Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Skrevet
@penta=1uke

Btw er det bare meg eller har kjærligheten begynt å gå nedover liksom? Har venner som ikke gidder å bli sammen med jenter og driter egentlig i å ha dame. Skjønner ikke helt dette. Eg drømmer jo om å treffe en søt jente som eg blir forelsket i. Anyways nå ble det mer kjærlighets tråd.

Alle drømmer jo om den store kjærleiken da ;) Problemet er bare at jeg faktisk ikke tror at jeg kommer til og like en dame som også liker meg altså.

Menmen.. Man har jo lov og drømme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis vært utoooolig heldig.

Jeg takker bare en eller annen der oppe (nei jeg er ikke relegiøs av meg), men noe må det da ha vært som har ført meg og pus'en sammen.

Jeg rett og slett bare forguder henne...det..erm..ja...er vanskelig å sette ord på det..

Skrevet

Heldigvis har jeg et par år og gå på før jeg kommer opp til aldern din da Snowdog..

Husker jeg var skikkelig overtrøtt igår og begynte og pirke om det.. Tidig det btw ;)

Skrevet

Ja liker heller ikke tenke på kjælighet og sånt. Egentlig hater eg kjærlighet siden den kan være så smertefullt. Anyways idag skal eg ikke wanke. Prøve å ikke wanke i det minste. :shrug:

Skrevet

Pingle. Jeg klarer det uten problemer. Har alt "materiale" på filservern og jeg orker ikke og plugge i en nettverkskabel der. Er litt for mye slit. Så stor trengsel har jeg..

Skrevet

Må dere slutte å syte da... Livet har jo nettopp startet for dere :D

Er mange fisk i havet, så ikke gi opp :p

Selv så har jeg ikke hatt orken å lete i det siste. har prioritert venner og jobb i det siste... Og gjøre bilden klar for vinteren :S

Skrevet

Jeg har et clue ,men jeg vil ikke si hva jeg tror også kanskje få det avkreftet og dermed stå igjen som en fullstendig idiot altså.. Litt kjipt det.. Har stått igjen som en idiot litt for mange ganger altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...