Gå til innhold

Anmeldelse: Crash: Mind over Mutant (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæ, synd de ikke klarer å levere noe bedre. Hadde gledet meg til Crash Bandicoot som jeg opp gjennom tidene har hatt det mye gøy sammen med.

Skrevet

God annmeldelse daniel/42 :D

Er helt enig med dere andre om at serien virkelig har mistet seg etter at naughty dog gav seg med serien.

I disse dager, med mange gode spill, tror jeg nok jeg styrer unna dette. Sikkert et morsomt spill for de små :roll:

Skrevet

Ahh som jeg fikk lyst å spille det første crashspillet nå :D

lojal fan på playstation, men huff; klarer de ikke bedre? og utseende til crash så jo helt ødelagt ut.

Skrevet

disse spillene kan du ikke klare å gjøre bedre en de første, å prøve å laga crash spill som et moderne spill med mange muligheter er bare en latterlig tanke. crash skal være platform og morsomt:)

fikk også veldig lyst til å spille crash nå:p noen som vet om noe pc versjon?:)

Skrevet
Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3.

de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P

men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;)

Skrevet
Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3.

de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P

men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;)

Det kan antakelig emuleres på PC.

AtW

Skrevet (endret)

Det kan antakelig emuleres på PC.

AtW

det kan antakelig bekreftes at det er mulig å spille crash 1-3 på pc gjennom emulator, da jeg har gjort dette sjøl tidligere.

Bjørn

Endret av dabear
Skrevet

Ikke spillt siden playstation1, hadde ikke minnebrikke sto på pause i flere mnd. :love:

Kanskje jeg skal bevare de gode minnene og ikke spille det igjen.

Skrevet

AtW

det kan antakelig bekreftes at det er mulig å spille crash 1-3 på pc gjennom emulator, da jeg har gjort dette sjøl tidligere.

Bjørn

hvor kan jeg få tak i de?:)

Skrevet

Få tilbake Naughtydog som utvilker av Crash Bandicoot, og spillet vil helt sikkert ta seg opp! Sierra kjører serien ned i grusen, og tar bort det som faktisk var sjarmerende med Crash serien. Crash ligner ikke på seg selv engang. Og forresten, har naughtydog kommet med noen spill i det siste? Jak and Daxter var også moro, ihvertfall det første som kom til ps2.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...