sungam Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Jeg har den Engelske versonen (fikk den med når vi kjøte data`n), men ser nå at jeg kunne trenge Norsk rette program i Word. Har ikke trengt det hjemme før nå, har altid skrevet alt på skolen. Er det mulig å få det eller må jeg kjøpe den Norske Office pakk også da? Skal siit en del hjemme å skrive, og som dyslektiker kunne det vært greitt å ha den. Gjore nok en stor feil når jeg ikke ba om det..
vidarkri Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Det kan jo være at den er lagt inn fra butikken. Hvis du gjør følgende: Klikk på Start->Programmer->Microsoft Office Tools->Microsoft Office Language Settings->Enabled Languages Sjekk om Norwegian (Bokmal) ligger i boksen til høyre. Under "User Interface"(fanen til venstre) så kan man velge Norwegian på "Display menus an dialog boxes in" og "Display Help in". Hvis du ikke får satt det til norsk her så må du ha "Language" cd'n.
ddrojoa Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 En gang i tiden hadde jeg samme problem, engelsk O2K uten norsk ordbok. Jeg tok den enkle veien og lånte en norsk versjon, hvor jeg installerte KUN den norske ordboken. Dette fungerte faktisk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå