Gå til innhold

Fabel 2 eller ikke fabel 2..


Marius_J

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt og ser at mange er litt skuffet, lever ikke opp til 1`ern osv.

Jeg syns spillet ser veldig bra ut, og syns det virker spennende med diverse valg.

Har ikke spilt 1`ern. Men lyst å prøve fabel 2. Er det lett å like? Kan det samenlignes med zelda? eller andre spill?

Kjøpte farcry2, og der var irritasjonsmomentene så stor at det ødela spillet for meg.

Er de like store i fabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klarer ikke å komme meg ut av barndommen/første byen i spillet engang, definitivt ikke et spill for meg.

 

edit: klarer det nok, men det er så fokking kjedelig og ikke noeformeg spill kan det virke som.

 

Så du orket ikke tutorialen en gang? Imponerende!

 

Spillet er kongebra, veldig mye bedre enn Fable 1, men fortsatt veldig likt på mange måter.

Hvis du liker fantasy og mye frihet, så er det absolutt å anbefale.

Lenke til kommentar

Spilte både Fable 1 og 2, og er fornøyd med Fable 2. Eneste jeg ikke likte med det var hvordan du bruker magi, men har heller ikke spilt en magi bruker, så kan jo være det kun er en vane sak.

 

Om du ikke har prøvd Fable 1, men like action/adventure spill burde du prøve Fable 2. Du trenger heller ikke å ha spilt Fable 1 for å få med deg historien. Spillet er lineært da. Du kan ikke gå hvor du vil fra starten av, men blir nødt til å følge main story en stund før du "låser" opp flere steder.

Lenke til kommentar

Fable 2 er fable 1 med bedre grafikk, en hund og en mere utvasket historie.

Det er veldigt linært og har et ekstremt enkelt kampsystem. (særiøst, trenger man noe annet en lightning?).

Slutten er også idiotisk (om du spør meg).

 

men jeg likte det.

Selv om det egentlig er et slags "the sims" i eventyrvrdenen.

 

Men siden du ikke har spilt eneren anbefaler jeg heller at du laster ned den igjennom live. Fordi toeren er PRIKK LIK enere, bare at de har lagt til en hel del ting som gjør spillet kjedeligere. Pluss at de klarte faktisk å lage en svakere historie enn i eneren, noe som er ganske imponerende i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...