Gå til innhold

Guitar Hero 3 - Vil ikke avinstalleres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde noe fryktelig dumt her en dag. Manglet litt plass på C: disken, og gikk like greit inn i den, slettet hele Aspyr-mappen, altså Guitar Hero 3. Når jeg nå skal prøve å reinstallere det, for jeg opp en melding som spør om jeg vil "Reparere", eller "Fjerne". Ingen av delene funker, de fryser ikke, men får opp en feilmelding. (SE FEILMLD NEDENFOR!) Da ligger det vel noen filer igjen i systemet, så jeg kjører "regedit", og sletter alt jeg finner som er relevant. Søker gjennom, gang på gang, finner ikke mer.

Hvis jeg putter i CD-en, får jeg "...Finner ikke plasseringen C:Programfiler/Aspyr/gh3.exe...". Det skjønner jeg jo, for den har jeg jo slettet.

Er det noen som har noen idè om hva problemet, eller hvor den eventuelle filen ligger? Altså den filen som forteller systemet at Guitar Hero 3 fortsatt er installert.

Hvis jeg mangler informasjon, er det bare å si fra, så skriver jeg det ned.

Feilmelding:

The wizard was interrupted before Guiter Hero III could be completely installed.

Your system has not been modified. To complete installation at another time, please run setup again.

Click Finish to exit the wizard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg gjorde noe fryktelig dumt her en dag. Manglet litt plass på C: disken, og gikk like greit inn i den, slettet hele Aspyr-mappen, altså Guitar Hero 3. Når jeg nå skal prøve å reinstallere det, for jeg opp en melding som spør om jeg vil "Reparere", eller "Fjerne". Ingen av delene funker, de fryser ikke, men får opp en feilmelding. (SE FEILMLD NEDENFOR!) Da ligger det vel noen filer igjen i systemet, så jeg kjører "regedit", og sletter alt jeg finner som er relevant. Søker gjennom, gang på gang, finner ikke mer.

Hvis jeg putter i CD-en, får jeg "...Finner ikke plasseringen C:Programfiler/Aspyr/gh3.exe...". Det skjønner jeg jo, for den har jeg jo slettet.

Er det noen som har noen idè om hva problemet, eller hvor den eventuelle filen ligger? Altså den filen som forteller systemet at Guitar Hero 3 fortsatt er installert.

Hvis jeg mangler informasjon, er det bare å si fra, så skriver jeg det ned.

Feilmelding:

The wizard was interrupted before Guiter Hero III could be completely installed.

Your system has not been modified. To complete installation at another time, please run setup again.

Click Finish to exit the wizard.

Du kan ikke bare kopiere det inn fra cden og pakke det ut selv da? Hvis det er brukt cab filer kan de ofte pakkes opp med Winrar o.l. Så prøve å reparere igjen.

Forøvrig er vel dette spillet en av tidenes mest horrible konsoll til pc konverteringer? Hehhe

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Bruk ccleaner (google) for å rense opp restende filer :)

Skrevet

Takk for tipset, prøvde det dere begge sa, ingenting fungerte.

Slettet drøye 1GB søppel, rebootet, søkte, slettet, søkte, slettet, prøvde å reinstallere.

Ville ikke fungere, systemet tror fortsatt programmet finnes.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Prøv å reparere registeret med ccleaner da? Eller har du allerede prøvd det også?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Det er rart at det ikke funker fortsatt da, da ligger det igjen noen filer selv ikke ccleaner har fått taki, har du sjekka om den fortsatt ligger i Add / Remove? Antar at den ikke gjør det siden du allerede har vært i registre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...