Gå til innhold

Age Of Conan display problem!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte jeg skulle prøve ut Age Of Conan for første gang i dag, men hittil er jeg ikke særlig imponert, først måtte jeg surre no sinnsykt med å få riktig DirectX version, samt noen andre bugs med login.

 

Men nå skjønner dere, nå får jeg ikke bilde. Eller det vil si Age Of Conan starter greit, kommer inn i spillet og ser mini-map, helsebar, og alle ikonene. Men ser ikke landskap, folk eller noe som helst annen moro, legger ved en link til hvordan det ser ut.

 

Noen som kan hjelpe?

 

Bilde:

http://www.dump.no/files/488179639d87/conan.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Tenkte jeg skulle prøve ut Age Of Conan for første gang i dag, men hittil er jeg ikke særlig imponert, først måtte jeg surre no sinnsykt med å få riktig DirectX version, samt noen andre bugs med login.

 

Men nå skjønner dere, nå får jeg ikke bilde. Eller det vil si Age Of Conan starter greit, kommer inn i spillet og ser mini-map, helsebar, og alle ikonene. Men ser ikke landskap, folk eller noe som helst annen moro, legger ved en link til hvordan det ser ut.

 

Noen som kan hjelpe?

 

Bilde:

http://www.dump.no/files/488179639d87/conan.JPG

 

Er jo litt morsomt at du blamer AoC for å ikke imponere deg når " DX 10 " er vanskelig å installere?

 

Men ok, skal prøve å hjelpe deg.

 

 

- Video Options - > Advanced - >

 

Så ser du på tabben " View Ranges "

 

Sånn skal det se ut :

 

High Quality view distance : 25 %

 

Low quality view distance : 60 M

 

Particle view distance : 150 M

 

NPC view distance : 500

 

Npc high quality view distance : 60 M

 

Grass view distance : 30 M

 

Ground quality view distance : 48 M

 

------

Visste det ikke virker, gå på - > Video Options - > LOW

Lenke til kommentar
Jeg har også den svarte skjermen hver gang jeg logger inn. Får opp interface o.l, men selve spillverdenen er svart.

 

For min del løses det ved å gå inn i menyen (F10)/evt. Settings hvis du er i login skjermen, så til Video Options, trykk på Apply helt nederst, deretter Resume Game.

 

 

mhm, dette skjer fordi:

 

- du har kanskje ikke nyeste driver

 

- den oppdaterer ikke dine settings

 

- og pcen din kan være dårlig.

 

Dette skjedde med meg hver eneste gang, men jeg installerte nye driver. og alt er supert!

Lenke til kommentar

@ Celidog; Jeg ser den, men var litt småfrustrert når jeg hadde satt av dagen til Age Of Conan, så må jeg bruke mange timer for å få det til.

 

Har vært i nVidia kontrollpanel, endret setting til programstyrt uten at dette hjalp. Har også prøvd med alt på "low", samt oppgradert driver'n til skjermkortet.

 

Akkurat nå sitter jeg på jobb, men skal feilsøke litt mer når jeg kommer hjem i dag.

 

Spec's på maskinen:

Core 2 Quad (Q6600) @ 3,2ghz

GeForce 9600GT (512MB GDDR3)

3GB Corsair PC6400 DDR2 RAM

 

Når jeg tenker meg litt om har jeg Riva Tuner gående (klokket skjermkort) kan jo være dette som er problemt, skal sjekkes etterpå! Men AoC er det eneste spillet jeg har hatt problemer med hittil.

Endret av Nutcaze
Lenke til kommentar
@ Celidog; Jeg ser den, men var litt småfrustrert når jeg hadde satt av dagen til Age Of Conan, så må jeg bruke mange timer for å få det til.

 

Har vært i nVidia kontrollpanel, endret setting til programstyrt uten at dette hjalp. Har også prøvd med alt på "low", samt oppgradert driver'n til skjermkortet.

 

Akkurat nå sitter jeg på jobb, men skal feilsøke litt mer når jeg kommer hjem i dag.

 

Spec's på maskinen:

Core 2 Quad (Q6600) @ 3,2ghz

GeForce 9600GT (512MB GDDR3)

3GB Corsair PC6400 DDR2 RAM

 

Når jeg tenker meg litt om har jeg Riva Tuner gående (klokket skjermkort) kan jo være dette som er problemt, skal sjekkes etterpå! Men AoC er det eneste spillet jeg har hatt problemer med hittil.

 

Pleier å hjelpe med å sette aa til programstyrt for det problemet , eventuelt prøv å skru av og på AA innstillingene ingame ( prøv med litt forskjellig )

 

par andre ting som kan hjelpe:

 

1.slett Gui folderen under cd_image og kjør patchern for å hente ned dette på nytt igjen

2.delete settingsene dine http://forums-eu.ageofconan.com/showthread...039#post1038039

3.kjør simpleconfig.exe og velg Verify/Repair ( ikke kryss av compact resource files )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...