Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbering nedentil ?


Gjest Intimbarbering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at håret blir tykkere etc. er bullshit, både i ansiktet og ellers. Hvis du er redd for det, og har smerteterskelen til det, er jo voksing et alternativ.

Er litt skeptisk til hvordan det hadde vært å vokse pungen. River vel nesten av hele utstyret når den skal av? PS: Jeg har aldri vokset noe, så mulig jeg absolutt ikke veit hva jeg prater om :)

Lenke til kommentar

Hvis man kutter seg kan man bruke en blodstillerstift, du kan jo teste en razorburn-relief og en razorbump-relief,og hvis man får hår som gror innover kan man kjøpe en krem mot dette, nå skal det sies at det koster mye penger for disse produktene, men de fungerer hvertfall i ansiktet mitt, og de få gangene jeg får problemer nedentil.

 

Du kan jo også prøve en annen høvel, høvlene du får kjøpt på rema er gjerne av dårlig kvalitet, jeg har ekstremt dårlige erfaringer med produkter fra Gillette, utenom DE-bladene deres.

 

Du kan jo titte på en høvel og krem fra Feather, de leverer det skarpeste barberbladene på markedet når det gjelder DE-blader, og jeg har hørt at folk har likt den høvelen ganske så bra.

 

Barbershop.no fører disse produktene hvertfall.

 

Bare spør hvis du lurer på noe mer om disse produktene, jeg har fått en god del kunnskap om barbering de siste årene. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...