Beef Supreme Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Guild Wars og Warhammer Online. Elsker måten GW er balansert på. Gjør PvP så utrolig mye gøyere. Når man bare har 8 skills å velge mellom må man faktisk ha litt skills for å være god i pvp. I et vanlig MMO kan enhver idiot grinde seg til max lvl, farme gull, skaffe de beste skillsa og eie alt, selvom han ikke kan en dritt om spillet. I GW må du faktisk vite hva du driver med siden alle har samme grunnlag i pvp.
Bulletus Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Alt er enkelt, alle klasser er dumma ned så kidsa forstår ting enklere og utfordringen forsvinner. Raidinstansene er jo alt unnagjort, ikke bare av de beste guildsa, men også av småbra guilds på mindre servere.Også alle bugsa. Huff. Nå skal det sies at ingen "harde" instancer er lagt til i WOTLK enda, de kommer i neste hovedpatch der tilmed hardcore guilds vil få problemer.Nåværende instancer og dungeons er bare varm up , godsakene kommer senere. 17 desember slipper pvp gear lvl 80 for fullt på US servere+ mer gear og hardcore delen av wotlk begynner. Det er også logisk ikke sant ? Hva er vitsen med stor tiss hvis man ikke får noe nytte av den ? Samme med gear. Av de beste må jeg vel sette Age Of Conan på toppen av tronen. Herlig spill. Nydelig grafikk, utmerket lyd og musikk. Og herlig nyutviklende kampsystem. Og, du slipper alle kidsa! Har selv spilt AoC endel og "desverre" var det en god del kids der også
Bulletus Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Har spilt AO,GW,DDO,EQ2,HGL,LOTRO,EVE,WoW,AOC og TR. DE onlinespilla jeg spilt lengst er AO og WoW . Endret 28. november 2008 av Bulletus
Cosa Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Var litt vanskelig og si hvilket MMO jeg syns er best ettersom de fleste gjør det bra på et eller flere områder. Synes også man kan begrunne valgene sine grundig så man ungår en telle tråd. Velger derfor og dele det opp en del. Blir litt norsk engelsk med skrive feil så dere skrive-nazier er advart. Beste skill system: EVE Online/Anarchy Online Begge disse har muligheten for og velge i detalj hvilken områder man vil satse på. EVE Online er hakket bedre en Anarchy Online på det området, og som nevnt tidligere er det deilig med et system der man ikke trenger og bekymre seg for og grinde opp skills. Anarchy Online må også da nevnes siden jeg ikke her helt sikker om jeg liker best og få skills/levels over tid eller gjennom utførelse av content. Beste Quests: Lord of the Rings Online Er egentlig samme gamle spring og hent/drep ditt og datt som alle andre MMOs har, men er noe med det som gjorde det hakket mere interesant. Epic quests hjelper nok veldig godt og spillet er ellers jevnt over et godt spill. Beste PvP: Warhammer Online Nå er jeg nybegynner på PvP så kan egentlig ikke utale meg så mye her men Warhammer Online var det første spillet som virkelig klarte og kapre meg når det kommer til PvP. Er nok mange spill som er bedre for vidrekommende men Warhammer Online er absolutt en god start. Håper det bare blir mere åpen PvP og mindre instanser(Scenarios). Beste Combat System: Age of Conan Combat Systemet i Age of Conan er på ingen måte optimalt men det er nok til at det blir hakket bedre en alle andre spill jeg har prøvd. Beste Community: Star Wars Galaxies Kan ikke utale meg om nåværende spillere men inget MMO har fått meg til og trives like godt med de jeg spillte med. Lord of the Rings Online var nær men Star Wars Galaxies går av med en god seier. Beste Sandbox: Star Wars Galaxies/EVE Online Star Wars Galaxies er egentlig det eneste spillet jeg kan sikkelig utale meg om men det var en type spill der du brydde deg mere om trofeer og dekorasjon av huset ditt en gear. Dette ga spillet enorm spille tid selv om det hadde lite content. EVE Online går på samme prinsippet. Har ikke spillt så mye EVE men det virker som det er viktiger med politisk makt og rene penger en gear dette igjen gir enorm spille tid med lite content (ikke at EVE har lite content men det kan være vanskelig og finne). Beste Grafikk: Age of Conan Elsker grafikken i Age of Conan den krever selvfølgelig sitt men det er ingen spill som gir meg en bedre innlevelse (gjennom grafikken) en Age of Conan gjør. Beste Musikk: Age of Conan Igjen kommer Age Of Conan på topp elsker musikken i dette spillet, er en av de få soundtracks som høres på etter at jeg slutta og spille. Beste Raids: Lord of the Rings Online Har en mistanke om at World of Warcraft er bedre på dette området men har aldri spillt lengre en level 30 i World of Warcraft så må nok gå for Lord of the Rings Online selv om det var ganske sløve raids. Beste Overall: EVE Online Er ganske ny i EVE Online men det som gjør at dette får beste overall hos meg er ganske enkelt at det er et MMO jeg trives i. Det tar ikke for mye tid. Og det har (etter min mening) det mest interesante universe i en MMO til dags dato. Kan også spille gratis hvis du er suksessfull nok i spillet. En server der det meste blir styrt av spillere er absolutt et godt start punkt. PvP med opp til 512vs512 er nok noe av det største man kan oppleve. Og spillet kan godt spilles ved siden av andre MMOs takke være skill systemet som trener over tid. Må nevnes at spillet har VELDIG tregt gameplay og burde absolutt spilles med andre og ikke alene, men spillet har offisielle channels for de fleste språk inkludert norsk og det er ihvertfall en stor norsk corporation(guild) så burde være lett og finne noen og henge med. Blir overasket hvis noen leser alt, men men hadde ikke noe bedre og gjøre og ville bidra til denne tråden. Hvis noen lurer har jeg spillt: AO, LOTRO, SWG, EQ, EQ2, WoW, AoC, WAR, EVE og en del trials. Spiller for øyeblikket Warhammer Online og EVE Online.
Huskarl Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det 'MMORPG-spillet' jeg har spilt lengst(hvis du vil kalle det) er Guild Wars, har vel 1500 spilletimer eller noe. Men gikk lei for 1-1.5 år siden og har ikke spilt det siden. Spilte WoW i 2 uker og gikk lei. Så sannheten er vel at jeg ikke liker MMORPG'er.
Manuzet Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 har spilt WoW siden de starta. så trur de er de eneste MMorpg spillet eg har spilt
MrL Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Beste jeg har spilt er Age of Conan. Jeg vet vel egentlig at WoW er et bedre spill generelt, men alikevell var WoW aldri noe særlig morro for meg, mens Age of Conan hadde jeg det ihvertfall morro så lenge det varte. Grunnen til at jeg stort sett likte AoC bedre er combat systemet, har alltid hatet WoW sitt system, som er en grunn nok for meg til å ikke spille det. Graffikken og lyden og AoC var også herlig, problemet med det var bare at det rett og slett ikke er stort nok, det har ikke like stor verden, like mange muligheter som WoW, føles liksom så lite i forhold. Jeg trodde AoC kunne få meg til å faktisk like MMPORG, men det krever forsatt en del mer, selvom jeg trodde faktisk dem hadde klart det de første timene jeg spilte. Forhåpentligvis kommer dagen snart der det endelig kommer et bra MMPORG. Endret 28. november 2008 av MrLG
Altobelli Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Har spilt WoW og Runescape, og må si at Runescape var spillet jeg likte best (kan være fordi det var det første MMORPG jeg prøvde.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå