Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Gjest usikre meg
At han ikke tar hint burde du vite allerede, for det har vi sagt mange ganger nå . :-) Han kommer ikke til å ta noen hint, og han kommer heller ikke til å ta noe initiativ før han er 100% sikker. Noe han ikke blir før du kryper opp i armene hans og prøver å kysse ham osv.

 

Ja, jenter kan også gå i vennefella, men det er mye mindre vanlig og tar mye lengre tid osv. Hvis ting tar alt for lang tid, så vil følelser desverre(i denne situasjonen) dabbe av etterhvert. Derfor må du være litt tøff nå og ta noen sjanser! Ikke la dette gå fra deg uten å virkelig ha prøvd, det kommer du nok til å angre på.

 

Kom igjen nå, ta en sjanse neste gang du ser ham. Kos med ham mens dere ser på film, sett deg på fanget hans, ta på ham og prøv å kysse ham. Om han ikke dytter deg unna så betyr det at han har lyst. :-)

 

Lykke til, og husk at å hinte til en usikker gutt er å kaste bort tid. Han vil ikke forstå det uansett hvor tydelig du tror du er. ;-)

 

Ja, jeg vet det jo ;) Blir bare litt frustrert noen ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sendte han en melding på mandag, og da skrev at han vi kunne snakkes i morgen (i går). Så jeg var hos han en liten tur i går, og vi satt og prata litt. Han er så utrolig hyggelig å snakke med, jeg kunne sittet å prate med han i flere timer og dager, det er jeg sikker på :)

 

Jeg begynner å forstå hva dere mener med at gutter ikke er så god til å ta hint, eller så kan det hende at det er jeg som er vanskelig å lese. Han sa f.eks. i går at han ikke skjønte hvordan jeg turte å kaste ting på ruta hans (jeg pleide å gjøre det, for da kom han ut). Det var noen han aldri hadde turt å gjøre, og da svarte jeg bare: "jeg ikke klarte å la være"

Ergo: "jeg klarte ikke å la være" = jeg ville se deg = jeg liker deg veldig godt

Men han viste ingen tegn til at han skjønte hva jeg mente... Jeg sa flere lignende ting, bare for å teste han på en måte, men det virket ikke som at det fikk han til å føle at han er noe spesielt for meg.

 

Jeg ga han en klem før jeg dro. Han tar fortsatt ikke noe initiativ i det hele tatt. Er dere sikker på at det jeg syns om han, er gjensidig? :dontgetit: Jeg kjenner jeg begynner å bli litt stressa, merker det når jeg skriver her også. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke gjør noe, hvis han har lyst. Jeg føler meg litt dum når jeg driver og gir han klemmer, men ikke får noe respons hvis dere skjønner. Nå føler jeg meg litt slem når jeg skriver dette, men han vet ikke helt hvordan man skal gi en klem heller, han bare stikker hodet sitt usikkert frem... Det er nusselig altså, men det får meg til å føle meg dum. Veldig rart ;)

 

Han spurte meg i går om vi skulle se film en dag da, så han vil jo han kontakt virker det som :) og det har skjedd noe med hybelen hans, sånn at han må flytte til et annet sted like ved, så han sa at jeg måtte komme å ringe på der også.

 

Beklager for rotete og merkelig innlegg, men jeg er bare litt frustrert i dag.

Er sikker på at han føler gjensidige følelser ja. :) Han gjør ikke noe rett og slett pga usikkerheten sin. Han er en sjenert, og ikke minst en real og skikkelig kar, så han er redd for å gjøre noe som helst som han tror du kan reagere feil på. Siden du heller ikke viser mye initiativ vet han ikke om du føler noe mer enn vennefølelser. Så han sitter nok helt sikkert ved siden av deg og har kjempelyst til å ta hånden din, eller gi deg et kyss. Men han er så usikker, og livredd for avslag at han ikke tør med fare for at du skal bli sint eller noe.

Klemmer er hyggelig, men ikke nok i lengden. Venner klemmer også hverandre, så det er ikke et tydelig nok tegn til at han skal begynne å ta initiativ.

 

Det lengste han tør å strekke seg, er å spørre om dere skal finne på noe. Noe som for en sjenert gutt kan være et kjempesteg. :)

Så som jeg har sagt før, og jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig for deg, så må du bare ta mere intiativ. Hoppe ut av sikkerhets-boblen din, og ta sjangser. Gi han mer enn bare klemmer, og gå for kysset du har så sinnsykt lyst på! :) Alt du trenger å gjøre er å ta det kysset både du og han har lyst på, så skal du nok se at han kommer til å åpne seg og ta mere initiativ. :)

 

Lykke til! Vi venter i spenning :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Smurstafa:

 

Jeg er helt enig med deg, men det er ikke så lett å gjøre alt på egenhånd. Plutselig blir jeg kjempe usikker på han, og jeg forstår at han er usikker også for jeg har enda ikke gitt et tegn som det ikke går an å misforstå som f.eks. et kyss. Men jeg gjør mitt beste altså :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror du gjør ditt beste, og jeg veit at det ikke er lett. :D Var selv den sjenerte gutten for en stund siden, og turte ikke ta sjangsen på noe som helst i pur redsel for å få en negativ tilbakemelding.

Det tok meg mange mnd før jeg turte å gå etter kysset både jeg og henne hadde hatt lyst på siden dag 1.. Og når jeg ser tilbake på den tiden, så ga hun meg hele tiden hint som hun trudde nådde frem, men som jeg gikk helt glipp av.

 

Du har absolutt ingenting å være redd for. :) Vi heier på dere! :D

Lenke til kommentar

Han har nok lite erfaring med jenter og vet ikke hvordan signal skal tolkes. Han er nok veldig usikker også, og tør ikke tolke hintene dine som det de er ment som. Synes synd på deg som må gjøre nærmest alt, det kan bli kjedelig og du selv blir jo usikker. Men du får bare kjøre på. Når du ser film med han neste gang kan du holde han i hånden, eller stryke han på hånden. Og når du skal gå kan du gå for enten et kyss på kinnet som er veldig uskyldig, eller på truten.

Lenke til kommentar
Jeg har møtt en gutt, og vi prater veldig bra sammen, men jeg tror han egentlig er veldig sjenert. Jeg har aldri sett han prate med noen andre jenter enn meg faktisk. Vi går på samme skole. I går så spurte jeg om han ville være med å gå tur, og det ville han, og vi drøyde det sånn ekstra lenge før vi sa ha det til hverandre. Vi har også gjort andre ting sammen, som både han og jeg har tatt initiativ til.

 

Dere sjenerte gutter, hvordan oppfører dere dere hvis dere er litt interessert i en jente? :) Han er veldig ordentlig av seg, en skikkelig snill gutt, så han prøver ikke på noe kropsskontakt, men hvis jeg kommer borti han og sier unnskyld, så begynner han bare å smile. Han er 22 år.

 

Det virker liksom som at han liker meg litt, men samtidig så virker det som at han ikke gjør det. Fins det gutter som overhodet ikke bryr seg om jenter selv om de er heterofile? Dere gutter er så vanskelig altså. Hehe.

 

Jeg tror han er usikker. Mest av alt er han redd for at du ikke føler helt det samme som han. Han er redd for å ta det første skrittet fordi han kan bli skuffet hvis du sier nei (og han vet jo ikke hva du vil si).

 

Dette med kroppskontakt er en følge av usikkerheten. Tenk deg hvordan du ville reagert dersom en gutt du ikke interesserte deg for begynte å bli intim? Du ville på en eller annen måte trukket deg unna. Og tenk så pinlig det ville vært. Den risikoen kan ikke han ta.

 

Du må nok pushe på hvis du er interessert. Gutten er ikke dum eller slem på noen måte, han er bare litt usikker. Dette kan han ikke noe for. Det er omgivelsene hans som har formet han.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar
Smurstafa:

 

Jeg er helt enig med deg, men det er ikke så lett å gjøre alt på egenhånd. Plutselig blir jeg kjempe usikker på han, og jeg forstår at han er usikker også for jeg har enda ikke gitt et tegn som det ikke går an å misforstå som f.eks. et kyss. Men jeg gjør mitt beste altså :)

 

Den nyeste analysen min av deg er at du prøver å finne en situasjon eller teknikk som gjør at han skal ta hintet om han er interessert, men ikke tenke over det du gjør om han ikke er det.

 

Det tviler jeg sterkt på at funker her i denne saken. Gå for kysset. Enten må han avslå deg, eller så er det gjensidige følelser. Du må legge hjertet ditt foran domstolen. Så lett er det. Jeg begynner å bli lei av denne tråden nå, 6 sider med 50 innlegg/side, og du har ikke kommet noen vei.

 

Banke på vinduene og klemme/klappe på skuldra gjør jeg til og med med kompiser. Greit, har blitt noen kyss også, men du tar poenget. Kyss han før helgen er omme. Og tro meg, du vil ikke angre uansett hva utfallet er.

 

Gro noen metaforiske baller. Djiizes!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg svarer selv om jeg er jente, jeg. :p

Jeg vet hvordan det er å prøve og innlede et forhold med gutter som er sjenerte, jeg er heller ikke så modig, men det som alltid har hjulpet meg er og gasse på. Kyss ham. Og ikke tenk på situasjonen du er i, som nevnt over det finnes sjeldent det perfekte kyss. (Det kan lønne seg og unngå et sted med publikum, doe.) Gjør du ikke noe nå så kommer dere til og forbli i vennefasen. Det er ikke noe og bekymre seg for, jeg er ganske så sikker på at han liker deg.

Jeg gleder meg til og lese den lykkelige slutten (Vist du vil dele den da ;) )

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Som noen skriver her, så skjønner jeg at denne tråden er kjedelig siden det ikke skjer så mye, men det er frivillig å lese ;) Han var hos meg i går, han spurte selv faktisk om han kunne komme. Også hadde han med seg en appelsin til meg, sikkert fordi jeg har sagt til han at jeg er veldig glad i appelsiner. Veldig snillt i alle fall :) I går så hadde jeg tenkt til å gå for det kysset, men etter at han hadde vært hos meg i litt over 1 time, så ringte kameraten hans. Han hadde skjært seg veldig på en kniv, så xxxx måtte kjøre han til legevakta. Det ble litt stress, og han snakket med kameraten i telefonen på vei ut døra, så da ble det veldig unaturlig å kysse han...

 

Det var dumt det ble sånn i går, men jeg ser han vel enten i dag eller i morgen, så da får jeg prøve igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke denne tråden er kjedelig :D

Har selv vært sjenert gutt en gang, så vet veldig godt hvor vanskelig det kan være å ta det avgjørende skrittet :p

 

Appelsinen var et fantastisk trekk fra hans del! :D Det viser at han tenkte på deg og de tingene dere har snakket om, selv om han ikke var i nærheten av deg. Og i tillegg handlet på de tankene. Og det er ikke noe man gjør for hvem som helst ;)

Synd at gårsdagen endte som den gjorde, men sjangsen kommer nok igjen.

 

Veldig modig og bra gjort av deg å ha bestemt deg for å gå for kysset, og jeg gleder meg virkelig til å få høre om resultatet! :D

 

GO GET HIM! :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Jeg syns ikke denne tråden er kjedelig :D

Har selv vært sjenert gutt en gang, så vet veldig godt hvor vanskelig det kan være å ta det avgjørende skrittet :p

 

Appelsinen var et fantastisk trekk fra hans del! :D Det viser at han tenkte på deg og de tingene dere har snakket om, selv om han ikke var i nærheten av deg. Og i tillegg handlet på de tankene. Og det er ikke noe man gjør for hvem som helst ;)

Synd at gårsdagen endte som den gjorde, men sjangsen kommer nok igjen.

 

Veldig modig og bra gjort av deg å ha bestemt deg for å gå for kysset, og jeg gleder meg virkelig til å få høre om resultatet! :D

 

GO GET HIM! :D

 

Hehe, bra det er en som liker tråden da ;) Det med appelsinen var utrolig søtt, og han sa noe som "dette er noe jeg egentlig aldri gjør" etter han spurte om jeg ville ha den. Men ja, sjansen kommer igjen, gleder meg jeg også og takk for svar ;)

Lenke til kommentar

Vi er i hvert fall to som liker tråden. ;)

Jeg tenker akkurat det samme som Smurstafa, men han kommer meg liksom i forkjøpet med svarene - noe som i og for seg er greit, for han formulerer seg bedre enn jeg sannsynligvis hadde gjort. :p

Gleder meg til å se hvordan dette går, jeg har troen på at det går veldig bra. Lykke til! :D

 

Edit: Leif.

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Jeg har møtt en gutt, og vi prater veldig bra sammen, men jeg tror han egentlig er veldig sjenert. Jeg har aldri sett han prate med noen andre jenter enn meg faktisk. Vi går på samme skole. I går så spurte jeg om han ville være med å gå tur, og det ville han, og vi drøyde det sånn ekstra lenge før vi sa ha det til hverandre. Vi har også gjort andre ting sammen, som både han og jeg har tatt initiativ til.

 

Dere sjenerte gutter, hvordan oppfører dere dere hvis dere er litt interessert i en jente? :) Han er veldig ordentlig av seg, en skikkelig snill gutt, så han prøver ikke på noe kropsskontakt, men hvis jeg kommer borti han og sier unnskyld, så begynner han bare å smile. Han er 22 år.

 

Det virker liksom som at han liker meg litt, men samtidig så virker det som at han ikke gjør det. Fins det gutter som overhodet ikke bryr seg om jenter selv om de er heterofile? Dere gutter er så vanskelig altså. Hehe.

 

Jeg tror han liker deg. Jeg oppfører meg nok akkurat det samme som han.

Kan hende at han vill bare være en venn. Men mest sansynlig ikke.

 

Skulle ønske jeg møtte en dame som deg. :cry:

 

Edit: Ja nå har jeg lest litt. Ser ut som at det ordner seg! Grattis!

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...