Gå til innhold

Stillbilde-tråden, post stillbilder fra film!


Speik

Anbefalte innlegg

Litt diverse.

Fysj, her henfaller du til gamle synder igjen. Dette er ikke bildequiztråden.

Jeg gav deg navnet på den mest interessante filmen, gjorde jeg ikke?

 

Men hvis du er interessert i de andre filmene, er det bare å si fra. Er klar over at jeg er din viktigste kilde til gode filmtips.

Hehe, nå må du slutte å være vrang - på tide å vise en litt mer moden side av deg, julenissen. Selv om jeg kjenner igjen filmene du poster fra, er det nok mange andre som ikke gjør det.

Denne tråden handler som sagt ikke om å gjette film. Vennligst post filmtittel med bildene dine i framtiden.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, nå må du slutte å være vrang - på tide å vise en litt mer moden side av deg, julenissen. Selv om jeg kjenner igjen filmene du poster fra, er det nok mange andre som ikke gjør det.

Denne tråden handler som sagt ikke om å gjette film. Vennligst post filmtittel med bildene dine i framtiden.

Jeg er ikke vrang, jeg bare ser til at folk kan nyte bildene fordomsfrie.

 

 

Og hvis du kjente igjen alle bildene, skal du i det minste vite at jeg er imponert.

 

Nå gikk de flotteste bildene med på forrige side, men her er litt mer diverse:

 

 

vlcsnap470183.png

 

 

vlcsnap504277.png

 

 

vlcsnap918758.png

vlcsnap919137.png

vlcsnap936221.png

 

 

vlcsnap1028142.png

vlcsnap1069170.png

vlcsnap1073982.png

Lenke til kommentar

Julenissen, som trådstarter må jeg be deg om å venligst følge trådens regler. Dette er ikke bildequiz, navn skal oppgis. Jeg ser helst at du redigerer postene dine og oppgir navn foran alle bilder, istede for å overlate det til andre brukere å måtte spørre etter disse navnene.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Mye flott Julenissen. Er noen av disse verd å se, ikke bare på grunn av foto?

Cat People har en utrolig atmosfærefylt åpningsscene med et herlig Bowiesoundtrack, resten er så som så.

 

The Human Condition er et must for alle seriøse filmelskere.

 

Dust Devil er absolutt verdt å få med seg.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
The Human Condition er absolutt på listen, men DVD var ikke lett å finne (?).

DVD'ene har vel vært ute av produksjon i 10 år nå, så du må fort punge ut godt over 100$ per film i trilogien. Criterion har vel lenge vært på saken, men det der vet vel Montag mer enn meg.

 

Ellers liker jeg stort sett alle filmene jeg har postet her. Unntak som Oasis of the Zombies er det selvsagt. Favorittene fra de siste filmene er The Human Condition, Dellamorte Dellamore og Forbidden Zone. Dust Devil er faktisk verdt å få meg uansett -- om bare for bildene.

 

Nobi

0036.png

0039.png

0042k.png

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...