Gå til innhold

[Løst]Bestilte ny mobil av telefonselger, kan ikke spore pakken.


Økotufs

Anbefalte innlegg

Jeg meldte mobilen min stjålet da jeg ringte netcom på 05050. Da fikk jeg tilbud om ny telefon og valgte da å kjøpe en jeg hadde "luktet på" over lengere tid. Men jeg fikk ikke noe ordentlig kvitering verken på mail eller telefon.

Det eneste jeg fikk var en melding hvor det sto: Vi bekrefter herved å ha mottat din bestilling. Ordre nr. XXXXXXX blir sent pr post. Mvh Netcom.

 

Det er en stund siden nå (nærmer seg 2 uker). Men jeg klarer ikke spore pakken noen steder. Det skal jo gå på posten sine nettsider.

 

Noen som skjønner hva som har skjedd? De ja mobilen ville være her iløpet av en uke, å de har trekt kontoen min, men ingen pakke på 13 dager.

Endret av Sadshit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du valgte "sending uten sporing" er det ikke rart. Du trenger "forsendingsnummeret". Men siden det har gått dobbelt så lenge som de lovet bør du ringe netcom og snakke med dem.

De nevnte ingenting om jeg ville ha med eller uten sporing. Tok det hele over telefon. Det virket som om hun i telefonen stresset veldig med å bli ferdig med telefonsamtalen.

Lenke til kommentar

hmm...jaja. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet 3-4 dager til og så hadde de fått høre så ørene flagra om det ikke hadde komt noe. Først når jeg så emnetittenen trodde jeg at du mente slike sider som amaxproducts.com og slikt. De tar virkelig bare pengene dine og løper. Holdt nesten på å løpe i den fellen.

Lenke til kommentar
ja beklager. Har aldri vært særlig god på overskrifter. x)

 

 

genispørsmål: har du ringt netcom eller moobi som de bruker og spurt om status før du la ut posten?

 

Ja, men de sier at jeg må ringe bestillings telefon 815.... noe.... Men de tar ikke telefon, og vente musikken trekker penger :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...