Gå til innhold

Ansiktsløftning for Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt grensesnitt, ok.

Mulighet til å overføre spill til harddisk, praktisk.

Avatarer, jeg er ikke 12år.

Ingen mediasupport oppdatering, skuff.

 

Største siden fargetv, seriøst. :roll:

 

Penere interface!=revolusjon. Orginale xbox med xbmc gir fortsatt mye bedre mediacenter.

 

Ash

 

FØKK - hater å få sannheten slengt i fleisen på en så ærlig måte! Men jeg VIL no uansett ha den faens oppdateringen... Må jeg restarte boksen for at den skal søke etter den eller kan jeg bare ha den på og vente... Jeg er jo selvfølglig ikke av de første som får den desverre!

 

Synes faktisk det er veldig trist med dårlig mediasupport - selv om den er langt bedre nå enn ved ankomst av boxen da.

Endret av tormi
Lenke til kommentar
FØKK - hater å få sannheten slengt i fleisen på en så ærlig måte! Men jeg VIL no uansett ha den faens oppdateringen... Må jeg restarte boksen for at den skal søke etter den eller kan jeg bare ha den på og vente... Jeg er jo selvfølglig ikke av de første som får den desverre!

 

Synes faktisk det er veldig trist med dårlig mediasupport - selv om den er langt bedre nå enn ved ankomst av boxen da.

Selvfølgelig skal den lastes ned. Sier bare at hvis man rensker bort all den tomme selgerjatten er det egentlig lite (praktisk) nytt. Det er forsåvidt grei mediastøtte på 360, håpet bare på noen utvidelser som undertekst support etc. Er vel for mye og forvente MKV support.

 

Ash

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg HVORFOR det ikke går an å ha bilder av mappene man har med filmer i? Jeg henter filmer fra en lokal pc i nettverket og har lagt inn på windows vis "folder.jpg" bilder i hver enkelt mappe med film i.

 

Jeg begriper ikke hvorfor dette ikke er mulig. Det funker jo om man bruker Windows Media Center. Hadde forventet at dette skulle gå an nå og må si jeg ble temmelig skuffet. Ellers stilig og grei interface men fasken og!

Lenke til kommentar

Jo mer jeg bruker det nye, jo mer savner jeg egentlig det gamle interfacet.

Avatar greia begynner å gå meg litt på nervene, og selv om alt ser forsåvidt stilig ut ble det noe rotete.

At bakgrunnsbilder kun dekket halve skjermen var også litt nedtur.

 

Skulle gjerne hatt valget om å kunne fortsett med den orginale dashboardet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Da har jeg sett litt på den nye updaten.

 

Det første man må gjøre er å lage seg en avatar. Dette er veldig likt det som er på Wii.

 

Menyene er blitt helt anderledes (likt det som man tidligere har sett på bilder), med selvfølgelig de samme funksjonene som de gamle. Menyen har nå bilder som viser hvilket innhold de har. eks. skal du laste ned nytt innhold til Dead Space så er det et Dead Space bilde du kan trykke på.

 

Har kopiert over et spill til HDen (cod4). Tok ca. 15min. Kan ikke spille spillet uten plate (hadde ikke regnet med det, men måtte jo prøve:). Når jeg nå starter spillet sjekkes bare at platen er i, og dvd-spilleren stopper så fort spillet er i gang.

 

Det er kommet mye mer funksjonalitet når man trykker xbox knappen på kontrollen. Virker som man kan gjøre alt fra denne menyen som man kan i fra hovedvinduet. Det virker også som at denne menyen er blitt mye raskere (synes i allefall den kunne lagge noe jævlig før)

 

Var inne på settings->display og så at det også var kommet 2 nye alternativer (har i allefall ikke sett de før). Det ene het "HDMI colour space" og det andre "Reference level".

 

Man kan invitere flere venner til å snakke sammen i grupper. Jeg har i allefall savnet dette. Har ikke fått testet dette noe mer ut enn at jeg ser at det er mulig.

 

Dette er i allefall det jeg har kommet over som er nytt.

 

EDIT: Det med de 2 nye menyene under settings-display kan kanskje skyldes at jeg nylig har skiftet over til HDMI kabel. tror ikke jeg har vært inne på denne menyen siden jeg gjorde det.

Endret av Frezz
Lenke til kommentar
Har kopiert over et spill til HDen (cod4). Tok ca. 15min. Kan ikke spille spillet uten plate (hadde ikke regnet med det, men måtte jo prøve:). Når jeg nå starter spillet sjekkes bare at platen er i, og dvd-spilleren stopper så fort spillet er i gang.

Crap. vil det si at hvis man starter boxen med disk i, vil spillet starte vanlig, så må man gå tilbake til menyen, starte spillet fra lokal HDD, drivet sjekker disken og stopper?. :ermm:

Håpet å slippe å starte jetmotoren..

 

Ash

Endret av Ashley_J_Williams
Lenke til kommentar
Har kopiert over et spill til HDen (cod4). Tok ca. 15min. Kan ikke spille spillet uten plate (hadde ikke regnet med det, men måtte jo prøve:). Når jeg nå starter spillet sjekkes bare at platen er i, og dvd-spilleren stopper så fort spillet er i gang.

Crap. vil det si at hvis man starter boxen med disk i, vil spillet starte vanlig, så må man gå tilbake til menyen, starte spillet fra lokal HDD, drivet sjekker disken og stopper?. :ermm:

Håpet så slippe å starte jetmotoren..

 

Ash

 

Nei, når du setter i spillet eller starter maskinen generelt spinner drevet opp for å sjekke at dvden er i, også slutter det igjen når det er bekreftet etter et par sekunder.

 

Bare den funksjonaliteten alene gjør at oppdateringa er verdt det for min del. Eneste er vel at jeg må vurdere 120 GB for å få god nytte av det, og det er jo ikke akkurat billig...

 

Ulempe at man ikke får vite hvor stor plass spillet tar heller før man installerer, men med min 20 GB har jeg maks plass til ett spill pluss alt det andre jeg har der fra før.

Lenke til kommentar
Nei, når du setter i spillet eller starter maskinen generelt spinner drevet opp for å sjekke at dvden er i, også slutter det igjen når det er bekreftet etter et par sekunder.

 

Bare den funksjonaliteten alene gjør at oppdateringa er verdt det for min del. Eneste er vel at jeg må vurdere 120 GB for å få god nytte av det, og det er jo ikke akkurat billig...

 

Ulempe at man ikke får vite hvor stor plass spillet tar heller før man installerer, men med min 20 GB har jeg maks plass til ett spill pluss alt det andre jeg har der fra før.

Ok, det er i hvertfall litt bedre. Har kun 20GB (realiteten bare 14GB) selv, så blir nok ikke mange lokalinstallasjoner. :(

 

Ash

Lenke til kommentar

Hmm.. Fikk et aldri så lite problem her jeg..

 

Lasta ned og installerte og alt det der, så trykte jeg på "accept" når bruker avtalen dukka opp.

Derretter gikk hele "elite'n" i svart og har stått sånn iallefall 5 min nå..

 

Lurer på om jeg skal slå av og på igjen, og håpe at hele dritten ikke er fu*cka...

 

Edit.

 

Slo av hele konsollen og når den starta på nytt så funka alt som det skulle..

Blei nervøs et par øyeblikk der..

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Joda, der har jeg oppdatert...

 

Og nå må dere slutte å være så negative folkens! Jeg synes det hele ser mye bedre ut, og det fungerer også ganske bedre! Og den videoen var skikkelig kul, regner med at den blir brukt som TV reklame.

 

Prøver selv å installere BF:BC på min 20 GB HDD, funker greit det. Men jeg måtte slette noen demoer først, jeg fikk beskjed om at det ikke var ledig plass.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...