Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ser man. Etter at Start nevnte ordene "salg" og "Bolanos" i samme setning så kommer det noen som vil kjøpe. Om det kommer et bud på 25 mill så tror jeg ikke Start avfeier det med engang. De er vel i økonomisk krise de og, som resten av klubbene.

Skrevet
Der ser man. Etter at Start nevnte ordene "salg" og "Bolanos" i samme setning så kommer det noen som vil kjøpe. Om det kommer et bud på 25 mill så tror jeg ikke Start avfeier det med engang. De er vel i økonomisk krise de og, som resten av klubbene.

Men de vil jo ikke selge han fordi folk kommer for å se på han... Blir som om Rosenborg hadde fått David Beckham, Lerkendal hadde blitt stappet vær eneste kamp!

Skrevet

Bare synd sørlendingene er så forbanna treige i huet. Var just en innom forumet til Menigheden og skrev at han foretrakk godstolen og laptop, for der var man garantert god plass :wallbash:

Litt dumt også at i fjor reklamerte Fædrelandsvennen for kampene et par dager i forveien, og skrev hva som skjedde på stadion osv. I år reklamerer de for eget web-TV-tilbud. Pluss at den tidlige sesongstarten sikkert også har noe å si.

Men om Myggen kommer litt i form, og Bolaños fortsetter storspillet, håper jeg de kommer seg på Sør Arena.

Skrevet
Når det gjelder det heteste salgsobjektet klubben har nå, Bolaños, sier Starts styreleder Aasen at han nekter å selge klubbenes største stjerne – uansett pris.

- Cristian Bolaños er ikke til salgs, sier Øyvind Aasen, som er styreleder i Start toppfotball i regiondirektør i Sparebanken Sør.

Digg at administrasjonen avkrefter salg :D

Skrevet

Brann - LSK blir kos. Om Brann vinner, kan en fryde seg med krise i LSK. Og om LSK vinner blir det tilbake til start for Brann. Og blir det uavgjort så er jo det det beste for oss andre i ligaen.

Skrevet

Viser bare svakheten i begge lagene :p

Brann svake defansive når de satser offansivt, Lillestrøm svake gennerelt når de møter et godt hjemmelag eller bortelag, sier krise i LSK jeg.

Skrevet (endret)

Brann burde ikke rote det bort nå. De spiller tross alt med 11 mann, mens LSK har 10. Men vi husker jo i fjor, da Brann tapte mange kamper med en mann mer. :!:

Endret av Latias

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...