Gå til innhold

Gratulerer med 10 år Half-Life :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville bare informere om at du nå får halflife 1 på steam for 1 dollar (7nok) til fredag 21 november :)

http://store.steampowered.com/app/70/

Et spill som alle bør ha i sin spillkolleksjon er nå blitt like billig (dyrt) som et godt rundstykke på kiwi :)

Rundstykkene på min nærmeste kiwibutikk koster 3,50 og er tørre og smakløse. Kjøper ikke den.

(Har uansett HL1 fra før)

Skrevet

Fra db.no:

"Det at «Black Mesa» er en modifikasjon til «Half-Life 2», betyr at spillet blir gratis tilgjengelig for alle som har en kopi av «Half-Life 2» installert på maskinen sin."

Jeg vet ikke jeg. Mulig Valve hopper inn og lar utviklerne selge det på Steam for en billig penge. Jeg gleder meg hvertfall til det kommer.

Skrevet

Valve er jo tydeligvis svært opptatt av folk som modder. De har jo nettopp gitt 3 ulike modder muligheten for å kunne nedlastes fra Steam, gratis. Om Valve i det hele tatt får noe med Black Mesa å gjøre, tror jeg de gjør som med de andre, å gi de ut gjennom Steam gratis.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er faktisk en av de få som ikke har spilt Half Life 1 ennå. Vurderer å vente til Black Mesa kommer ut for å spille det med bedre grafikk når det er mulig. Bedre grafikk hjelper veldig med å leve seg mer inn i spillet imo.

Skrevet

Men vil Black Mesa være en tro kopi av Half-Life? Altså Half-Life, bare med bedre grafikk? Trodde Black Mesa skulle ta for seg noe annet, bare fra samme plass til samme tid?

Skrevet (endret)
Men vil Black Mesa være en tro kopi av Half-Life? Altså Half-Life, bare med bedre grafikk? Trodde Black Mesa skulle ta for seg noe annet, bare fra samme plass til samme tid?

Jeg har lest at det bare er Textures og modeller som blir ordna på. Ikke historien.

Edit: leif

Endret av Dusken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...