Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Operation Flashpoint 2. Selve tittelen "Operation Flashpoint" er det Codemasters som har rettighetene til, så de lager en "oppfølger" selv om de ikke laget det originale spillet. Det var Bohemia Interactive Studio som lagde det orginale Operations Flashpoint-spillet. Det faktum av Codemaster eier "Operation Flashpoint"-navnet er også grunnet til at Bohemia Interactive Studio kalte sin egen oppfølger for "Armed Assault". Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ganske stilig trailer egentlig :). Dette gleder jeg meg skikkelig til. Må si jeg liker veldig godt hvor spillet tar plass, mye skog og litt norskliknende natur! Dette blir et garantert kjøp etter at jeg har skaffet meg ny cpu!

Endret av Mumba
Lenke til kommentar
Vel, jeg har elsket OFP og ARMA, men må si jeg ble skuffet av disse trailerene, ser jo helt likt ut som ARMA, som igjen er VELDIG likt ofp.

 

Edit: Gleder meg mest til OFP2!

Må nok si at jeg gleder meg mye mere til Arma 2 :p. OFP2 kommer nok til å bli et bra spill, men jeg tror det ikke vil greie å holde realismen på et nivå som er i nærheten av det Arma 2 kommer til å gjøre. Det var gameplay-realismen i ofp og arma som gjorde/gjør disse spillene spesielle. OFP2 tror jeg heller vil bli en mellomting mellom realisme og arkade. Det kan for all del bli bra, men jeg tror som sagt at det vil miste det som gjorde de tidligere spillene unike, noe som etter min mening gjør at grunnen til å kjøpe dette spillet faller bort!

 

Men ettersom det ikke har kommet noen ordentelige gameplay videoer av OFP2 skal jeg ikke bedømme det. Likevel har jeg mye større tiltro til Bohemia Interactive enn Codemasters, ettersom de har mye større erfaring innenfor denne sjangeren.

Endret av Mumba
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...