Gå til innhold

Test: Nokia WH-500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble det sjekket at kontrollknappene faktisk ikke klarer å styre iphone/ipod? Den jack pluggen er nemlig mistenkelig(les prikk) lik den pluggen som er på feks hodesettet/handsfri som følger med iphone.

Skrevet

Ser ut som et nice tilbehør til min N95 ^^

Ang. iphone kompatibel, så tviler jeg.

Selvfølgelig er pluggen lik, men jeg tror ikke det hjelper. Jeg har ihvertfall prøvd motsatt vei med et iphone headsett på min N95, er ikke sikker på om knappene virket, men lyden skurret ihvertfall slik det beskrives i artikkelen.

Skrevet

"Med en pris på like under 400 kroner er hodesettet ikke billig. Du kan finne sammenleggbare hodesett med øreputer til en langt mindre penge. Men da må du også gå ned i kvalitet."

Er det bare jeg som syns 400 kr ER billig for ett bra headset?

Skrevet
"Med en pris på like under 400 kroner er hodesettet ikke billig. Du kan finne sammenleggbare hodesett med øreputer til en langt mindre penge. Men da må du også gå ned i kvalitet."

Er det bare jeg som syns 400 kr ER billig for ett bra headset?

Jeg VET! Jeg syntes det var oppsiktsvekkene billig, jeg!

Skrevet

I forhold til den gode omtalen det fikk her er ikke 400 kroner noe å hoppe i taket for. Husker enda når PortaPro kostet 700 (om ikke langt mer) på SpaceWorld. :/

Skrevet
I forhold til den gode omtalen det fikk her er ikke 400 kroner noe å hoppe i taket for. Husker enda når PortaPro kostet 700 (om ikke langt mer) på SpaceWorld. :/

:!: Tenk å gi 700 for Porta Pro!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen som vet om fjernkontrollen funker på Nokia N78? Står i prisguiden at N78 er en støttende telefon. Men den står ikke i lista på Nokia sin side...

Endret av JFM
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...