Gå til innhold

CPU'en brant ikke :D


Raider

Anbefalte innlegg

hehe skulle ta i ny strøm forsyning så jeg tok av alle ledningene på pcen inkludert cpu vifta men ikke kjøleribba...etter jeg monterte alt tilbake glemte jeg vist cpu kabelen, altså å feste den på Hk...

jaja jeg fikk meg inn i win XP og spilte cs...i noen min....da skrudde pecen av seg..hmm kjønte ikke en dritt skrydde på igjen....

Gikk inn i biosen der var temepen 77 grader :evil:

Så fikk jeg sjokk å skrudde av pc'en tok av kjøleren og inn med den i kjøleskapet...etter noen min på at med den og cpu vifta :)

Alt funker bra nå :woot:

Flaks ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

77 grader er ingenting med en amd, har en 1200 MHz Thunderbird. Når jeg tidligere bare hadde CPU-vifte, lå den ofte rundt 75 grader, ved krevende spill... Skjønte etterhvert at det ikke var så lurt, og investerte i noen kab. vifter, + ny cpu-vifte, men altså 77 grader klarer amd prosessore fint... verre med sånn intel skit....

Lenke til kommentar
77 grader er ingenting med en amd, har en 1200 MHz Thunderbird. Når jeg tidligere bare hadde CPU-vifte, lå den ofte rundt 75 grader, ved krevende spill... Skjønte etterhvert at det ikke var så lurt, og investerte i noen kab. vifter, + ny cpu-vifte, men altså 77 grader klarer amd prosessore fint... verre med sånn intel skit....

 

Stakkars liten :lol: vet ikke du at intel har innebygd tempføler som stiller ned cpu vist den blir for varm,nytter ikke det slår den seg av,tror du må gå en tur til mamma å få henne til å lese om dette for deg :woot::woot:

Lenke til kommentar

Hehe...hvorfor legge den i kjøleskapet etter at pcen er skrudd av? Cpu'en blir jo bare kaldere etter det uanz, er den ikke svidd allerede da, svir den seg iallefall ikke om du lar den kjøle seg ned i romtemp!

Og det ZubZerO sa om at det kunne blitt fuktig, er skummelt sant. Kondens er kjipe greier å ha på ømfintlig elektronikk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...