300 det meste av tiden. :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil, Anew, pleide vi å kjøre pixelerte versjoner av disse bilene mot hverandre for en tid tilbake siden - jeg satt selvfølgelig i en RA300 det meste av tiden. :)

Det er vel slett ikke umulig... :) Jeg tilbragte en del tid bakerst i feltet bak rattet på en Brabham BT24 i NGPLS for noen år siden.

 

Om du rattet en Honda, så betyr det at du var mye, mye bedre enn meg.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Kjekt å se at dere får det til. Du er en luring, Snirfle. Jeg grublet litt på hva det var du hadde tatt bilde av.

 

Anew: Du som er racingfan vet jo at det kun er britiske racingbiler som har hatt retten til BRG. De nasjonale fargekodene var som følgende:

Britisk: British Racing Green

Italiensk: Rød

Fransk: Blå

Tysk: Sølv

F1 var sjarmerende saker før i tiden, og dere har helt rett i at streite sigarer er det flotteste som har fantes på en racingbane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...