Gå til innhold

Heinz eller Idun?


Joananas

Idun og Heinz  

223 stemmer

  1. 1. Hvilken ketchup foretrekker du?

    • Heinz
      123
    • Idun
      96
    • Annen
      4


Anbefalte innlegg

Etter mange alvorlige debatteringer med venner og bekjente har jeg kommet fram til at dette er en vanlig problemstilling. Tenkte derfor jeg skulle spørre alle dere på Diskusjon hva dere mener: HEINZ eller IDUN?

Kom gjerne med begrunnelser!

 

 

Personlig velger jeg Heinz ettersom jeg liker smaken bedre og at det er den originale ketchupen. Jeg mener Idun kun er en kjip norsk kopi av noe brilliant!

 

 

117939.jpg

heinz-large.jpg

Endret av joananas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv liker jeg best Heinz da den er rikest på smak. Den inneholder dessuten mer naturlige stoffer og mindre sukker enn Idun sin. Den kan være litt tyntflytende av og til, i forhold til Idun sin som er tykk. Men pleier ikke å være så tynn i konsistensen at det er plagsomt. Flaskene til Heinz er gjennomsiktige, hvilket betyr at det er lettere å bedømme hvor mye ketchup som er igjen. Det er dessuten et større flateområde på toppen av Heinz-flaskene slik at den står stødigere opp ned.

Lenke til kommentar
Selv liker jeg best Heinz da den er rikest på smak. Den inneholder dessuten mer naturlige stoffer og mindre sukker enn Idun sin. Den kan være litt tyntflytende av og til, i forhold til Idun sin som er tykk. Men pleier ikke å være så tynn i konsistensen at det er plagsomt. Flaskene til Heinz er gjennomsiktige, hvilket betyr at det er lettere å bedømme hvor mye ketchup som er igjen. Det er dessuten et større flateområde på toppen av Heinz-flaskene slik at den står stødigere opp ned.

Enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...