Gå til innhold

Kjøpe ny mobil nå eller vente til det kommer noe som er bedre ?


Plast

Anbefalte innlegg

Hei Går rundt og tenker på å kjøpe meg en ny mobil telefon.Ønsker at den skall ha følgende spesifikasjoner..

 

 

- skyve telefon

- 5 MP Kamera 

- kameralinse beskyttelse

- xenon blits

- Wifi

- Series 60 Symbian

 

Helst nokia.

 

Har kommet fram til 4 aktuelle kandidater men,

Ingen av disse tilfredsstiller kravene mine så lurer på om jeg bør vente med å kjøpe.

Til det kommer en telefon som innfrir kravene mine.

Eller om jeg skall gå for en av disse:

 

NOKIA 6220 : dårlig byggekvalitet, mangler wifi, ellers er den helt OK.

NOKIA N82 : begynner å bli litt gammel, er ikke skyvetlf, små og knotete taster.

NOKIA N85 : denne har egentlig det meste men ikke xenon blits, ganske dyr.

NOKIA N96 : dyreste alternativet, har ikke xenon blits eller linsebeskyttelse.

 

Synes det er dumt å gå til innkjøp av en tlf som egentlig ikke oppfyller kravene mine.

Eller har jeg for høye krav ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N85 er nok det nærmeste du kommer. Det eneste alternativet jeg kommer på er N95 8GB, men da mener jeg at N85 er verdt de ekstra hundrelappene. Bedre skjerm (N95v2 har litt større skjerm, men N85 sin er bedre og mindre strømkrevende), det medfølgende 8GB-kortet kan erstattes med 16GB og de kommende 32GB-kortene, med N95v2 er du låst til 8GB, bedre radiomottaker, FM-sender, nyere versjon av operativsystemet, bedre kamera og kanskje viktigst - vesentlig bedre batteritid.

 

N82 holder seg fremdeles bra, og tastene er mye bedre enn de ser ut til. Jeg har i alle fall ikke fått "gitarhud" etter et knapt års bruk. N96 har dårlig batteritid, og som du sier, så mangler den også xenon og linsebeskyttelse, så jeg ville sett bort fra den.

Lenke til kommentar

Vet ærligtalt ikke om jeg vil kjøpe noen av disse mobiltelefonene, synes de føles som billig plastikk alle sammen.

Så jeg begynner virkelig å lure på hva de som jobber hos Nokia egentlig tenker når de kan gi ut noe slikt.

Liker egentlig Nokia godt men, synes de bør skjerpe seg på byggekvaliteten.

Endret av Plast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...