Minus Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 (endret) Heihei! Jeg har ombestemt meg, (ref; tråden om casual hordeguild) og vil starte en guild for alliansen på serveren Boulderfist (PvP-server i battlegruppen Misery). Dette ønsker jeg skal bli en helnorsk guild for de som ikke ønsker å dedikere for mye tid i spillet, men heller kose seg med det når de har tid. Jeg ser for meg at når folk når nivå 80 blir det kanskje organisert litt PvP. (PvE gikk jeg lei..) Er det noe interesse for dette? (Grunnen til valg av server er at dette er en recommended server, jeg har selv ingen toons på den) Edit: Om det blir vist interesse for dette, håper jeg det kan bli en sosial og flott guild der det ikke handler om å få epics først, men å kose seg med venner og/eller skaffe seg nye. Endret 19. november 2008 av Goodkat
Hammarhaus Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) Blir gjerne med jeg! Håper flere blir med Endret 20. november 2008 av Hammarhaus
Minus Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Da har vi startet og kommet omtrent til nivå 7. Jeg er human female paladin og kaller med Laqua, og Hammarhaus er human female priest og kaller seg Verralind. Vi har ikke nok gull til å starte en guild enda, men snakker sammen i party. Er koselig. Om fler vil bli med, er det bare å komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå