Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig i at de burde oppdatert multiplayer delen mer. Noen nye perker hadde vært gøy og hvertfall flere baner.

Foreslår:

Et map på innsiden av båten.

Laser til våpnene til å sikte med.

Noen forslag til hva som burde bli lagt til (perker, våpen, maps, pistoler, attachment)?

Endret av Bangles
Skrevet
Enig i at de burde oppdatert multiplayer delen mer. Noen nye perker hadde vært gøy og hvertfall flere baner.

Foreslår:

Noen forslag til hva som burde bli lagt til (perker, våpen, maps, pistoler, attachment)?

Mappet på innsiden av båten kunne vært kombinert med toppen av båten, slik at man kunne gå inni og oppå dekk syns jeg, slippe at det blir så vanvittig stillingskrig på Wetwork brettet.

Kanskje et map basert på det nattesbrettet hvor amerikanerne begynner på en bro og må ha nattbriller på når de stormer et bygg. Artig med et ekstra brett hvor nattbrillene var i bruk.

Når det gjelder våpen hadde en Spas 12 hagle vært bra, en glock pistol, den britiske kamprifla fra irak og gjerne MG3'en fra forsvaret i Norge (den er med i Bad Company).

Skrevet (endret)

Foreslår:

Jeg synes de burde lage et kart i samme stil som Bog. Gjerne med fokus på assault rifles, og ikke for mange byggninger. Et kart hvor du "må" bruke night vision hadde også vært kult.

Av våpen savner jeg først og fremst MP7. Et utrolig stilig våpen, men jeg kan ikke huske å ha sett det i et eneste spill hittil... En Glock hadde heller ikke gjort noe.

Det hadde jo også vært stilig om sniperne i MP kunne ha samme camo og lyddemper som den du bruker i All Ghillied Up.

Endret av wwwerner
Skrevet

Foreslår:

Jeg synes de burde lage et kart i samme stil som Bog. Gjerne med fokus på assault rifles, og ikke for mange byggninger. Et kart hvor du "må" bruke night vision hadde også vært kult.

Av våpen savner jeg først og fremst MP7. Et utrolig stilig våpen, men jeg kan ikke huske å ha sett det i et eneste spill hittil... En Glock hadde heller ikke gjort noe.

Det hadde jo også vært stilig om sniperne i MP kunne ha samme camo og lyddemper som den du bruker i All Ghillied Up.

Rainbow six vegas har MP7

Skrevet

Ja, helt enig i at man burde lage map der det faktisk lønner seg å bruke Nightvision.

Spilte et custom map på cod online en gang. Da var det inne i et lagerhus, så var det helt mørkt, ute var det natt så eneste alternativ var altså nightvision.

Kunne også ha kommet en flashlight.

Skrevet

Foreslår:

Rainbow six vegas har MP7

Og BF2 ;) Men er helt enig med flere maps og våpen ja :ermm: Noe som er litt teit da er jo at man aldri har bruk for nightvision på noen maps :/

Skrevet

Har begynt å prøve meg litt frem på forskjellige mods i det siste. Faktisk ganske gøy. Har spilt en del på en gungame server. Da får man jo prøvd litt av hvert.

Skrevet

Ja, det er det jeg mente også, helt til jeg så artikkelen. Noen får vel bare endre wikipedia da. Og ikke la noobs skrive artikler om spill^^ :p

AK-47 er ultimat på softcore BTW

Skrevet

Akurat sånn har jeg også tenkt, helt frem til nå. Når man spiller softcore og har litt skills, dør man nesten aldri. Man kan løpe sikksakk mot en som er langt borte, og hvis han treffer deg med ett skudd, så dør man ikke, så er det bare å knive han.

Man har også mye mer bruk for silencer. Hvertfall noe jeg merker. Hvis man selv bruker silencer, og har trening med å bruke radaren, kan man lett få kontroll.

Skrevet
Akurat sånn har jeg også tenkt, helt frem til nå. Når man spiller softcore og har litt skills, dør man nesten aldri. Man kan løpe sikksakk mot en som er langt borte, og hvis han treffer deg med ett skudd, så dør man ikke, så er det bare å knive han.

Man har også mye mer bruk for silencer. Hvertfall noe jeg merker. Hvis man selv bruker silencer, og har trening med å bruke radaren, kan man lett få kontroll.

Akkurat det som er så f@£ns teit at fienden tåler så mye! Man tåler bare 1-3 skudd i virkeligheten! Og jeg har mere kontroll med silencer på hardcore også :p

Skrevet

Du har forsåvidt rett, men jeg føler at alle hardcore-matcher ender opp med heftig camping. Antakeligvis resultatet av noobs, men man er aldri forsikret for noobs på serveren, så er et problem. Spessielt er sabotage kjedelig da plutselig ingen prøver å ta bomba siden de merker at de noen ganger dør i forsøket og ender i stedet opp med å campe den. Irriterer meg grøn på dette.

Skrevet

Akkurat det som er så f@£ns teit at fienden tåler så mye! Man tåler bare 1-3 skudd i virkeligheten! Og jeg har mere kontroll med silencer på hardcore også :p

"Tåler 1-3 skudd i virkeligheten!". Hardcore er jo ganske urealistisk også. Hvis du blir skutt i høyre-foten i virkeligheten, så dør du ikke. Hvis du blir skutt tjue ganger i høyre-foten så... dør du ikke. I Hardcore kan du dø av å bli skutt i lillefingeren.

Skulle kanskje vært en Hardcore HardcoreServer. Hvis du blir skutt i beine, så halter du. Hvis du blir skutt i armen, skyter du dårligere (kanskje umulig å skyte med LMG). Og man trenger jo egentlig ikke å dø momentant av å bli skutt i bryst/mage, spørs jo helt om man har skadet vitale organer. Og at man ikke "får liv" av å bare sitte bak ett skur i fem sekunder. (det her minner meg litt om AA :p)

Skrevet

Litt kjipt at man må bruke perk 2 i hardcore for å være usynelig. UAV-jammer er en av de mektigste perkene her, siden det er så lett å få 3 killstreak i hardcore er UAV nesten konstant oppe. Uten UAV-jammer, er du et lett bytte. I softcore holder det med silencer. Man kan for eksempel bruke stopping power i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...