Gå til innhold

Uke 50mm 2008 | Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man delta med analogt kamera?

Kan 80mm på mellomformat regnes som "50mm" siden utsnittet er tilnærmet likt?

Reglene er tilpasset analogt, men du må bruke 50mm brennvidde uavhengig av format. Vi som bruker cropkamera sitter jo i telemyra hele uken, og bruker ikke 30-ish-mm.

Lenke til kommentar

Sakset fra påmeldingstråden:

ser at det er altfor lite Canonister her :)

Du snakker! Jeg vet ikke om det bare er det at vi D300-eiere er skikkelig hard core, eller om det er symptomatisk for Nikons enorme suksess de siste årene, men det er nesten like mange D300-eiere som det er "andre" påmeldt. Også D80 er det mange av, men ellers er det bare en eller to av hver hus-type. Sykt. Da jeg begynte å henge på Akam for 3-4 år siden var vi Nikonister i ekstremt mindretall (glem de andre merkene - de var ikke representert), mens det nå er i ferd med å bli mer trendy med Nikon-bashing enn å hate Canon...

Lenke til kommentar
Det er nok en kombinasjon.

 

En del av de dyktige, som har Canon, pleier ikke å være med på utfordrningene.Samtidig har Nikon har blitt mer populært. Mye mer.

 

Tom

Det er noe som skurrer her...

En del av de dyktige, som har Canon, pleier ikke å være med på utfordrningene.Samtidig har Nikon har blitt mer populært. Mye mer.

Sånn tenker jeg vi sier det er :p også skåler vi heller med Cognac mot årets forkjølelse

Lenke til kommentar
En del av de dyktige, som har Canon, pleier ikke å være med på utfordrningene.Samtidig har Nikon har blitt mer populært. Mye mer.

Sånn tenker jeg vi sier det er :p også skåler vi heller med Cognac mot årets forkjølelse

De som er dyktige, dvs. de som har Canon ...

Det er slik det egentlig er ;)

 

Ta deg en Cognac, du. Tror du trenger minst et par :!:

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tid å være med i dag eller i morgen, men jeg blir med på onsdag og utover. Regner med at det går greit, siden man bare konkurrerer mot seg selv.

Poenget med hele utfordring er faktisk å ta bilder hver dag. Så der må jeg skuffe deg - all or nothing.

 

Du har jo et par timer igjen av døgnet, så du rekker fint å ta noen bilder. Du må ikke legge ut bildet i dag; det kan godt vente et par dager.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...