Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbering nedentil ?

Gjest Intimbarbering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barber først med hårene for å ta det verste av hårene, og så barberer du forsiktig mot hårene for å få en helt glatt finish. Bruk lotion eller noe annet med samme funksjon etter at du er ferdig for å unngå betente hårsekker, nupper etc.

Gjest Trådstarter
Skrevet

keep it going, please ; D

Skrevet

Stubber er kjempe irriterende og sikkert stikkende fot partnern. Men kan vel ikke være helt bra å gjøre det flere ganger daglig. I hvertfall ikke hvis du ikke har fast kjæreste. Men anbefaler Unirens sin Etter Intimbarberings gelè framfor vibratorrens.

Skrevet

Flere ganger for dagen er å be om irritert hud. En gang for dagen holder lenge. Etterbehandling er selvsagt et must. Jeg vurderer å begynne å vokse i stedet for, varer lengre, null stubber.

Skrevet

Bruk NYE, gode høvler.. Og gelè beregner for intimbarbering...

Smør deg med en parfymefri krem etterpå.. f.eks noe så enkelt som spenol?

2 ganger i uken holder vel...?

Skrevet (endret)

Erm, jeg er gutt og lurer på om jeg bør ta ''skogen''. Har aldri gjort det men hører rykter om at håret blir tykkere og skarpt og vondt. Jeg vet at det er sånn med når man barberer seg i fjeset. Så der er vel slik. Det kan jo være ett problem.

Endret av SxTxRxIxFxExR
Skrevet

Det at håret blir tykkere etc. er bullshit, både i ansiktet og ellers. Hvis du er redd for det, og har smerteterskelen til det, er jo voksing et alternativ.

Skrevet
Det at håret blir tykkere etc. er bullshit, både i ansiktet og ellers. Hvis du er redd for det, og har smerteterskelen til det, er jo voksing et alternativ.

Er litt skeptisk til hvordan det hadde vært å vokse pungen. River vel nesten av hele utstyret når den skal av? PS: Jeg har aldri vokset noe, så mulig jeg absolutt ikke veit hva jeg prater om :)

Skrevet

Det er definitivt noe man venner seg til, men aldri helt. Det gjør fortsatt vondt, uansett hvor lenge du driver med det. Men du river nok ikke løs noenting. :p

Skrevet

Ok, må jo prøve noe nytt en gang i blant :) Vet ikke hva jeg skal si om voksing, men det høres vondt ut. Tanken på å ha et deillig glatt underliv derimot mener jeg kan oppveie det litt.

Vi får se hva det blir til. Takk for svar.

Skrevet

Hvis man kutter seg kan man bruke en blodstillerstift, du kan jo teste en razorburn-relief og en razorbump-relief,og hvis man får hår som gror innover kan man kjøpe en krem mot dette, nå skal det sies at det koster mye penger for disse produktene, men de fungerer hvertfall i ansiktet mitt, og de få gangene jeg får problemer nedentil.

Du kan jo også prøve en annen høvel, høvlene du får kjøpt på rema er gjerne av dårlig kvalitet, jeg har ekstremt dårlige erfaringer med produkter fra Gillette, utenom DE-bladene deres.

Du kan jo titte på en høvel og krem fra Feather, de leverer det skarpeste barberbladene på markedet når det gjelder DE-blader, og jeg har hørt at folk har likt den høvelen ganske så bra.

Barbershop.no fører disse produktene hvertfall.

Bare spør hvis du lurer på noe mer om disse produktene, jeg har fått en god del kunnskap om barbering de siste årene. :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...