Hammarhaus Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hei Jeg lurer på om noen her vil bli med å starte en character med meg, å levle opp? Samma hvilken realm Jeg slutta litt før sommerferien starta, men starta med WoW igjen i dag.
Empire of the Sub Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Har nettopp laget to nye characters der jeg holder på å levle en av dem fra 60-80 akkurat nå. Men hvilken realm spiller du på ?
Hammarhaus Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Mest på Bronze Dragonflight, men er villig til å starte på annen server også.
Minus Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hei, har lyst å starte å spille igjen jeg også. Jeg kommer til å velge alliencen. Casual Alliance Guild - Wildhammer PvE Casual Horde Guild - Boulderfist PvP Så der er det bare å velge
daxal Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg joiner gjerne og game, men hvis du ikke har spilt kan jeg requite deg også får begge 1 mnd gratis (tror jeg)
JuC1y Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg kan sikkert bli med:) begynte med wow for ca. en uke siden så går greit å starte en ny character:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå