Gå til innhold

Battlefield 2 - Sprekk i plata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lest at hvis man klarer å få ødelagt en cd-plate (for meg: bf2 :( ) Kan man sende mail til EA-Games (sålenge de har laget spilelt), og få tilsendt en ny cd.

Sendte mail til EA Norge i går kveld, og fikk da dette til svar:

Hei!

Vi har dessverre ikke det spillet på lagret lenger, ellers hadde vi byttet det for deg.

Med vennlig hilsen

Sherzad Nader CS Agent

EA-Support:

+47 21 03 33 97

Oppentider: Mån - Fre 13 - 17

Electronic Arts Sweden AB Johanneslundsvägen 2, 19461 Upplands Väsby Sweden Reg. No. 556502-9062

Vær Vennlig svar på denne email - send ikke en ny, Beskriv gjerne problemet så nøye som mulig sånn att vi kan feilsøke mer effektivt, send med gjerne filen dxdiag.txt samt screenshot på ett eventuellt feilmelding. Instruktioner for hvordan man får fram dxdiag.txt-filen finns i spillmanualen.

-----Opprinnelig melding-----

Fra: Håkon Solbjørg [mailto:[email protected]]

Sendt: den 1 december 2008 21:16

Til: Support, Norge

Emne: Serienummer

– Skjul sitert tekst –

Hei!

Jeg kjøpte Battlefield 2 rundt 2006 tror jeg, og har desverre fått en

sprekk som gjør platen uleselig :-(

Håper dere kan sende en ny en til meg :-)

Bare si fra hvis dere trenger mer info..

http://www.eanorge.no/pages.view.asp?id=8936

Jeg fant ikke "Mine Spill" på "Min Konto", så jeg fikk ikke registrert

spillet der... Men håper det holder med disse bildene :-D

-Håkon

Kan jeg kreve at de bestiller spillet til meg? Var ikke min feil at spillet ble ødelagt, det lå fint i coveret, når jeg skulle ta det ut dagen etter elns, var det en sprekk i det. Platen er nå uleselig, den blir ikke oppdaget i Windows....

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

last ned en iso fil av spillet. burde ikke være noe problem da du har serialen, men anyway, platekompaniet selger vel spillet med alle tillegspakkene til 79 kr eller noe sånt.

Skrevet

Har en ISO av spillet, men vil helst ha plata.. :p :p Den ISO fila er på 6GB, siden seeds til Deluxe var j*vlig dårlige, måtte jeg laste ned complete collection, noe som tok mye mer plass både på disk/install.

Gjest Slettet+130498
Skrevet
Takker :) :)

men det originale spørsmålet, kan jeg kreve at de bestiller et og sender til meg? Eller kan jeg kjøpe fra dem for mindre pris, f.eks 50,-?

du kan nok ikke kreve noe av de, men høre om de tar spillet inn igjen, men uansett ville det vel være kjappest å bare kjøpe det selv. her får du orginalle bf2 med alle exp paks til 150kr. siden du har den gamle serialen kan du bare bruke den.

Skrevet
Takker :) :)

men det originale spørsmålet, kan jeg kreve at de bestiller et og sender til meg? Eller kan jeg kjøpe fra dem for mindre pris, f.eks 50,-?

Hvis du har BF2 Special Forces så kan du bruke den plata istedet. Har nettopp lånt bort plata mi til en som ikke fant sin.

Skrevet (endret)

Får å få spille, kan du laste ned et miniimage og mounte det. Den tar bare ca. 5mb plass

Sitter på jobb, så har den ikke tilgjengelig nå, men det går nok å søke den opp.

Tror også den ligger ute som torrent.

Endret av insolvent
Skrevet
Alle jeg kjenner har sprukket BF2 cden sin.. Skjer i den innerste ringen ikke sant?

Min har fungert knirkefritt siden launch for mange år siden, og har ikke sprukket.

Sprekker kommer ikke av seg selv, på samme måte som du ikke ut av det blå får en blåveis.

At EA sender ut slike plater vil jeg si bare er service. Hadde det bare vært like enkelt og greit hos alle.

Skrevet

Forbrukerrettigheitane til oss som kjøper spel er dessverre veldig dårlige, og det ser ut som at det berre blir verre og verre.

Du har ikkje bytte rett på spel og du får heller ikkje ta sikkerheitskopi lenger. Så einaste måten du kan få ny CD er visst spelprodusenten viser godvillje.

Skrevet

jeg hadde hatt et spill en uke en gang så hadde jeg fått mange riper så jeg dro på butikken så fikk jeg nytt med en gang selv om det var min skyld at det ble ødelagt , så det var ikke så dårlig på den butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...