Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem skal jeg velge? Jentedillemma..


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Heisann.. Har bruker her, men vil ikke poste med den i frykt for og drite meg ut..

Har noe på gang med to jenter, den ene av dem har jeg prata med i 2 år eller noe, mens den andre i en uke eller to..

Hun første, som jeg har prata med i noen år, er to år yngre enn meg. Usikker på om hun liker meg eller ikke, men kan virke sånn..

Hun andre har jeg gått på skole med snart ett halvt år, men har ikke prata før for to uker siden. Har likt hun helt siden jeg så henne for første gang, og disse ukene vi har prata sammen har fått meg til og like hun enda bedre. Tenker på henne hele tiden.. Problemet her er at hun er sammen med en anna. Mèn, virker ikke som det er så spessielt mellom dem.. De møtes stort sett aldri.. Han går også på samme skole, men i friminuttene henger hun med meg og andre, og har ca aldri sett hun lamme typen.. Hun har gjort det klart at hun liker meg, og vi har prata masse sammen om litt av hvert.. Vi stoler 100% på hverandre, og kan fortelle hverandre ting man ikke ville fortalt andre..

Spørsmålet mitt er om jeg skal glemme hun, eller vente på at hun en dag blir singel igjen? Har på følelsen av at forholdet dems ikke blir og vare lenge, men mulig jeg tar feil.. Skal jeg glemme hun, og satse på hu andre, eller chille og vente? Er ikke sikker på om noen av dem vil ha meg, men hvis jeg kan tro på dem, liker begge meg.. Såå, hva skal jeg gjøre? Personlig må jeg si jeg liker jente2 best, men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Skjønner ikke at det er dilemma!

 

Du liker jente2 best, men vurderer jente1 fordi hun er ledig? Virker temmelig desp sier jeg.

 

Nå støter jeg kanskje mange, men FUCK typen til jente2, og gå for henne om det er hun du liker best. heiaheia

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Haha :p

Skjønner ikke dillemmaet helt nei? :p

Har holdt på med jente1 lengst, og liker hun godt hun også.. :)

Men er liksom noe spessielt med jente2.. Virker ikke som hun har type når vi snakker sammen osv, så på en måte driter jeg i typen..

Lenke til kommentar
Heisann.. Har bruker her, men vil ikke poste med den i frykt for og drite meg ut..

Har noe på gang med to jenter, den ene av dem har jeg prata med i 2 år eller noe, mens den andre i en uke eller to..

Hun første, som jeg har prata med i noen år, er to år yngre enn meg. Usikker på om hun liker meg eller ikke, men kan virke sånn..

Hun andre har jeg gått på skole med snart ett halvt år, men har ikke prata før for to uker siden. Har likt hun helt siden jeg så henne for første gang, og disse ukene vi har prata sammen har fått meg til og like hun enda bedre. Tenker på henne hele tiden.. Problemet her er at hun er sammen med en anna. Mèn, virker ikke som det er så spessielt mellom dem.. De møtes stort sett aldri.. Han går også på samme skole, men i friminuttene henger hun med meg og andre, og har ca aldri sett hun lamme typen.. Hun har gjort det klart at hun liker meg, og vi har prata masse sammen om litt av hvert.. Vi stoler 100% på hverandre, og kan fortelle hverandre ting man ikke ville fortalt andre..

Spørsmålet mitt er om jeg skal glemme hun, eller vente på at hun en dag blir singel igjen? Har på følelsen av at forholdet dems ikke blir og vare lenge, men mulig jeg tar feil.. Skal jeg glemme hun, og satse på hu andre, eller chille og vente? Er ikke sikker på om noen av dem vil ha meg, men hvis jeg kan tro på dem, liker begge meg.. Såå, hva skal jeg gjøre? Personlig må jeg si jeg liker jente2 best, men..

Ligg med så mange du kan så lenge du kan. Livet tar slutt før du vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Haha, mange "bra" svar her :!:

Har skjedd litt nytt her.. Har bestemt meg og gå for gull, altså jente 2.

Mèn, forholdet til hun og typen har sett ut til og ha tatt seg opp litt.. Hun var på besøk hos han her om dagen (faen så irritert og sjalu jeg ble! lot ikke dette komme frem, dog)

og i morgen, skal han komme til hun.. Ble ordentlig deppa når hun fortalte det nå for en liten stund siden.. Jeg blir fort sjalu.

Hun har sagt jeg er sjarmerende og morsom, og at hun liker meg.. Mèn, tror jeg har havna i "vennefella".. Har prøvd og fått det godt frem at jeg liker hun, og syntes det er noe dritt at hun har type.. Men vet ikke hvordan jeg skal få dette ordentlig frem! Vil ikke si det rett ut, i frykt for og miste hun totalt. Som venn, mener jeg da..

Du som sier det ikke er mitt problem om hun skifter skaft/er utro, så er det jo egentlig ikke det.. Men hvordan gå frem!? Ser ikke ut som vi kommer noen vei.. :(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Nå er jeg drittlei og har lyst og gi opp alt..

Liker helt klart jente 2 best, men foholdet mellom hun og typen har tatt seg kraftig opp.

Han er ofte på besøk, og overnatter ofte. Jeg blir frustert, deprimert og vet ikke hva jeg skal gjøre..

 

Liker jenta utrolig godt, men har lyst og glemme hun pga. typen. Har lyst og vente til hun blir singel igjen, men kan jo ta alt fra uker til år. Kan ikke vente i all evighet.. :/

Og hun kommer aldri til og gjøre det slutt med han, til fordel for meg. Såå vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.. :(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Jeg kan trenge noen gode ord nå! Àla "Ikke gi opp, stå på:D"

Noen andre som har vært i samme situasjon? Vet ikke hva jeg skal gjøre, er håpløst forelska, men hun er opptatt!

Lenke til kommentar

Er dette her et dillemma i det hele tatt? :dontgetit: Det eneste eg leser er at du liker to jenter uten at du vet at de liker deg. So what om du snakker med de, trenger ikke å bety noe mer enn talk buddies i deres øyner.

 

Hadde det vært at du holder på med begge dvs at du går ut med de er praktisk talt kjærester og du har problemer med å finne ut hvilken du skal satse på, ja da hadde det vært et dilemma.

Lenke til kommentar
Har prøvd og fått det godt frem at jeg liker hun, og syntes det er noe dritt at hun har type.. Men vet ikke hvordan jeg skal få dette ordentlig frem! Vil ikke si det rett ut, i frykt for og miste hun totalt.
Never do that again!

* Aldri fortell om følelser, vis dem

* Aldri snakk dritt om jentas venninner, familie, exer eller type.

* Du skal ikke trenge noe behov for å klage, du vet hun vil ha deg

 

Snakker jenta negativt om typen til deg?

 

 

Nå er jeg drittlei og har lyst og gi opp alt..

Liker helt klart jente 2 best, men foholdet mellom hun og typen har tatt seg kraftig opp.

Han er ofte på besøk, og overnatter ofte. Jeg blir frustert, deprimert og vet ikke hva jeg skal gjøre..

 

Liker jenta utrolig godt, men har lyst og glemme hun pga. typen. Har lyst og vente til hun blir singel igjen, men kan jo ta alt fra uker til år. Kan ikke vente i all evighet.. :/

Og hun kommer aldri til og gjøre det slutt med han, til fordel for meg. Såå vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.. :(

Lat som ingenting. Fortsett å trigge følelsene hennes. Det er naturlig at forholdet dems har trappa opp. Gutten har skjønt at han har en konkurrent og viser dermed mer interesse for jenta for at ho ikke skal hoppe over til deg. Eventuellt kan du prøve og trekk deg litt tilbake fra dem en stund, og vent på at det dabber av igjen. Lover deg at jenta blir usikker om det dabber nok en gang. I mellomtiden kan du flørte villt med jente 1 og se om du får mer lyst på henne :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Er dette her et dillemma i det hele tatt? :dontgetit: Det eneste eg leser er at du liker to jenter uten at du vet at de liker deg. So what om du snakker med de, trenger ikke å bety noe mer enn talk buddies i deres øyner.

 

Hadde det vært at du holder på med begge dvs at du går ut med de er praktisk talt kjærester og du har problemer med å finne ut hvilken du skal satse på, ja da hadde det vært et dilemma.

Nei er ikke noe dillemma lenger.. Har bestemt meg for hvem jeg vil ha.

Var ett dillemma i starten, når jeg ikke viste hvem av dem jeg skal prøve meg på.

 

Har prøvd og fått det godt frem at jeg liker hun, og syntes det er noe dritt at hun har type.. Men vet ikke hvordan jeg skal få dette ordentlig frem! Vil ikke si det rett ut, i frykt for og miste hun totalt.
Never do that again!

* Aldri fortell om følelser, vis dem

* Aldri snakk dritt om jentas venninner, familie, exer eller type.

* Du skal ikke trenge noe behov for å klage, du vet hun vil ha deg

 

Snakker jenta negativt om typen til deg?

 

 

Nå er jeg drittlei og har lyst og gi opp alt..

Liker helt klart jente 2 best, men foholdet mellom hun og typen har tatt seg kraftig opp.

Han er ofte på besøk, og overnatter ofte. Jeg blir frustert, deprimert og vet ikke hva jeg skal gjøre..

 

Liker jenta utrolig godt, men har lyst og glemme hun pga. typen. Har lyst og vente til hun blir singel igjen, men kan jo ta alt fra uker til år. Kan ikke vente i all evighet.. :/

Og hun kommer aldri til og gjøre det slutt med han, til fordel for meg. Såå vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.. :(

Lat som ingenting. Fortsett å trigge følelsene hennes. Det er naturlig at forholdet dems har trappa opp. Gutten har skjønt at han har en konkurrent og viser dermed mer interesse for jenta for at ho ikke skal hoppe over til deg. Eventuellt kan du prøve og trekk deg litt tilbake fra dem en stund, og vent på at det dabber av igjen. Lover deg at jenta blir usikker om det dabber nok en gang. I mellomtiden kan du flørte villt med jente 1 og se om du får mer lyst på henne :)

Haha, takk for gode råd :p

Har ikke fortalt egentlig om følelsene mine, har bare vist dem veldig godt.

Har ikke snakka dritt om typen, har gjort det klart at jeg ønsker dem alt godt.. ;)

Hva mener du med det siste spørsmålet?

Nei hun har ikke snakka negativt om typen, men heller aldri snakka positivt om han.

Ikke for og være innbilsk eller noe, men vi si jeg er bedre enn han på alle måter. Han er liksom en lasaron. Går kledd i stygge gamle slitte klær, ordner seg aldri på håret osv.

Jeg og henta har så mye mer til felles enn hun og han har. Jeg er mer typen som dusjer hver dag, ordner meg på håret, går ordentlig kledd, og det er jenta også. Jeg skjønner ikke hva hun ser i han, for hun fortjener så mye bedre!

 

Vet ikke om det er pga meg forholdet har trappa opp, tror egentlig ikke det. Klarer ikke trekke meg tilbake, tenker ikke på annet enn hun om dagene! Klarer heller ikke flørte med jente 1.. :/

 

Takk for masse gode råd og hjelp :)

Lenke til kommentar

Spill på "nå er vi uskikkelige" kortet mann, begyn smått med å leie hender elns, noe som kan gå for å ikke være kjæresteting men dere begge egentlig vet er det, og siden hun er i et forhold så er det liksom litt galt og det liker hun, om du ikke gjør noe stort av det på en overbevisende måte.

 

Og hvorfor bare velge en? Få deg jente1 som fb og jente2 som kjæreste.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Skal prøve, men vet ikke om jeg tør :p

Liksom.. Kanskje jeg har missforstått, og hun bare vil ha meg som en god venn?

Kanskje hun mener at hun liker meg, men er opptatt? Jeg blir så forvirra, noen ganger virker det som om hun liker meg skikkelig godt, sender melding og ber meg møte hun for og kun prate, mens andre ganger er hun skikkelig care.. :/

Takk for tips og råd.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

I dag har jeg tatt det helt rolig. Har slutta og virke så desperat, og ikke send noen meldinger. I starten var hun stille, men etterhvert begynte hun og sende meg meldinger. Jeg svarte, men gidda ikke mase noe mer.

Er dette lurt, eller bør jeg fortsette som jeg gjorde før, og sende meldinger ganske ofte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...