Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må være den latterligste argumentasjonen jeg har hørt på en stund. Dersom to forskjellige ting har én ting til felles er konklusjonen at de to tingene er helt like. :!:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

la TF2 idle en uke eller to, så kan du crafte våpen eller hatt selv.

Skrevet

Har bare trøbbel med Tf2! :(

Lastet ned TF2 for 2 dager siden etter at jeg har hatt en pause på ca 7-8 måneder.

Når jeg lastet det ned og fått instalert det skulle jeg finne taki noe servere men fant ingen.

Men fant servere når jeg brukte steam sin server search greie.

Joinet en server men tok veldig lang tid med å loade og når jeg hadde loaded i kanskje 5 min ble jeg kastet ut igjenn. Prøvde dette på ca 3 servere.

Etter at jeg hadde prøvd på disse 3 serverene så fikk jeg bare beskjed om at "server is not responding"

Prøvde igjenn i dag, fant fremdeles ikke servere inne i TF2 men på steam.

Joinet en server og ventet ca 5 min før jeg ble kastet til menyen i TF2 igjenn.

Prøver å starte Tf2 på nytt men da krsjer det og slik skjer det noen ganger før jeg prøver alt på nytt igjenn utne no hell.

Hva svarte er galt og hvordan kan jeg løse det?

Skrevet
Har bare trøbbel med Tf2! :(

Lastet ned TF2 for 2 dager siden etter at jeg har hatt en pause på ca 7-8 måneder.

Når jeg lastet det ned og fått instalert det skulle jeg finne taki noe servere men fant ingen.

Men fant servere når jeg brukte steam sin server search greie.

Joinet en server men tok veldig lang tid med å loade og når jeg hadde loaded i kanskje 5 min ble jeg kastet ut igjenn. Prøvde dette på ca 3 servere.

Etter at jeg hadde prøvd på disse 3 serverene så fikk jeg bare beskjed om at "server is not responding"

Prøvde igjenn i dag, fant fremdeles ikke servere inne i TF2 men på steam.

Joinet en server og ventet ca 5 min før jeg ble kastet til menyen i TF2 igjenn.

Prøver å starte Tf2 på nytt men da krsjer det og slik skjer det noen ganger før jeg prøver alt på nytt igjenn utne no hell.

Hva svarte er galt og hvordan kan jeg løse det?

Høres ut som brannmurproblemer.

Jeg har en egen PC som brannmur/router her, og den begynte å stoppe trafikk fra Steam, antakelig pga unormalt mye trafikk fra visse IPer.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

jeg tok en restore image på win 7 og reinstallerte steam. nå listes ikke tf2 serverne opp. jeg kan nesten garantert si at ingen har sperret noen porter på ruteren. løsning anyone?

LØST: Installer HL2, det har noen nødvendige komponenter for at TF2 serverne skal listes opp in-game.

Endret av Slettet+9871234
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har et problem med tf2. Når jeg går inn på en server husker den aldri loadouten min. Jeg må bytte den på HVER character når jeg skal bruke den. Flere som har dette problemet? Noen som har en løsning?

Skrevet

Det er en bug som har kommet, du kommer inn på servern og har mistet fløere items..så spiller du i noen minutter og så får du de igjen.

Utrolig iriterende når det skjer mensm an spiller, spilte med sniper i går og hadde det skjoldet på ryggen. Plutselig hadde jeg maskinpistolen istedenfor :!:

• Liker 1
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Heldig dere, jeg får bare "Steam has lost connection to server".

Det vil si at jeg ikke kan bytte loadout når jeg vil, å må forlate serveren.

Skrevet

En spade er fortsatt en spade. Det er fortsatt noe man må jobbe for å få til. Blir som å diskutere jordbær og bringebær. Det er bær begge to...

Nope, verken Bringebær eller jordbær er bær :tease:

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...