Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg pedofil?


Gjest Guest_Peder_*

Anbefalte innlegg

(...)spesielt om du vet at de er under den sexuelle lavalder.

Så, nei. Dette som Stan Marsh beskriver, er ikke helt det samme. Men det er fortsatt ulovlig. Det at han ikke visste at hun var 14, fordi hun hadde sagt hun var 18, hjelper ikke.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Bare ikke gjør det. Du er nestne 30 år gammel...

Det er helt greit om du liker jenter som er 18++, men 14-15 er du seriøs ?

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Bør ikke ha sex med jenter under 16 år, siden det er straffbart for deg, bør spørre om leg hvis du er i tvil. Om du ser på sexy jenter som er i puberteten er det helt greit, står ikke alderlapper på de akkurat

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616

Så du mener absolutt at fantasien er begrenset til det du ønsker, Gladjenta? Isåfall, bestemmer trådstarter selv over hva han ønsker? Jeg kan ikke utelukke at trådstarter er helt uskyldig i å ha følelser rettet mot yngre mennesker; det må da helt klart være mer konstruktivt å finne ut hvorfor for så å gjøre et holdningsskifte(om det er nødvendig), enn å gjemme seg bak påstander som: "Dette er sykt!"

 

Ja trådstarter bestemmer til en viss grad hva han fantaserer om. Og hadde jeg vært han hadde jeg bevisst prøvd å fantasere om noe annet enn 14 årige jenter..

 

Og ja det er sykt å fortsette å fantasere når du vet det er ulovlig og kanskje fristelsen blir for stor til å begå overgrep.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616

Så kan han skamme seg en del over å tenke tankene,

 

Hvorfor skal han det?

 

For det er skammelig å sprute til tanken av 14 årige jenter når du selv er 30.. kanskje derfor?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616

Jeg var på bygdefest for en stund siden. Ble full, kom i kontakt med ei søt jente. Vi snakket og hygget oss, og etterhvert utviklet deg seg til å bli roting.

Jeg våknet neste dag med denne jenten i armkroken min i min egen seng, dro henne med hjem visst. Til mitt store sjokk, nevner hun nå at hun bare er 14 år!! Jeg er selv 24. Fikk sjokk! Hun sa dagen før at hun var 18, og man skulle ikke tro noe annet, da hun tydeligvis var veldig moden. Men uansett, er jeg nå hebefil forde? Hun kom inn på denne festen der det også var 18 års grense..

Nei selvsagt er du ikke det. Hebefil blir du om du kun utelukkende tenner på pubertale jentunger. Noen ser jo svært voksen ut, og du hadde vel ikke dratt henne hjem om du visste hun var 14?

 

TS her VET jo at de er 14, ALLIKAVEL fantaserer han om sex med dem, noe som er langt over streken mener jeg da..

Lenke til kommentar

EN av grunnene til at enkelte finner unge tenåringer attraktive er at unge mennesker oppleves mer åpne og ærlige, og respekterer de som er noe eldre.

 

Det kan skyldes manglende selvfølelse når det kommer til seksualitet, eller manglende (positiv) sosial omgang med jevnaldrene av motsatt kjønn.

Eller det kan være naturlig preferanse -- noe som er vanligere hvis du har en ung mor.

(Alderspreferanse av seksualpartnere er til en viss grad avhengig av ens egne foreldre sin alder.)

 

Det eneste som er UNATURLIG av alle seksualiteter er å ikke ha NOEN seksuell preferanse; aseksualitet.

 

Men jeg tenker meg umiddelbart at trådstarter er blyg?

Lenke til kommentar

fin en som ser ut som hun er 15 men er 18 eller noe.. GG?

 

Herre jesus. Jeg bare MÅ nevne det... jeg jobbet med en slik jente, og plutselig en dag så sa hun at hun hadde tatt lappen, og jeg hadde ikke brydd meg noe med henne fordi jeg trodde hun var 15-16...

Flatbrystet, lav, mørkhåret, slank.

 

...

...

...

Det er absolutt mange slike mennesker i omgang, for jeg har lært meg at jeg har arbeidet med minst tre som ser ut som de er 15 men som er 18.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...