rlifjeld Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Har en character på World of Warcraft på serveren Twilights Hammer. Denne vil jeg gjerne ha over på Kazzak, men serveren er full. Lurer på om noen vet hvor lang tid det pleier å ta før det er mulig å bytte server og hvor ofte jeg bør sjekke for å se om det er ledig? Håper noen kan svare på dette. Frustrerende å spille på TH når gutta spiller på Kazzak ;-)
Smågal Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Håper de ALDRI åpner igjen for folk å komme til kazzak. vi har nettopp hatt queue på 1300+ for å logge på å lagg av dimensjoner. For å være ærlig håper jeg du ikke kommer, og at kompisene dine migrerer til deg. Ja jeg er litt gretten nå men det er berre fordi det er så jævlig stappfult og nok er nok.
John Keats Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg skal selv transferre til Stormscale fra Magtheridon. Prøv rett etter serverne kommer opp på onsdag mens folk enda er på jobb/skole/sover.. Da har ikke systemet fått med seg hvilke servere som er fulle lenger og det skal være mulig å transferre.
Johari Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Kazzak har vært meget full den siste tiden, håper dem ikke åpner for transfer inn på lenge tbh. Trasigt når man raider om kvelden og ender opp i lang kø
rlifjeld Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Jeg skal selv transferre til Stormscale fra Magtheridon. Prøv rett etter serverne kommer opp på onsdag mens folk enda er på jobb/skole/sover.. Da har ikke systemet fått med seg hvilke servere som er fulle lenger og det skal være mulig å transferre. Aight. Thanks
Noel Leon Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har sluttet å spille på Kazzak så du kan få min plass! Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå