Gå til innhold

Banjo Kazooie: Nuts & Bolt tråden

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slapp av, Lande! Han sa ikke mer enn det han sa; det er overraskelser! (Jeg har ALLE crates'a, inkl Stop'n'Swop)

HAr bare 50 av 57 jeg :cry::cry:

Gidder ikke kjøpe BK :p

Skrevet
jeg har hørt både det ene og det andre, men ifølge GiantBomb er det veldig variert (har ikke kommet så langt selv, men hittil har det vært variert for min del).

http://www.giantbomb.com/banjo-kazooie-nut...-20586/reviews/

Off-topic: GiantBomb FTW.

On-topic: Må si meg enig, overraskende variert så langt og Banjo-Kazooie, orginalen that is, er fantastisk med 360 kontroller. Bare de kunne fikset mer på kamerakontrollen.

Skrevet

Anbefaler alle å kjøpe BK XBLA! Ble akkurat ferdig med det, og er 3/7 på vei til den siste achievementen. God tid denne gangen også!

post-97403-1228080338_thumb.jpg

Tiden jeg sitter med nå.. Trekk fra 5-6minutter med puslespilllegging, og jeg spilte likt som med PJ64! (under)

post-97403-1228080398_thumb.jpg

Skrevet

Når kan man kjøpe det? Og hvor mye kommer det til å koste? I Ms points og Norske Kroner takk, har aldri kjøpt noe fra Marketplace før:P

(Kommer til å kjøpe points i butikken tror jeg)

Skrevet

Kjøp de via Xboxen! Da sparer du hauger av penger! Men hvis du skal ha et fysisk kort, kjøp i butikk (hvis det er noen nærme deg). Da slipper du porto og har det der og da. :)

Skrevet

Ok, trodde bare det var dyrere om man ikke kjøpte koden fra MS på nett.

Kommer jo ikke inn på xbox.com for å sjekke heller..er det bare her marketplace er drit treg akkurat nå?

• 2 uker senere...
Skrevet

For å vekke litt liv i denne tråden, er det mulig å få større skrift i tekstene i N&B uten å måtte kjøpe større tv? Sliter med å lese den bitte lille skrifta...

Skrevet

10/11 skrev Rare på sin hjemmeside at tekstproblemet skulle være løst innen 30 dager. Da burde det kanskje være en patch rett rundt hjørnet. Forhåpentligvis

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...