Gå til innhold

Manchester United vs. Liverpool på Scotsman i Oslo, Lørdag 14.03

Sir Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
92!?! Faen a, hvorfor sa du ikke det når vi var ute sist? Du sa du var født i 90 og jeg syntes du så gammel nok ut. :( Håper ikke du er typen som forteller allt til mor og far, for å si det sånn...

Nei, det er nok ikke aldersgrense før i 21 tida tenker jeg og da er kampen slutt. Den starter klokka 16 blank.

Trodde du visste at jeg var 92 når vi var ute sist jeg Game, beklager om jeg ikke sa det :(

Tilgir du meg?

:D

• 2 uker senere...
Skrevet

Skulle gjerne ha kommet, men det hadde kun vært for å kicke ass'n til Game og Points. Desverre orker jeg ikke å betale penger for turen, for så å bli kastet ut/anmeldt for å ha ødelagt to Manchester United supportere :)

Skrevet

Jeg skal være der sammen med deg jeg :)

Får håpe vi gjør det bra da. Orker ikke heavy diskutering med Pool-supporterne uten hardskyts som NightKeeper, Points, The Game og co ;)

Skrevet
Flotters Geir :D ! Sorry for sen respons, har vært på ferie som vanlig. Skriver deg opp som intressert.

Den er grei. Det er nøyaktig 50% sjanse for at jeg kommer. (jobber annenhver helg)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Dere må ha det gøy gutter, og D'Amico: jeg er med deg og Jotun; blir vanskelig uten Game, Night og Points ja men vi får det til. :)

Endret av tc47
Skrevet

Ja da, jeg vet om en pub der mindreårige kommer inn. Så alle som befinner seg i Sandnes/Stavanger den 14. mars må bare stikke innom. Gode fasiliteter med flere TV'er og projektorer. Det er til og med en kebabsjappe 10 meter unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...