Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får altid connection lost greia i rødt oppe i høyre hjørnet når jeg logger på. Men bytter jeg server en 2-3 ganger så slutter det til jeg skal bytte server igjen :p rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det problemet har eksistert siden 1.6 var på sitt store. Første gang du går inn på noe henger den på "sending client information", andre gang får du connection error (kan skje to ganger), tredje gang fungerer det vanligvis knirkefritt.

Skrevet

Det ser ut til at det gamle achievement-systemet fremdeles fungerer. Har selv fått både Sandman og Sandvich ved milestones og sett at det har skjedd andre spillere også. Aner dog ikke om det også gjelder de nye våpnene.

Skrevet

Har noen en fin server som man kan IDLE på uten å bli afk-kicka eller at det blir bytta map, slik at det ikke blir avbrutt av map-bytte? :)

Skrevet
Har noen en fin server som man kan IDLE på uten å bli afk-kicka eller at det blir bytta map, slik at det ikke blir avbrutt av map-bytte? :)

Om du klarer å connecte til den servern jeg setter opp om natta kan du sikkert komme inn på den.

Skrevet
Om du klarer å connecte til den servern jeg setter opp om natta kan du sikkert komme inn på den.

Ok :) Kan du sende PM med info om server senere? :)

Skrevet

Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen :p

Nydelig :p

Skrevet
Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen :p

Hadde litt problemer med en kommando i natt så servern skifta map uten at jeg ville det. Men dette skal fikses.

Skrevet
Jeg idla i natt. Fikk 4x sandwitch :w00t:

Jaja, da slapp du i hvertfall å lage frokost :)

Hadde litt problemer med en kommando i natt så servern skifta map uten at jeg ville det. Men dette skal fikses.

Flotters :) Så den serveren du setter opp er mao laget for å IDLE mange timer i strekk? :) Nydelig :p

Skrevet

Just presist Zulboom. Alt du trenger å gjøre er å connecte-auto assigne- velge class også gå afk i det antall timer du vil :p Blir ikke boota for AFK'ing der.

Skrevet

Ikke om kommandoen min fungerte nei. Ikke noe mapbytte,ingen score, ingen timer og ingen afk boot. pure win fra mikkel. Skal se om jeg ikke kan få kjørt TF2 på laptoppen. Klarer jeg det setter jeg opp server der og setter den i skapet slik at den står på 24/7 :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...