Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Date" - når er det vanlig å ha sex ?


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Jeg har truffet en jente totalt 2 ganger nå, hjemme hos henne.. vi har sett film og bare koset litt osv..

Når er det "forventet" at jeg skal ta initiativet til sex ?

Hun sa at hun ikke var vant til at det tok så lang tid, og at jeg tok litt lite initiativ.

Men dette er bare fordi jeg tror (og håper) at dette kan bli noe mer, og ville ikke risikere å ødelegge det.

Hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter er veldig forskjellige, noen forventer sex 1 eller andre gang om de kun er ute etter et ligg, mens andre kan forvente at du skal ha sex med henne etter ekteskapet.

 

Med andre ord, ingen fasit.

 

Men du må nok lære deg å tolke kroppsignalene deres bedre, er du hjemme hos henne eller viceversa så prøv deg frem og er hun med på det så kjempegreit. Men for all del, ikke drop buksene og be henne suge med det første.

Lenke til kommentar

Virker ikke som hun bare er ute etter et ligg, tror hun også er ivrig på et forhold etter hvert.

Det er derfor jeg er veldig usikker, for erfaringsmessig er det ikke sikkert at sex på første date trenger å være noen suksess ;)

 

Men er redd for at hun kanskje tror jeg ikke er interessert. Men egentlig er det jo stikk motsatt.. Hmm

Lenke til kommentar

Altså, har du funnet deg ei som er så ærlig og frampå at hu sier hun syns du bruker lang tid, etter to "møter", må du da for h... få aslet i gir!

Ser ikke annet enn en win/win-situation her jeg. Om hun er ute etter forhold, så får du pult hu, og funnet deg noe mange ønsker av en jente (tror jeg), og vil hun ikke ha forhold, vel vel, du får jo uansett pult hu.

Lenke til kommentar

Er mange gutter som ikke tør å ta initiativet til å ta forholdet videre. Rett og slett i redsel av å skremme vekk jenta.

Men det er faktisk lettere å skremme vekk jenta ved å ikke ta initiativet, enn å gjøre det. Hun kommer til å si ifra (uten å løpe vekk skrikende med hendene i været) hvis hun syns du går for fort frem.

Det er din jobb å eskalere, og det er hennes jobb å begrense :)

 

I dette tilfellet har hun jo gitt deg en rein invitasjon, så her er det bare å gå fremover. :)

Lenke til kommentar

Om dere kommer bra overens er det vel bare å hoppe til køys første kvelden vel ;)

Etter det kan du slappe av og vite at nå har du mye bedre kontroll på henne enn du hadde hatt om du ikke gjorde det

 

Om du sliter med intiativet, så tren deg opp til det. For kvinnfolk er det veldig turnoff, og kan fort være en grunn til å dumpe deg uten videre

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ha ventet så lenge som mulig. For det første, blir det veldig mye mer spennende å bli bedre kjent med henne, både på den ene og den andre måten, uten nødvendigvis å ha samleie med henne.

 

For det andre, blir du jo bedre kjent med henne rent personlighetsvis, og det er alltid kjekt.

 

Anbefaler å vente, det er så mye kjekkere når det først skjer :-)

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg ha ventet så lenge som mulig. For det første, blir det veldig mye mer spennende å bli bedre kjent med henne, både på den ene og den andre måten, uten nødvendigvis å ha samleie med henne.

 

For det andre, blir du jo bedre kjent med henne rent personlighetsvis, og det er alltid kjekt.

 

Anbefaler å vente, det er så mye kjekkere når det først skjer :-)

 

 

Hvor god idè dette er kan nok diskuteres. Tipper ho der blir fort lei om han ikke tar iniativ og da er det toget gått.

 

Folk er forskjellige : )

Lenke til kommentar
Da synes jeg hun skulle tatt initiativ selv. Er tross alt ikke bare gutta sin jobb.

 

- Jenter blir usikker når gutta tar lite intiativ. Fordi de liker at gutta leder og ikke må presse alt inn med teskje. Dette viser også høy verdi som person.

 

- Når gutten ikke tar intiativ. Kan jenta bli usikker å tenke " Er jeg ikke fin nok", "liker han meg ikke??", "hvorfor tar han ikke intiativ??". Dette kan medføre at det blir større avstand mellom gutten og jenta. At jenta bare stikker tilslutt.

 

- Det er bedre å gå for fort fram , enn å gå for tregt. Går du fort fram skaper det spenning. Går det for tregt blir det kjedelig.

 

- Sex bygger trygghet mellom hverandre

 

- Venter man for lenge kan jenta miste interessen(attraction) til gutten.

 

 

Jeg har som oftes sex på første date. Men er ho jævli fin bruker jeg å vente til nr.2 . For å sette ho på pinebenken. Iallefall date nr.3 er maks vente tid

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Personlig ville jeg ha ventet så lenge som mulig. For det første, blir det veldig mye mer spennende å bli bedre kjent med henne, både på den ene og den andre måten, uten nødvendigvis å ha samleie med henne.

 

For det andre, blir du jo bedre kjent med henne rent personlighetsvis, og det er alltid kjekt.

 

Anbefaler å vente, det er så mye kjekkere når det først skjer :-)

Had sex much? Lest trådene fra alle gutta som har gått i vennefella?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...